Doctor Who mini-fanfilmpje?

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Doctor Who mini-fanfilmpje?

Bericht door Stoney3K »

Na het volgen van de nieuwe serie ben ik inmiddels ook Who-verslaafd en ben dus al een tijdje met het idee bezig om een klein stuk fan-geproduceerd video te maken in het Who-universe. Ik denk niet de zoveelste incarnatie van de Doctor, want daar hebben al talloze fanvids op ingehaakt, maar wel met een Time Lord als character (voor zover het kan, zou wel het herkenbaarst zijn). Wat ik als TARDIS ga gebruiken moet ik nog even bedenken, ik had al een testfilmpje gemaakt met de 'klassieke' blauwe TARDIS...

Waar ik dus nog naar op zoek ben zijn een of twee mensen die er zin in hebben om op een of andere manier iets mee te doen... wat het ook maar is. Qua schaal gaat het niet om een productie zoals we die draaien bij Dark Armada, maar iets wat voor de lol in elkaar gezet wordt (in een paar vrije weekenden) en waar eventueel later nog wat van gemaakt kan worden.
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

Leuk idee en als je in de buurt had gewoont had ik je graag geholpen.

Heel veel succes ermee, zou graag zien wat het resultaat is.
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Hezingen schreef:Leuk idee en als je in de buurt had gewoont had ik je graag geholpen.

Heel veel succes ermee, zou graag zien wat het resultaat is.
Je kan online altijd meehelpen, inbreng van ideeën is altijd goed. Ik moet immers nog zoeken naar een fatsoenlijk lopend stuk verhaal om wat van te maken. In principe wil ik zo min mogelijk nabewerken op de computer en zoveel mogelijk een verhaal aanpassen aan de middelen die we hebben. Het zal gaan om een stukje film van niet veel langer dan 10-15 minuten.

Ik zal zelf waarschijnlijk één van de hoofdrollen gaan spelen maar ik heb nog een of twee mensen nodig voor de bijrollen. Again, just for the fun of it om een beetje weekendvulling te krijgen. Ik ben best bereid om het land af te touren voor filmlokaties of meetings.
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Okee, ik heb de eerste opzet gemaakt voor onze "serie"... waarschijnlijk blijft het grootste deel van het verhaal in scriptvorm hangen maar het lijkt me leuk om dit met wat mensen van de grond te krijgen.

Stuur me gerust een mail of PM voor de verhaalopzet, die ga ik hier niet posten want dan zou ik het voor iedereen gelijk spoilen.
Plaats reactie