Dirk Benedict bij Big Brother UK

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Dirk Benedict bij Big Brother UK

Bericht door MAD »

Voor degenen die hem nog kunnen herinneren, Dirk Benedict (Starbuck in BSG en de Faceman in The A-Team), zit nu in het UK Celebrity Big Brother huis. Helaas hebben we geen Channel 4 hier (misschien mensen met een schotel) en ook de website met een 24/7 camera werkt alleen voor mensen in de UK, maar hier wel zijn introductie filmpje op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=zXMpyJpwbhE
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Die is eigenlijk wel heel diep gezonken als je erover na gaat denken ;) Kan je misschien beter ook maar niet doen
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MAD »

Ik ken persoonlijk Dirk een beetje... die is echt heel... uhm "commercieel" (lees: doet werkelijk alles voor een beetje geld!) ;)

Maar ja, wat zou jij doen als het enige waar je op kan teren een paar oude rollen in TV series zijn. Dit is gewoon hoe de man geld verdient en goed ook! Met een paar van deze snabbels (en conventies) per jaar verdient hij toch een redelijk salaris. Bovendien houd je zo ook een horde fans in stand die hem echt geweldig vinden...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Oh das zondermeer waar (was hij niet ook in Nederland bij die grote dramaconventie in Utrecht) maar het geeft opzich ook wel aan dat je carriere mooi op is en volgens mij moet dat mensen die acteren serieus nemen (weet niet of dat voor hem geldt) toch wel pijn doen.
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MAD »

captain crash schreef:(was hij niet ook in Nederland bij die grote dramaconventie in Utrecht)
...die ik heb helpen organiseren en waarbij ik verantwoordelijk was voor het Battlestar Galactica deel... Oh, die drama conventie bedoel je... Ja die ken ik wel. :*)

Whahahhahaha. No offence hoor... :*D :*D :*D

Voor mij was het serieus de beste conventie ooit! Geloof alleen niet dat ik het ooit nog voor elkaar krijg dat de bijna volledige cast hier naartoe komt. Maar de contacten zijn door wat er daar allemaal gebeurd is alleen maar verbetert, dus als fan mag ik zeker niet klagen.

(ik was overigens totaal niet verantwoordelijk voor de financieen of de rest van de conventie; alleen voor het organiseren van het BSG deel).
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Grijns nee ik geloof ook wel dat je daar niet verantwoordelijk voor was, dan zou je hier vast niet durven te komen.

Het was voor de bezoekers idd een topconventie omdat er zo weinig mensen waren ;) Het was voor mijn studentenvereniging wat minder en het is voor de toekomst van cons in Nederland natuurlijk ronduit dramatisch. Maar, dat hoef ik je dan waarschijnlijk ook niet uit te leggen.

Was jij ook de persoon die op de zaterdag de vragen stelde aan de BSG acteurs? Dat vond ik namelijk helemaal tof omdat het de manier was waarop er ook nog wat inhoudelijks uit mensen kwam.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Faceman in the A-team en dan ken je m persoonlijk, daaag. Hij was Face.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Guess who? schreef:Faceman in the A-team en dan ken je m persoonlijk, daaag. Hij was Face.
Oh dat is wel waar hoor, zie de geschiedenis van screenheroes (ok dat willen we liever vergeten maar toch).
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Op die dramaconventie heb ik door Dwight Schulz en ook Robert Picardo nog een handtekening op mijn Stargate Sg-1 seizoen 8 box laten zetten. 8-)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

EMH schreef:Op die dramaconventie heb ik door Dwight Schulz en ook Robert Picardo nog een handtekening op mijn Stargate Sg-1 seizoen 8 box laten zetten. 8-)
En je kon ruim praatjes maken met mensen, maar dat was natuurlijk nooit de intentie ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Je had idd veel ruimte, heel veel ruimte om praatjes te maken. ;) :lachhuil:
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MAD »

captain crash schreef:Grijns nee ik geloof ook wel dat je daar niet verantwoordelijk voor was, dan zou je hier vast niet durven te komen.

Het was voor de bezoekers idd een topconventie omdat er zo weinig mensen waren ;) Het was voor mijn studentenvereniging wat minder en het is voor de toekomst van cons in Nederland natuurlijk ronduit dramatisch. Maar, dat hoef ik je dan waarschijnlijk ook niet uit te leggen.

Was jij ook de persoon die op de zaterdag de vragen stelde aan de BSG acteurs? Dat vond ik namelijk helemaal tof omdat het de manier was waarop er ook nog wat inhoudelijks uit mensen kwam.
Ah, jij was van de studentenvereniging, vandaar. Ik leidde inderdaad de Q&A op zaterdag. Ik zag hoe dat een maand eerder in Engeland op Memorabilia ging. Die waren eigenwijs en wilde het anders doen. Prima, maar je moet geen hot shot journalist neerzetten die fan van de nieuwe serie is en die vervolgens de Q&A leidt en eigenlijk niets van de originele serie afwist (en dan je vragen beperken tot de nieuwe serie en niet zien hoe die gasten daar tenenkrommend op het podium zitten). Ik had in principe vrije hand om het te doen hoe ik wilde. Mijn voorwaarden waren dat ik geen Q&A ging doen met 8 man in 20 minuten, wilde minimaal het dubbele aan tijd (het werd uiteindelijk een uur en een kwartier) en dat ik het publiek minimaal aan het woord zou laten. Klinkt vervelend maar ik ken die acteurs door en door en weet precies waar alle goede verhalen zitten. Vaak zijn de vragen uit het publiek gericht op de twee belangrijkste en stellen eigenlijk vaak weinig voor (en nou bedoel ik dat niet arrogant, maar degenen die aanwezig waren kunnen zich vast die gozer wel herinneren die aan Noah Hathaway meldde dat zijn vriendin hem wel "hot" vond en wilde weten hoe ook alweer die vliegende draak heete in Neverending Story). Het werkte iig erg goed op deze manier...

