[VS] The 4400

Trouble With The Natives

Moderator: Dark*staR

ruba
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 mei 2004, 21:58

Bericht door ruba »

Morgen afl. 2 "The New and Improved Carl Morrissey". Heeft iemand enig idee waar die over gaat en wie Carl Morrissey is??
In de VS was de 2 uur durende pilot trouwens de best bekeken serie premiere ooit.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Het was de best bekeken series premiere op 'basic cable'. Is wel even iets anders.
ruba
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 mei 2004, 21:58

Bericht door ruba »

3rd RemataKlan schreef:Het was de best bekeken series premiere op 'basic cable'. Is wel even iets anders.
This Pilot became the highest-rated and most-watched new series premiere ever on basic cable with 7.4 million viewers (5.7 household rating).

ik heb geen idee hoe dat daar werkt dus als je zegt dat het wel even iets anders is leg me dat dan even uit.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

3rd RemataKlan schreef:Inmiddels gedownload en zal het vanavond gaan bekijken. :)
ik ben hem nu aan het binnenhalen, maar is het wat?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik vind het een beetje traag en ik stoorde me aan de driehoeksverhouding tussen 2 broers en een meisje en aan het gebrek aan media aandacht mbt de 4400. Maar dat laatste punt is in 1x03 ter sprake gekomen waardoor ik nu voor het eerst uitkijk naar de volgende aflevering. :)
ruba
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 mei 2004, 21:58

Bericht door ruba »

Mij doet het allemaal een beetje aan Brimstone denken. 4400 mogelijkheden om een ep te maken over een abductee. Elke ep een andere abductee.

Ik stoorde me ook een beetje aan de simpelheid. Als het echt zou gebeuren zouden er toch wel wereldwijd veel dingen gebeuren die de moeite waard zouden zijn om te vermelden in de serie.

Tot nu toe zeker geen hoogstaande serie!
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Nice! Kheb nu alle 4 de afleveringen gezien. Moet zeggen dat ik het toch een heel aardige serie vindt, met hier en daar wat plotholes maar goed. :)

Ik vraag me alleen serieus af hoe ze dit in 5 afleveringen willen gaan afronden. Na aflevering 4 zit ik nog met veel vragen!
Door wie of wat zijn ze nou ontvoerd? God? Aliens? De overheid?
Waarom zijn de ontvoeringen pas sinds de jaren 40 begonnen? Heeft het iets met Roswell te maken? Zo niet.. waarom zitten ern dan geen mensen van 500 jaar geleden tussen?
Wat wil de projectontwikkelaar nou? Is hij gewoon aardig of zit er meer achter?
Waarom heeft niet iedereen speciale krachten?
Waarom willen ze die oude vent vervangen door een jonkie uit Washington?

Dan nog iets.. Waarom lijken al deze mensen uit Amerika te komen? Op mappen met simulaties waarop aangegeven is waar alle 4400 zijn zien we alleen Amerikanen! Er is echt meer buiten de VS....
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

*SPOILERS laatste aflevering*

De laatste aflevering lost veel vragen op, maar laat wel duidelijk een open einde.
Jammer dat het al voorbij is ;-(

Gaat USA Networks verder met de 4400? Komt er nog een mini-serie of televisie serie?
ruba
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 mei 2004, 21:58

Bericht door ruba »

Ben me nog aan het bedenken of ik het einde wel zo aardig vind!
De clue was iig wel aardig. Al had ik het leuker gevonden als het toch aliens waren geweest. Maar dat verklaard wel het hoe en waarom van dat "riple" effect wat die 4400 te weeg brachten.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Mensen uit de toekomst vind ik beter dan aliens.

Duidelijk is, is dat deze afleveringen meer diende als een pilot voor een serie dan een eigen miniserie

Heb genoten van de serie maar als miniserie zelf vind ik het maar mwoah. Teveel vragen blijven over, te weinig afsluiting. Als pilot vind ik het geweldig. En tof om te zien hoe bekende voormalige Trek schrijvers nu goed werk afleveren met Battlestar Galactica remake, The Dead Zone en The 4400. 8-)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

^^^ en dan voornamelijk oud-DS9-ers ;) (wat toch wel opvalt )
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

13 More for USA's '4400'

(Wednesday, October 20 04:18 PM)
LOS ANGELES (Zap2it.com) Following big ratings for its five-episode run this summer, "The 4400" will return to USA next year with an additional 13 episodes.
The series, which began with 4,400 people returning to Earth after being reported missing or believed dead -- and not having aged since their disappearance -- will begin filming its second season in February. New episodes are set for June.

"We knew 'The 4400' was special from the beginning," says Jeff Wachtel, head of original programming at USA. "It has all the elements we look for in a series -- a big concept, memorable characters, and an arena that no other network is doing right now. It just works for us in every way."

It worked in the ratings as well. "The 4400" averaged more than 6.2 million viewers in its first season, making it the highest-rated show on basic cable this summer. Nearly half of those viewers fell in the adults 18-49 demographic favored by advertisers.
Joel Gretsch ("Taken"), Jacqueline McKenzie, Michael Moriarty ("Law & Order"), Conchita Campbell and Laura Allen are among the stars of "The 4400." The series, created by Scott Peters, is executive produced by Maira Suro. Francis Ford Coppola is also an exec producer.
:pray2:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik heb de import DVD, en gister de pilot en de 2e aflevering gezien. Best geinige serie. Mooi gemaakt. Het moet nog wel echt op gang komen volgens mij.
Ze kunnen een hoop kanten op met al die speciale gaves die de returnees hebben gekregen.
Ik vond Orson in ieder geval cool met z'n sonic tremors.

