Nieuwe "remake" BSG bioscoop film in de maak???

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Re: Nieuwe "remake" BSG bioscoop film in de maak???

Bericht door Tactical_Cube »

wordt hier nou eerlijk gezegd nog steeds niet warm van.

Iedereen die de nieuwe bsg heeft gekeken gaat dit toch met de serie vergelijken omdat het nog zo kort geleden is. Ik vond de serie geweldig en denk dan ook niet dat ik zo snel al een heel nieuw verhaal zou kunnen 'accepteren'. De hele mythologie van de serie zal hier natuurlijk niet in zitten, heel veel karakters ook niet en alles zal waarschijnlijk weer anders zijn... Nee van mij hoeft dit nog niet. Laat het effe lekker een paar jaartjes rusten. Of maak een film met de al bekende crew (wat natuurlijk ook weer niet kan, maar daar zouden ze desnoods wat op kunnen vinden met het all of this has happened before gedoe)

Maar ja, ik zal hem vast wel gaan kijken.

En als ze Starbuck een hermafrodiet maken kan ze gespeeld worden door lady GAGA :)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Nieuwe "remake" BSG bioscoop film in de maak???

Bericht door uss defiant »

Opzich is Bryan Singer wel een verdienstelijk regisseur, wat dat betreft ben ik wel benieuwd. Aan de andere kant heb ik idd ook wel vraagtekens erbij of ik zo snel alweer een nieuwe versie kan accepteren. aan de andere kant, tegen de tijd dat die film uitkomt is het toch zeker al 2011...
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: Nieuwe "remake" BSG bioscoop film in de maak???

Bericht door CmdrCrichton »

Met een beetje geluk zelfs 2012. :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Nieuwe "remake" BSG bioscoop film in de maak???

Bericht door Trekscaper »

EXCLUSIVE: Universal Pictures is closing a deal with John Orloff to write Battlestar Galactica, a feature based on the Glen Larson 1978 TV series that Bryan Singer has long wanted to direct.

This finally gets off the ground a movie that Singer has been interested in doing for at least a decade. The fanboy sites have been going warp speed with excitement after Singer indicated that Battlestar Galactica was squarely in his future once Warner Bros killed his Excalibur remake.

With Orloff in the fold, Battlestar Galactica can now make progress. Singer tends to wait until these projects are just right, so it remains to be seen how quickly this one goes into production. But getting an A-list writer is surely a good sign.
http://www.deadline.com/2011/10/bryan-s ... ting-deal/
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Nieuwe "remake" BSG bioscoop film in de maak???

Bericht door Vis »

Oh, bestaat dit ook nog? :z
Plaats reactie