Ja, rot hoe het is gelopen op Screenheroes. Ik was in het hotel toen de acteurs uit hun kamers gezet werden. Toevallig eigenlijk, omdat ik met een aantal van hen naar het VIP feest zou gaan. Ik wist al een uur dat het verhaal ten einde was en dat er serieuze problemen waren. Ik mocht alleen niets zeggen totdat de "bazen" er waren om het uit te leggen. De hotelmanager besloot het verhaal uit te leggen en iedereen per direct uit zijn kamer te zetten. Gelukkig hebben de acteurs het mij persoonlijk allemaal nooit aangrekend. In tegendeel: na de boosheid en verdriet was er zelfs nog tijd voor wat lol. Tsja als Claudia Christian je hoofd tegen haar borst aandrukt en zegt dat je er ook niets aan kan doen dan laat je dat over je heen komen zeg maar. En als je dan na wat drank in de bar met Terry Carter van Claudia in de loungehoek uitleg krijgt hoe dat nou precies ging bij zo'n Penthouse shoot en live even wordt voorgedaan wat de beste poses zijn om je borsten zo mooi mogelijk uit te laten komen, dan laat je dat gewoon over je heen komen. :) Terry en ik keken elkaar alleen maar af en toe aan met beiden zo'n big smile en lieten haar rustig het allemaal haarfijn uitleggen. :*D :*D

Nee, voor mij was het allemaal zo slecht niet. Ik mail/bel wekelijks met Terry Carter en heb zijn website gemaakt en idem voor Anne Lockhart met wie ik nog vaak terugdenk hoe ze in haar T-shirt en joggingbroek zonder ondergoed in de lobby stond omdat ze zo uit haar kamer was gezet. Felix Silla en ik hebben ook nog goed contact. Tsja en Noah Hathaway, mijn jeugdheld, sliep de rest van het weekend bij mij thuis... (kom je thuis: schat ik heb iemand meegenomen die vanavond hier blijft slapen... Binnen een kwartier staan er ineens heel toevallig twee vriendinnen van haar op de stoep :*D :*D Kwamen zomaar langs: Joh, zeg ben niet toevallig Noah Hathaway?!? Dus ach, de een zijn dood...
Laatst gewijzigd door MAD op 12 jan 2007, 01:38, 3 keer totaal gewijzigd.
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MAD »

Guess who? schreef:Faceman in the A-team en dan ken je m persoonlijk, daaag. Hij was Face.
Als je het A-Team een beetje kent, weet je dat hij inderdaad Face heet, maar Hannibal hem altijd The Faceman noemde... (Dwight Schulz / Murdock noemt hem op conventies ook steevast The Faceman)

Tsja en wat is persoonlijk. Hij kent mij bij naam, zegt mij gedag als ik hem tegenkom en we maken dan even een praatje. Maar nee, ik ga niet wekelijks bij hem op de thee. Ik zeg ook niet dat ik zijn beste vriend ben... LEZEN!
MAD schreef:Ik ken persoonlijk Dirk een beetje
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

ik bedoelde het totaal niet serieus lieverd :*)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Hannibal is cool 8-)
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MAD »

Guess who? schreef:ik bedoelde het totaal niet serieus lieverd :*)
No hard feelings hoor... :+
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MAD »

Miriam schreef:Hannibal is cool 8-)
I love it when a plan comes together...

Trouwens BA (Mr. T) is wel gevraagd voor de con toen, maar die wilde $250,000. Dan mocht je wel het hele weekend met hem doen wat je wilde (conventie, films, reclamespots, wat je maar wilde)... Maar goed, dat was iets teveel geld. ;)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

MAD schreef:
Miriam schreef:Hannibal is cool 8-)
I love it when a plan comes together...

Trouwens BA (Mr. T) is wel gevraagd voor de con toen, maar die wilde $250,000. Dan mocht je wel het hele weekend met hem doen wat je wilde (conventie, films, reclamespots, wat je maar wilde)... Maar goed, dat was iets teveel geld. ;)
Alles doe met Mr.T :+
MAD
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2007, 18:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MAD »

Miriam schreef:
MAD schreef:
Miriam schreef:Hannibal is cool 8-)
I love it when a plan comes together...

Trouwens BA (Mr. T) is wel gevraagd voor de con toen, maar die wilde $250,000. Dan mocht je wel het hele weekend met hem doen wat je wilde (conventie, films, reclamespots, wat je maar wilde)... Maar goed, dat was iets teveel geld. ;)
Alles doe met Mr.T :+
...een uitgerangeerde bijna 60-jarige neger van 150 kg... Hmmm, jummie, wie wil daar nou niet alles mee doen... :*D

(afgezien dat het een jeugdheld is natuurlijk ;))
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Hoe zit het nou eigenlijk met die 'The A-team' film?
Paar jaar geleden verschenen daar best veel nieuwberichten over, maar kheb er nooit meer iets van gehoord? :?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Is nou een mooie rel over een of andere actrice uit India die gepest zou worden in dat BB huis...en daar zijn ze in India niet zo blij mee...
Gebruikersavatar
Gul_Evek
Ensign
Ensign
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 dec 2005, 16:24
Locatie: Badlands

Bericht door Gul_Evek »

Straks komen er 1 miljard indiërs verhaal halen in de UK :lachhuil:
Plaats reactie