Dr. Who sz 1 op DVD in NL

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ze liggen o.a. bij de FRS voor 10 euro per stuk.
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

EMH schreef:wat zijn daleks?
borg zijn stoerder
Kijk dit is een hele leuke opmerking!
Mag ik even aangeven dat idee van de Borg in zijn geheel gejat is van DW! In series 2 (seizoen 28) komen we ze weer tegen: De Cybermen.

Cybermen zijn oorspronkelijk menselijke wezens die lichaamsdelen lagzaam aangepast hebben met allerei cybernetische toevoegingen.
Hun veroveringslust en de kunst andere rassen te converteren naar Cybermen komen wel erg veel overeen met de Borg.

Er is een maar...
De Cybermen waren al bedacht in 1966!
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

captain crash schreef: Wat ik zo knap vind aan de nieuwe serie is dat ze van iets dat oud is en veel fans heeft iets hebben kunnen maken dat helemaal van deze tijd is maar toch het oude heel laat. Er zijn weinig series (inbegrepen de nieuwe BSG) die dit doen.
Ze hebben dat erg knap gedaan. Dat geldt voor de hele nieuwe serie. Veel verwijzingen naar de oude series en toch voldoende eigentijdse zaken er in verwerkt.
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

Master Vanhu Botie schreef:Om de Daleks te kunnen appreciëren denk ik dat je de Dalekafleveringen van vroeger moet gezien hebben. Met vroeger bedoel ik de jaargangen met bvb. Jon Pertwee (1970-1974), Tom Baker (1974-1981) en Peter Davison (1981–1984) als Doctor. Daarin werden de voorgeschiedenis en de oorlog met de Daleks uitgediept.
Hier ben ik het op zekere hoogte wel mee eens. De niets vermoedende kijker heeft bij de aflevering "Dalek" nog niks in de gaten. De DW fans weten al dat het fout zit op het moment dat je de Dalek stem hoort......

Alleen jammer dat ze Davros niet teruggehaald hebben (misschien als verassing in series 3 (seizoen 29)!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Davros schreef:
Tactical_Cube schreef:Ik heb ze vanmiddag gekocht.
Waar en how much?
Free Record Shop.

NIET bij bol.com bestellen, zijn ze veel te duur.
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Davros schreef: Hier ben ik het op zekere hoogte wel mee eens. De niets vermoedende kijker heeft bij de aflevering "Dalek" nog niks in de gaten. De DW fans weten al dat het fout zit op het moment dat je de Dalek stem hoort......

Alleen jammer dat ze Davros niet teruggehaald hebben (misschien als verassing in series 3 (seizoen 29)!
Ik zou ook in S3 heel graag Davros terug zien! We weten dat er Daleks in seizoen 3 zitten dus het zou goed kunnen... natuurlijk wel gespeeld door Terry Molloy he ;)
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

Je bedoeld deze meneer?

Afbeelding

;)
Plaats reactie