Battlestar Galactica season 4

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Zou het, zou het :9~ ?
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

hoe goed dat ik de serie ook vind, ik denk niet dat er nog een echte knaller in zit :{
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

seizoen 4 begint pas in april 2008 volgens LA Times :S

http://latimesblogs.latimes.com/showtra ... -gala.html
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Dat zou een pauze van meer dan een jaar betekenen. :{
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Moore’s episode, however, won’t air until after the show takes a midseason break and will kick off the remaining episodes in “Battlestar’s” four-season run. Sci Fi Channel executives have not yet determined whether the final season will all air next year or be spread over 2008 and 2009.
ook lekker duidelijk nog. :*)
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

waarom word alles van BSG ineens uitgesteld? :?
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Omdat Scifi weet dat ze verder alleen bagger hebben zoals Sh!t Gordon, Painkiller Jane (inmiddels ook weer gecanceld) en andere meuk (met uitzondering van Atlantis) Dit is hun vlagschip op het moment, ook al zijn de kijkcijfers niet wat ze willen, het blijft een van de meest bekeken programma's, het is een critically acclaimed series en de sales van de dvd's zijn goed. Kwestie van eruit slepen wat er nog in zit zodat de fans nog geabonneerd blijven tot en met 2009 voordat ze dat ook de prullebak ingooien.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

klinkt logisch, maar ik zou het er als abonnee absoluut niet voor overhebben, dit word echt belachelijk.

enig respect voor ons kijkert is namelijk ook niet verkeerd...maar op zich is het nog niet zo erg dat ze S4 pas zo laat op de tv laten verschijnen, zo kan ik namelijk mijn eveneens uitgestelde S3 op dvd nog eerst goed bekijken... :{
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

koent schreef:klinkt logisch, maar ik zou het er als abonnee absoluut niet voor overhebben, dit word echt belachelijk.

:{
En daarom doet die hele zender het nu uitermate beroerd of je nu Atlantis, Eureka of BSG op de buis gooit.

Het is natuurlijk ook erg triest als je een serie als Sh!t Gordon gaat promoten met: kijk deze week naar Flash Gordon om de nieuwe Razor flashback te zien! Cancel al die cheapo zooi gewoon en investeer in meer BSG als je de kijkers wil houden zeg :nothanks:
Laatst gewijzigd door martine op 27 okt 2007, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

martine schreef:
koent schreef:klinkt logisch, maar ik zou het er als abonnee absoluut niet voor overhebben, dit word echt belachelijk.

:{

Het is natuurlijk ook erg triest als je een serie als Sh!t Gordon gaat promoten met: kijk deze week naar Flash Gordon om de nieuwe Razor flashback te zien!
:rofl: word wel aardig belachelijk ja. Maar het feit dat Veronica BSG niet gewoon op de buis gooit, ligt dat dan ook aan Scifi, of is veronica net zo goed belachelijk
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Dat weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat dat aan Scifi ligt, aangezien zij de eigenaar (NBC Universal) zijn van BSG. En Scifi is nu natuurlijk gewoon een zender in ons land. Waarom een serie produceren maar niet uit zenden?
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

ohja, wij hebben nu ook scifi...maar dat betekent toch niet dat veronica het nu helemaal niet meer mag uitzenden?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

martine schreef:Dat weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat dat aan Scifi ligt, aangezien zij de eigenaar (NBC Universal) zijn van BSG. En Scifi is nu natuurlijk gewoon een zender in ons land. Waarom een serie produceren maar niet uit zenden?
In Nederland zal het zeker niet eerder dan in de VS uitgezonden worden. Als ze het voor een goede meeropbrengst ook nog eens eerder door een andere zender kunnen laten uitzenden (eventueel in pakketverkoop) dan duurt het nog wel ff voordat het op sci-fi nederland is. Het zal in ieder geval duren tot na de uitzendingen in de VS...gelukkig hebben we het internet nog ;)
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

captain crash schreef:
martine schreef:Dat weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat dat aan Scifi ligt, aangezien zij de eigenaar (NBC Universal) zijn van BSG. En Scifi is nu natuurlijk gewoon een zender in ons land. Waarom een serie produceren maar niet uit zenden?
In Nederland zal het zeker niet eerder dan in de VS uitgezonden worden. Als ze het voor een goede meeropbrengst ook nog eens eerder door een andere zender kunnen laten uitzenden (eventueel in pakketverkoop) dan duurt het nog wel ff voordat het op sci-fi nederland is. Het zal in ieder geval duren tot na de uitzendingen in de VS...gelukkig hebben we het internet nog ;)
:o cc! geen illegaliteiten op dit forum!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

flikker jij toch eens een eind op van dit forum zeg...
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

zeg, nou kun je niet ontkennen dat ik wel degelijk een bijdrage heb geleverd aan dit topic, en niet alles zo slecht, dus je kan zeggen wat je wil.

