Een Doctor who film? Rose weer terug?

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Een Doctor who film? Rose weer terug?

Bericht door Trekscaper »

Piper Returns For "Who" Movie?

Posted: Thursday September 28th 2006 5:11pm
Source: Assorted Sources
Author: Garth Franklin

Billie Piper is rumoured to be reprising her role as the Time Lord's sidekick Rose Tyler in a film adaptation of the "Doctor Who" TV series.

According to The Daily Star, insiders have said the flick would see Billie reunited with time traveller David Tennant. TV chiefs apparently came up with the film idea after the show was sold to the US earlier this year.

"There's been so much interest in Doctor Who since the show was sold to America that a film is the natural progression. Top of our list is to get Billie on board. Not only was she amazingly popular, it would be really exciting to get her back with the Doc" says an apparent 'source'.

http://www.darkhorizons.com/news06/060928a.php

Het houdt niet op met Doctor who, laat maar komen :*)
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

Hoewel het idee van een Doctor Who film me zeker goed in de oren klinkt, klinkt het me ook erg incontinu in de oren om Rose weer terug te halen, met het oog op het einde van seizoen 2...
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Zimmerman schreef:Hoewel het idee van een Doctor Who film me zeker goed in de oren klinkt, klinkt het me ook erg incontinu in de oren om Rose weer terug te halen, met het oog op het einde van seizoen 2...
Op het oog van de continuïteit zou het beter zijn om haar terug te halen in Torchwood. Daar is ze immers sinds "Doomsday" achtergebleven, maar voorlopig zit een Who/Torchwood crossover er nog niet in.
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

Klopt, maar dat verandert niets aan dat het niet wenselijk is om haar in een Doctor Who film terug te laten komen - immers aan het einde van seizoen 2 sealt Doc de grenzen tussen de parallele universa...
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Zimmerman schreef:Klopt, maar dat verandert niets aan dat het niet wenselijk is om haar in een Doctor Who film terug te laten komen - immers aan het einde van seizoen 2 sealt Doc de grenzen tussen de parallele universa...
Niet helemaal. De scheur die in het Torchwood Institute zat is dicht, maar ik heb nog ergens gelezen dat ze in Torchwood (de serie) gebruik gaan maken van de rift in Cardiff, zoals die te zien was in "The Unquiet Dead". Daar zitten eventueel nog mogelijkheden voor een cross-over, sinds die rift na "The Unquiet Dead" en nog een paar afleveringen nog niet helemaal dicht is. Regel één in dit soort situaties is immers altijd een open deur houden, hoe omslachtig ook, zie bv. ook het einde van Nemesis. ;)
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Mja, heb nu ook beide seizoenen van de nieuwe Dr Who gezien, en er is altijd nog van alles mogelijk. Ineens waren die Daleks ook weer terug ook al dacht je dat die voorgoed waren verslagen. Ik vertrouw er op dat ze daar een leuke en spannende film kunnen maken :)
Plaats reactie