(3.20) Crossroads, Part 2

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

(3.20) Crossroads, Part 2

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

Episode Number: 320
Original US Airdate: 25-03-2007


Coming soon...

Hoeveel kijk jij uit naar deze ep?

Oke de finale van seizoen 3...
ik ben benieuwd, ik geloof dat er weer wat schokkends zou gebeuren.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

jammer dat het alweer de finale is :-( , k denk dat het weer een vooruitkijkende EP word voor seizoen 4, waar k nog veel meer zin in heb :bouncy:
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Kijk er wel naar uit vooral nu ik ze beide tegelijk kan kijken :+ Maar wel jammer dat het de laatste ep is van 3 nu moet ik weer maanden wachten voor 4 ;(
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

|:( wrom niet gewoon 1 enorm seizoen?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

koent schreef:|:( wrom niet gewoon 1 enorm seizoen?
:lachhuil:
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

koent schreef:|:( wrom niet gewoon 1 enorm seizoen?
Omdat er dan nog meer filler eps komen? :lachhuil:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

zelfs als ze van bsg een heel seizoen van 100 eps maken ziten er nog pauzes in omdat de acteurs en schrijvers pauzes nodig hebben. Dus het maakt in feite niet uit of je 1 seizoen van 100 eps maakt of 5 van 20
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

ik ben het zowaar met je eens ;)

kheb niks tegen seizoenen, maar wel tegen zoals ze t nu uitzenden. een seizoen maken en daar dan opeens halverwege nog een uitzendpauze in gooien slaat nergens op :{
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dat is om kijkers te behouden. Vergeet niet dat de serie gemaakt wordt voor de Amerikaanse markt. Daar houden ze met uitzenden rekening mee. Bijvoorbeeld met de oscars, de super bowl, begin van nieuw rating seizoen, begin van nieuwe serie, finale van een goedbekeken spelshow...enz. Allemaal om de eigen kijkcijfers, daarmee de adverteerders en daarmee de inkomsten, te behouden.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

oh dat ze een weekje overslaan vanwege de superbowl ofzo snap ik idd ook wel ;) ik had t dan ook meer over die drie maanden pauze die ze er wel eens tussen gooien, die begrijp ik niet :S
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

zo, ik heb 'm gezien.... ontzettend gaaf seizoenseinde, veel beter dan vorig jaar, misschien zelfs wel beter dan die van S1 :biggrin:

nu de soundtrack nog 8-) was blij verrast te horen dat er wat van de Black Market gitaren terug waren. en Baltar's thema is altijd tof om te horen natuurlijk :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

tja ik heb em ook gezien, khad niet verwacht dat we zoveel van de final five zouden zien :P
maar zijn met kara nu alle 5 final cylons bekend of is kara toch iets anders? En waarom werd Roslin onwel? Is zij misschien toch een cylon en kwam ze alleen niet naar die plek toe...
jammer genoeg moeten we zolang wachten

en nog effe over Roslin
zij kon die gedachten van six ook zien, daarom denk ik dat zij misschien ook een cylon is, sharon was er al 1 en hera is half dus misschien dat ze daarom die visioenen konden delen.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Deze afleveringen voldeed aan de verwachtingen! :9
Een aantal vragen beantwoord, maar ook nog een aantal die open blijven.

Met name rondom Roslin, want waarom zat zij samen met Athena en Six in dat visioen en waar kwam die hoofdpijn ineens vandaan?
Één van de final five is ze denk ik niet, kan me namelijk niet herinneren dat zij die muziek ook gehoord heeft.

Ik hoop dat met deze 'nieuwe' Kara de grumpy Starbuck voorgoed weg is. :bloos: Daar had ik na 2 seizoenen echt m'n buik vol van.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

2008. :(
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

3rd RemataKlan schreef:2008. :(
Met in de herfst een klein warmhoudertje ;)
rexde500
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:31

Bericht door rexde500 »

Echt goede aflevering, vooral het einde 8-)

2008 is nog erg ver weg :(
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Heb ze net beide gekeken voldeed ruim aan de verwachtingen. Alleen te grote cliff-hanger :-( Had ik maar een tijdmachine ;-(
rexde500
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:31

Bericht door rexde500 »

.:Admiral-Janeway:. schreef:. Alleen te grote cliff-hanger :-( Had ik maar een tijdmachine ;-(
Inderdaad veel te lange tijd :( Snap ook niet hoe dit de show ten goede kan komen maarja
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

rexde500 schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:. Alleen te grote cliff-hanger :-( Had ik maar een tijdmachine ;-(
Inderdaad veel te lange tijd :( Snap ook niet hoe dit de show ten goede kan komen maarja
Het is te begrijpen opnames duren lang. Ik denk niet dat ze de andere eps in een paar weken hebben gemaakt. Acteurs en de Staff willen pauze en ze zijn ook nog is bezig met de film. En dit kan de show ten goede komen door de cliff-hanger hierdoor zullen er een hoop kijkers blijven kijken.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Met name rondom Roslin, want waarom zat zij samen met Athena en Six in dat visioen en waar kwam die hoofdpijn ineens vandaan?
Één van de final five is ze denk ik niet, kan me namelijk niet herinneren dat zij die muziek ook gehoord heeft
ja met roslin is het allemaal erg vaag
en misschien hoort ze de muziek wel maar denkt ze dat het door de camala komt ofzo.

