(4.02) Fear Itself

Trouble With The Natives

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

(4.02) Fear Itself

Bericht door Vis »

Afbeelding

Original airdate: 24-06-2007

Tom and Diana search for someone who has the ability to make people's worst fears come true. Danny seeks Shawn's help to find a promicin shot. Meanwhile, Cassie leads Kyle to a book that contains a prophecy about Jordan Collier.



Verhaal rondom die Prophecy is nice :thumbs:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Aflevering op zich was goed. Alleen wat ik ook al op een andere forum heb gezegd, is dat de verassing van The 4400 wel af is. De kwaliteit is minder geworden na elk seizoen. Vind seizoen 1 dan ook het beste seizoen, al bestaat die maar uit 5 afleveringen. En als je kijkt naar Heroes, dan merk je meteen het kwaliteits niveau terwijl beiden series veel overeenkomsten hebben.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

de grote lijnen zijn niet zo duidelijk omdat er steeds een half jaar tussen zit, en de serie maar gewoon niet opschiet doordat ze steeds weer komen met losse (vaak herhalende) verhalen; erg jammer.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

wel leuke ep :)

volgens mij heb ik iets gemist
Waarom is Nina Jarvis eigenlijk weg? Hebben ze daar een reden voor gegeven of was er ineens een ander hoofd van NTACT?
Kvond Jarvis tot nu toe beter eigenlijk, ook al gaven ze haar minder aandacht dan die nieuwe, die blonde vind ik niet echt een leider, zo komt ze althans niet op mij over.
Plaats reactie