Meer DVD films onderweg + nieuwe webisodes

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Meer DVD films onderweg + nieuwe webisodes

Bericht door Trekscaper »

Chicago Tribune columnist Maureen Ryan said that she is hearing through multiple sources that the network is planning not one, not two, but three telemovies that could begin soon after filming wraps up on the "Battlestar Galactica" series next month.
http://www.syfyportal.com/news425048.html

More Battlestar webisodes on the horizon

With the mid-season finale of Battlestar Galactica coming sooner rather than later and a presumed long hiatus before the final ten episodes of the series run on SciFi, fans may be wondering how they’ll deal with Galactica-withdrawal this year.

According to the Chicago Tribune’s Maureen Ryan, a series of webisodes are on tap to air on-line between the first and second half of season four. Ryan reports the webisodes will link the first and second half of the season.

Ryan also reports that there’s a potential for one to three more Galactica movies, similiar to this season’s “Razor.”

While nothing has been confirmed from the network, Ryan said undisclosed sources close to the production team have said there is interest in producing up to three standalone Galactica movies. Ryan went on to say that the characters featured in the film would depend on the availability of the actors involved and that if they were to happen, they’d film in July. Galactica finishes filming its fourth season in mid-June and it’d be easier to bring back the cast and crew for movies while they were still “all together.”

The movies would not be set after the series finale, but would take place to fill in gaps during the run of the show, similar to “Razor” or several Babylon Five movies that were produced for TNT.

Sources close to the production are “cautiously optimistic” the films will happen though SciFi has yet to sign off on the films.

Galactica concludes the first half of season four in mid-June. Ryan reports that SciFi will decide this summer when the final ten episodes of season four will air, though she speculates that it could be early 2009 before the season and series finishes its run.
http://www.sliceofscifi.com/2008/05/19/ ... e-horizon/

Als de kwaliteit van de dvd films liggen op die van Razor mogen er best nog vele komen :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

...want ze hebben alle tijd opgemaakt aan onzin verhaaltje en nu zijn er webepisodes nodig om het echte verhaal te vertellen :lachhuil:




tragisch
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Ik neem aan dat dat wel meevalt. Ik verwacht iets in de trant van de webisodes van The Resistance. Leuk om gezien te hebben, maar eigenlijk niet nodig voor het verhaal.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

:) goed nieuws
in ieder geval meer galactica dus

ben dan wel benieuwd welke gaps ze willen vullen met die films. Het is op zich leuk om zulke dingen te zien als daardoor dingen onthuld worden die nog komen gaan zoals het feit dat starbuck the harbinger of death was in Razor. Maar als Galactica al afgelopen en we dan nog eens oudere dingen te zien krijgen weet ik niet of dat net zo leuk is.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Die films zijn dan ook nog niet zeker...het is een gerucht. Ik moet dat dan ook nog zien, zal wel een film worden die Caprica gaat inleiden (als die serie doorgaat, ziet het nu wel naar uit). En zoals het er nu staat gaan die webepisodes meer doen dan de vorige, ze gaan een gat vullen tussen het eerste en het tweede deel van het seizoen. Waarom dat gat er uberhaupt is, is natuurlijk een raadsel...maar wij danken de goden bij scifi...want als er meer uitgemolken kan worden, dan doen we dat ook. Jah, net paramount met Star Trek, what's new...ohjah, ze zouden een speciale "voorliefde" voor SF moeten hebben en de series zouden ze beter gaan behandelen. Zien jullie dat, nee ik ook niet ;)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

En hoe denk je dat ze dat verhaal gaan vertellen tussen de eerste en de tweede helft in 10x 2 minuten of iets dergelijks? Want als het veel langer duurt dan dat zijn het feitelijk gewoon afleveringen en kost het scifi alleen maar een hoop extra geld.
The Resistance vertelde ook het verhaal tussen seizoen 2 en 3...

Over die films: tja, hangt er heel erg vanaf wat ze gaan vertellen wat voor iets dat wordt.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik kan je niet vertellen hoe ze dat gaan doen, weten ze zelf vermoedelijk nu ook nog niet (wat een groot deel van het probleem van BSG is). Als scifi dit toch wil, waarom dan niet vijf seizoenen maken...oh wacht en moesten ze de acteurs heel veel meer gaan betalen en dat kan natuurlijk niet. Maargoed, wat ze nu doen slaat wat mij betreft echt helemaal nergens op en ze verdienen het om afgekraakt te worden...ware het niet dat de laatste ep dan eindelijk wel weer goed was. Maar waarom die eps daarvoor vergooien? Als ze dat niet hadden gedaan waren die hele webepisodes vermoedelijk niet nodig geweest...enz.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Tactical_Cube schreef::) goed nieuws
nee.

slecht nieuws.

]:(
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Wat een zooitje allemaal weer zeg ;-( . Ik heb liever gewoon een serie die enkel bestaat uit reguliere episodes. Dus beginnen bij seizoen 1 en ook echt afgelopen zijn bij, bijvoorbeeld, seizoen 5. Nu heb je een miniserie, een gewone serie, een hoop webisodes, een dvd-film, een spinn-of en nu wellicht nog meer films en webisodes. Volgens mij leent BSG zich daar helemaal niet zo goed voor.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

webisodes :Z

maak gewoon fatsoenlijk iets voor tv.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

EMH schreef:webisodes :Z

maak gewoon fatsoenlijk iets voor tv.
:stupid:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

bsg the tws series
Plaats reactie