En ik denk dus dat Kara die profeet is want ze is dood maar leid hun tog naar aarde :P
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Net gezien 8-) De laatste 15min daar ging het om, vandaar uit ging het in een snelvaart, Tigh, Tori, de chief en Anders zijn cylons, nouja, ze denken het, wanten we weten het niet zeker. Starbuck is alive :o En ze weet de weg naar Aarde :o Ze is daar geweest :o Damn dat wordt lang wachten ;(

Vond de song op het einde cool toen alles in een sneltrein ontrafelde, is btw een cover van "The All Along The Watchtower", gezongen in de aflevering door de broer van Bear McCreary, origineel gezongen door Bob Dylan.
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Net gezien... kan eigenlijk maar een ding zeggen over deze laatste aflevering: Oh my frakkin' gods!!! :o
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Waarom? Het was bekend dat er nog een aantal cylon aanboord waren, geen verrassing daar dus (alleen maar wie het waren en dat viel mij tot op zekere hoogte tegen). Dat Starbuck nog weer een rol zou gaan spelen was ook duidelijk en dat ze vroeg of laat (eerder vroeger dan later) opweg zouden gaan naar aarde ook. Ofwel, daar allemaal weinig grote verrassingen (natuurlijk wel weer mooi uitgevoerd en dat heeft deze serie zeker voor zich). Voor mij was het verhaal rond Roslin eigenlijk nog het beste, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ik vond de trial en dan met name de speech van Lee Adama erg sterk in deze aflevering.
Sloeg de spijker op z'n kop en ik ben positief verrast door de manier waarop Jamie Bamber het bracht. :)

Zoals Zarek al zei; Roslin had er beter aan gedaan direct na de occupation Baltar uit de weg te ruimen.

Baltar wist zowaar wat sympathie te kweken afgelopen afleveringen, maar in de laatste scene met z'n advocaat en Lee bewees hij voor mij weer wat een walgelijke kerel het kan zijn.
Wel mooi dat hij aan het eind van die scene besefte dat hij er nu helemaal alleen voor staat.
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

captain crash schreef:Waarom? Het was bekend dat er nog een aantal cylon aanboord waren, geen verrassing daar dus (alleen maar wie het waren en dat viel mij tot op zekere hoogte tegen). Dat Starbuck nog weer een rol zou gaan spelen was ook duidelijk en dat ze vroeg of laat (eerder vroeger dan later) opweg zouden gaan naar aarde ook. Ofwel, daar allemaal weinig grote verrassingen (natuurlijk wel weer mooi uitgevoerd en dat heeft deze serie zeker voor zich). Voor mij was het verhaal rond Roslin eigenlijk nog het beste, ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Oh my frakking gods als expressie voor hoe cool ik de aflevering vond. :) En toch wel verrassend dat er opeens 4 Cylons tegelijkertijd bekend werden gemaakt. En tuurlijk had ik verwacht dat Starbuck wel weer een rol zou gaan spelen, alleen al door die visioenen die ze had enzo, maar cool die manier waarop ze weer terugkwam. En woooow, dat eindshot. Daarom, vet, en dus omg! :o :pray2:
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

naja, dit soord momenten worden nu speciaal gevonden, maar dat komt vooral denk ik door het enorme aantal fillers.
de kwaliteit is achteruitgegaan, da's jammer. s1 en s2 waren net zo goed spectaculair :{
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

koent schreef:naja, dit soord momenten worden nu speciaal gevonden, maar dat komt vooral denk ik door het enorme aantal fillers.
de kwaliteit is achteruitgegaan, da's jammer. s1 en s2 waren net zo goed spectaculair :{
Ik geloof dat ik het met je eens ben...das ff schrikken ;)
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

:{
maar ik heb wel een punt ;)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

in zoverre, de S1 seizoens cliffhanger was gewoon ontzettend briljant, die van S2 heeft daar nooit aan kunnen tippen naar mijn mening. die van S3 vind ik er wel weer dichtbij komen (zoals ik elders al zei), en dat vind ik eigenlijk ongeacht aan wat daar direct aan vooraf is gegaan wat kwaliteit betreft :)
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

maar het is dus beter geweest...bewijzend dat deze ook weer niet superbriljant is
Plaats reactie