Vanaf juli nieuwe afleveringen. Kijk er nu al naar uit.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Ik ben sinds kort ook begonnen met het kijken van 4400, had het al een tijdje op mijn pc staan, maar steeds niet gekeken. En het moet idd nog op gang komen, maar het ziet er wel ok uit :)
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Is het de 25 euro waar voor de DVD? Ik ben erg benieuwd naar deze serie.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik vind van wel. Ik heb 2 afleveringen gezien en ik verveel me niet.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik ga de set niet aanschaffen, er zitten geen extra's bij en de afleveringen heb ik destijds gedownload en staan nog op de schijf.
En ik wacht ook liever even af hoe de serie zelf zal uitpakken.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

'k heb vorige week the 4400 binnen gekregen en gekeken.

ik vind het tot nu toe wel een leuke serie maar er mist wat mij betreft wel wat. ik vond het erg interessant om de returnees te volgen die weer thuis kwamen maar waar het eigenlijk niet zo ging als men hoopte en de speciale gaven plus de ripple effecten die daaruit voorkomen te zien. dat de zoon van het hoofdpersonage in een coma lag heeft ook voor een goede verhaallijn gezorgd.

ik vind het alleen jammer dat sommige dingen een beetje onderbelicht werden, of tenminste heel snel gedaan werden of nauwelijks ter sprake kwamen. ik vind het daarom jammer dat ze niet wat meer afleveringen hadden gemaakt voor seizoen 1.

ben wel blij dat seizoen 2 in de maak is. hopelijk krijgen we wat meer returnees te zien met ripple effecten.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Net de pilot gezien. Heel mooi. Goed geschreven, goed geacteerd. Het intrigeerde me zeer zeker en vond het gewoon top!!!

Maar ik kreeg wel een X-Files meets Lost gevoel(en ja, de 4400 was er eerder dan Lost, maar toch...)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

5 Juni season 2 8-)
Gebruikersavatar
_Xbox_Master_
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jun 2004, 13:34
Locatie: Aalten
Contacteer:

Bericht door _Xbox_Master_ »

Ik heb de pilot ook gezien. Ik vond het ook heel erg goed. Ik ga dit weekend de andere eps bekijken. Ik ben erg benieuwd
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

TrekToday schreef:Star Trek: Voyager's Robert Picardo will make a guest appearance on The 4400, the USA series co-created by former Deep Space Nine writer-producer Rene Echevarria, for which former DS9 staffers Ira Steven Behr and Robert Hewitt Wolfe have also served as writers.

Picardo's official web site posted that the actor will appear in the fourth episode of the second season of The 4400, which tells the story of a group of missing people mysteriously returned to Earth and the lives of those close to them.

Season two of the series premieres Sunday, June 5th at 9 p.m. EDT on USA. Picardo's episode will likely air on June 26th. Since Voyager, Picardo has played a character on Stargate SG-1 and has appeared as The Doctor in Star Trek: The Experience - Borg Invasion 4D as well as numerous non-genre roles, including a regular role on The Lyon's Den.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Afbeelding

Nog 'n week :cheer:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Vis schreef:Nog 'n week :cheer:
thx :)

Ik zou het anders vergeten zijn denk ik. Om hoeveel afleveringen gaat het?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Volgens TV Tome 9 afleveringen :9~
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Trailers van seizoen 2 van The 4400 kun je bekijken (in realmedia formaat) op http://the4400.free.fr/home.php?page=videossaison2
Ikzelf kan ook niet meer wachten :9~
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Ik moet alleen aflevering 5 nog kijken, maar ikzelf ben ook al benieuwd. Goede serie!
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

captain crash schreef:
Nebulaguy schreef:Nou, dat is het beste nieuws ivm Trek sinds het aankondigen van Nemesis.
het heeft verder niets met Trek te maken hoor, het is een opzich zelf staande serie, het idee doet me een beetje aan Rosswell denken (of Rising Stars, de comic van JMS)
Waarom flippen we hier allemaal bij dit nieuws? :{ . Ik bedoel, het is absoluut geen Star Trek, en ik moet nog zien of het een erg goede serie is. Want vertel mij eens waarom vorige series van die 'beruchte' Ira Steven Behr vroegtijdig van het scherm is gehaald.......

Eerst zien, en dan geloven. Wij hebben er een handje van om de namen Ira Steven Behr, Brannon Brage e.a. in één zucht te noemen. Slecht hoor!
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Vis schreef:Volgens TV Tome 9 afleveringen :9~
Zou het niet een vol seizoen van USA worden (=13)
Gebruikersavatar
Mivok
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 956
Lid geworden op: 27 jun 2002, 20:40
Locatie: Venray

Bericht door Mivok »

Mr Hayes schreef:dit nieuws
:rofl:

Mr Hayes, ik heb nog meer nieuws voor je:
* Prinses Juliana is overleden
* Al-Qaea heeft aanslagen gepleegd in Madrid
* Arjan Erkel is vrijgelaten
* Boris heeft Idols gewonnen
* Ajax is landskampioen geworden
* De EU heeft er 10 nieuwe lidstaten bij
* Griekenland is Europees kampioen voetballen geworden
* Lance Armstrong heeft zijn zesde Tour de France gewonnen
* Ronald Reagan is overleden
* André Hazes is overleden
* In een school in Beslan heeft een bloedbad plaatsgevonden
* Theo van Gogh is vermoord
* Jasser Arafat is overleden
* George W Bush heeft zijn tweede termijn gewonnen
* Sadam Hoessein is gevonden
* Nederland heeft 4 gouden Olympische medailles gewonnen
* Prins Bernard is overleden
* PSV is landskampioen geworden

En ik ben vast nog een hoop vergeten, maar al dit alles is recenter dan het nieuws waar jij mee aankomt. ]:(
Plaats reactie