toch vind ik het wel raar dat je moeilijk doet om over hoe ik me uit in TMH en tussen de bitterballen :{
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

komt door dat bord voor je kop. haal maar eens weg, je zal zien dat er een wereld voor je open gaat :)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

captain crash schreef:
martine schreef:Dat weet ik niet zeker, maar het lijkt me dat dat aan Scifi ligt, aangezien zij de eigenaar (NBC Universal) zijn van BSG. En Scifi is nu natuurlijk gewoon een zender in ons land. Waarom een serie produceren maar niet uit zenden?
In Nederland zal het zeker niet eerder dan in de VS uitgezonden worden. Als ze het voor een goede meeropbrengst ook nog eens eerder door een andere zender kunnen laten uitzenden (eventueel in pakketverkoop) dan duurt het nog wel ff voordat het op sci-fi nederland is. Het zal in ieder geval duren tot na de uitzendingen in de VS...gelukkig hebben we het internet nog ;)
Jah... Ik heb het eigenlijk nog nooit op tv gevolgd. Altijd nog de dvd's gekocht en via internet *kuch*.

Inmiddels collectie verkocht en ik wacht nu gewoon op het eind om dan een gigantische boxset aan te schaffen. Met wat meer extra's dan de zielige vertoningen van seizoenen 2 en 3 hoop ik dan maar. Desnoods gewoon regio 1.

Dat gek*t van die tvzenders ook altijd. Ik word er gek van. Daarom kijk ik nu enkel nog via dvd's en internet. Het wordt ook steeds meer dat laatste.
Gebruikersavatar
jarnozwanink
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 okt 2007, 15:26
Locatie: Amsterdam

Bericht door jarnozwanink »

Binnenkort gaan trouwens ook nog 's het merendeel van de schrijvers van televisieseries in de VS staken, wat de geruchten dat BSG volgend jaar in twee seizoenen van 10 afleveringen ingedeeld wordt alleen nog maar gevoed heeft..

Persoonlijk heb ik de miniserie voor het eerst gezien op Veronica, waarna ik al vrij snel doorhad dat ik het geweldig vond.. Vanaf dat moment heb ik geprobeerd het zo recent mogelijk te volgen en gelukkig zijn er tegenwoordig allerlei manieren om dat te doen. (En uiteraard heb ik de serie inmiddels ook op de DVD's, die ik inmiddels al aan een paar mensen uitgeleend heb (die op dit moment ook verslaafd aan het raken zijn)). Tot nu toe zit ik op de 3 bekeringen.. :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Voor BSG is de schrijverstaking niet het grootste probleem. De scripts schijnen redelijk af te zijn (wat ook wel mag). Het feit dat het een gecombineerde staking gaat worden (acteurs doen ook mee) is wel een probleem.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

DVD screener van Razor is al geleaked vandaag :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

hubba hubba :9~
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Mwjah maar op de een of andere manier komt er maar niets binnen ;-(
Gebruikersavatar
jarnozwanink
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 okt 2007, 15:26
Locatie: Amsterdam

Bericht door jarnozwanink »

Het duurde bij mij gisteren ook opvallend lang voordat er iets gebeurde (en toen er al een flink deel was ging het maar niet verder), maar inmiddels is ie druk bezig.. Maar goed, officieel weten we van niks.. ;)

Trouwens wel ongelofelijk dat zoiets bijna een maand voor de officiële 'airdate' gewoon gelekt kan zijn. Ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vind; het duurt gewoon véél te lang voordat BSG terug op TV is, dus iedere kans die er te grijpen valt moet gegrepen worden denk ik dan maar..
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

De serie is toch al gecancelled en je woont niet eens in de VS dus we gaan er voor! ;)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Ik heb Razor binnen en ga het morgenavond bekijken ;)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

WOOPIE

eindelijk een link gevonden die werkt voor mij. Meteen kijken als het binnen is.

:dance:
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Dit is goed nieuws :) . Alleen wel een beetje slordig dat zoiets zo gemakkelijk uit kan lekken, maar ik kan niet echt zeggen dat ik daarmee zit. Ik ben het een beetje beu steeds zo lang te moeten wachten.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Gezien :) In 2 woorden: frakking awsome :9~ Mijn review is beschreven in de Pegasus Razor topic.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Ik vond het ook zeker niet teleurstellend. Maar toen het over was kon ik eigenlijk maar aan 1 ding denken. Nog 20 afleveringen en dan is het over ;-( ..............
Plaats reactie