Waarom Adama ?

'If I Forget Thee, Oh Earth...'

Moderator: R2D2

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Waarom Adama ?

Bericht door Blind Guardian »

Waarom sneed je snor er van af, Adama ik ben zwaar teleurgesteld in jouw nou ;-(
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Waarom Adama ?

Bericht door Vis »

Hij had zin in een softijsje.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Waarom Adama ?

Bericht door EMH »

Hij zag Peter R de Vries z'n snor had afgeschoren en toen dacht tie dat wil ik ook.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Waarom Adama ?

Bericht door uss defiant »

Hij had de neiging terug te vallen in zijn Roberto Mendoza rol met snor.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Re: Waarom Adama ?

Bericht door 3rd RemataKlan »

Blind Guardian schreef:Waarom sneed je snor er van af, Adama ik ben zwaar teleurgesteld in jouw nou ;-(
Zijn snor stond voor een softere houding. Laten staan in de tijd dat New Caprica werd gekoloniseerd. Dat het militaire protocol verslapte. Lee vet werd.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Re: Waarom Adama ?

Bericht door koent »

en lee werkte zijn nieuwe buikvet er ook in een wonderlijk aantal van 2 episodes eraf. waar niks mis mee is, maar daar wordt nu toch ook niet over geklaagd?

ik vond het wel een mooi symbool dat hij dat deed, en het sloot (ook met het simpele idee dat er nu geen new-caprica episodes meer zijn) het verhaal wel mooi af
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Waarom Adama ?

Bericht door Mansfeld »

koent schreef:en lee werkte zijn nieuwe buikvet er ook in een wonderlijk aantal van 2 episodes eraf. waar niks mis mee is, maar daar wordt nu toch ook niet over geklaagd?

ik vond het wel een mooi symbool dat hij dat deed, en het sloot (ook met het simpele idee dat er nu geen new-caprica episodes meer zijn) het verhaal wel mooi af
Ja 'k vraag me wel gewoon af of Lee dat 'vet' voor de serie aangemaakt had of dat hij gewoon tussen het 2e en 3e seizoen door wat te veel gaan feesten was? Dat is me echt niet duidelijk. natuurlijk kan je het wel mooi in het verhaal passen, daar de Battlestar er 'werkeloos' bijligt en dus de crew niet zo scherp meer staat.

Maar toch, ... Ik zou het ook wat bizar vinden dat Lee speciaal voor de rol zoveel aangekomen was. Uiteindelijk is de meer lijvige versie van lee ook maar een paar episodes te zien in het begin van seizoen 3.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Waarom Adama ?

Bericht door uss defiant »

Het was een combinatie van make-up, een dikmaakpak en een stand in.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Re: Waarom Adama ?

Bericht door koent »

uss defiant schreef:Het was een combinatie van make-up, een dikmaakpak en een stand in.
:stupid:

daarnaast is Lee trouwens wel aangekomen, maar Jamie Bamber (de acteur dus) niet. dikmaakpakken niet bekend? word veel gebruikt, bijvoorbeeld om een personage in de toekomst af te schilderen (dus ook met een onderkin van rubber, etc.)
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Waarom Adama ?

Bericht door Mansfeld »

koent schreef:
uss defiant schreef:Het was een combinatie van make-up, een dikmaakpak en een stand in.
:stupid:

daarnaast is Lee trouwens wel aangekomen, maar Jamie Bamber (de acteur dus) niet. dikmaakpakken niet bekend? word veel gebruikt, bijvoorbeeld om een personage in de toekomst af te schilderen (dus ook met een onderkin van rubber, etc.)
Aaaaaha!! :-( zo zit dat dus met die Jamie! Zat ie al die tijd nog gewoon met zijn gespierde torso onder dat dik maatpak! De loebas!! :lol: 'k vond het al redelijk verdacht om zo maar eventjes in één aflevering al die kilo's kwijt te spelen.

tsja Bamber is de Niro niet hè. :)
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Re: Waarom Adama ?

Bericht door koent »

bamber is zo'n hete vent dat ik er bijna homo van zou worden. geen wonder dat hij dat zo wil houden. maargoed, je bent ook wel èrg 'into' je rol als je bereid bent je gezondheid op het spel te zetten :{
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Waarom Adama ?

Bericht door Mansfeld »

koent schreef:bamber is zo'n hete vent dat ik er bijna homo van zou worden. geen wonder dat hij dat zo wil houden. maargoed, je bent ook wel èrg 'into' je rol als je bereid bent je gezondheid op het spel te zetten :{
pfwoeaaha, ja zo had ik er nog niet over gedacht. Ongetwijfeld een knappe jongen die Bamber. Vandaar ook dat ik nog wat extra sympathie voor de man veil had, toen ik zag dat hij niet te ijdel was om voor zijn rol zijn strakke sixpak effe aan de wilgen te hangen. nauauauw dat had ook wat te mooi geweest.

Dan gaat mijn voorkeur toch wel uit naar Gill Gerard: onherkenbaar opgeblazen en daarna PAF! onder het mes, en voila zie daar was onze action hero van weleer weer terug (zij het wel grijs haar en wat kaalheid niet te na gesproken :)
Plaats reactie