(3.02) The Shakespeare Code

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

(3.02) The Shakespeare Code

Bericht door Zimmerman »

Aankondiging van de BBC-site:

Martha's maiden voyage in the Tardis takes her to Elizabethan England, where she and the Doctor find Shakespeare in a spot of bother...

Vanavond om 20.00 op BBC1. :)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

ik vond dat tussen de Doctor en Shakespeare echt geinig. Hoe de Doctor steeds zei: You should write that one up :*)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Eens kijken: Harry Potter referentie, Back To the Future referentie, Butterfly Effect referentie, I liked it :)

Normaal gesproken hou ik niet zo van middeleeuws verhaal, maar er waren zoveel grappige dialogen dat ik deze aflevering leuk vond. Ook het einde met Elizabeth I die meteen de Doctor herkende en pissed off was, was leuk gedaan.

Preview voor volgende week ziet er goed uit 8-)
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Was echt een vermakelijke ep. Vooral met dat einde dat de Doctor moest vluchten :lachhuil: En voor een BBC productie waren de graphics ook heel mooi gedaan. :)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Leuke aflevering en enkele geniale referenties, grappig dat iemand zijn Loo bijna op Martha liet vallen ... ik ben wel benieuwd wat Dr Who gedaan heeft dat hij een doodvonnins heeft gekregen van elisabeth
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Idd, geweldig leuk die referenties :D Verder erg genoten van deze ep :)
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

Geniale episode! Ik heb echt enorm gelachen om de referenties naar Harry Potter, zó onverwacht! Mja, Tennant was gewoon weer als vanouds geweldig als the Doctor, en ook Shakespeare werd leuk neergezet (< "Sounds good, I might use that!" > "You can't, that's someone else's!").

Nu maar hopen dat heel seizoen 3 zo super wordt! :*D
Blind Guardian schreef:ik ben wel benieuwd wat Dr Who gedaan heeft dat hij een doodvonnins heeft gekregen van elisabeth
Volgens mij was dat een verwijzing naar 2x02 "Tooth and Claw"?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Zimmerman schreef:Geniale episode! Ik heb echt enorm gelachen om de referenties naar Harry Potter, zó onverwacht! Mja, Tennant was gewoon weer als vanouds geweldig als the Doctor, en ook Shakespeare werd leuk neergezet (< "Sounds good, I might use that!" > "You can't, that's someone else's!").

Nu maar hopen dat heel seizoen 3 zo super wordt! :*D
Blind Guardian schreef:ik ben wel benieuwd wat Dr Who gedaan heeft dat hij een doodvonnins heeft gekregen van elisabeth
Volgens mij was dat een verwijzing naar 2x02 "Tooth and Claw"?
Neen want dat speelt zich een paar eeuwen later af (dat is trouwens ook koniging victoria), en heeft te maken met de oprichting van Torchwood, en dat is in de 19e eeuw... (of 18e)
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Zimmerman schreef:Geniale episode! Ik heb echt enorm gelachen om de referenties naar Harry Potter, zó onverwacht! Mja, Tennant was gewoon weer als vanouds geweldig als the Doctor, en ook Shakespeare werd leuk neergezet (< "Sounds good, I might use that!" > "You can't, that's someone else's!").

Nu maar hopen dat heel seizoen 3 zo super wordt! :*D
Ik hoop dat ze JK Rowling nog een keer strikken om een Doctor Who ep te schrijven. Die heeft best wel veel van Doctor Who "geleend", en nu pakken ze haar behoorlijk terug. Ze is wel al gevraagd maar ze is voorlopig te druk met schrijven van boek 7. We komen er dit keer wel achter dat de 10de Doctor een gruwelijke SF-fan is :)
Plaats reactie