(3.09) The Family of Blood (2)

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

(3.09) The Family of Blood (2)

Bericht door Vis »

Location: A boys' boarding school
Date: 1913
Enemies: The Family of Blood

The Doctor decides to work at a boarding school, in order to investigate some strange goings on.
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Prachtige episode. Ik wou echt niet dat John Smith dood zou gaan, maar ik wou de Doctor ook zo graag weer zien. ;(
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

ik had niet echt een fijn gevoel bij de aflevering, eerst in tijden.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

john smith :pray2: tof om david tennant een totaal ander karakter te zien spelen :)
en jessica hynes (voorheen stevenson) is ook tof :)
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Wel mooi gemaakte ep en ookal draait de series om de doctor hoor je eigenlijk haast nooit ech tiets over hem. In deze ep ging het wat meer in op de doctor.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Peti schreef:john smith :pray2: tof om david tennant een totaal ander karakter te zien spelen :)
Dat was echt super inderdaad, vooral toen John Smit zo emotioneel werd. Dat zie je bij the doctor niet. Vond echt goed gespeeld van David Tennant.

Al was het einde wat melodramatisch, maar wel mooi en passend, dat ze iets van die jongen lieten zien die in de oorlog heeft gevochten en bij de ceremonie the Doctor en Martha erbij waren.
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Trekscaper schreef:
Peti schreef:john smith :pray2: tof om david tennant een totaal ander karakter te zien spelen :)
Dat was echt super inderdaad, vooral toen John Smit zo emotioneel werd. Dat zie je bij the doctor niet. Vond echt goed gespeeld van David Tennant.

Ik raad jullie Recovery tenzeerste aan.


Het einde van deze aflevering vond ik een beetje raar. Dat van dat ventje had voor mij niet nodig geweest.

Dat was trouwens wel een hele gemene opmerking van die vrouw, dat kwam hard aan bij the Doctor.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

itsme schreef:
Trekscaper schreef:
Peti schreef:john smith :pray2: tof om david tennant een totaal ander karakter te zien spelen :)
Dat was echt super inderdaad, vooral toen John Smit zo emotioneel werd. Dat zie je bij the doctor niet. Vond echt goed gespeeld van David Tennant.
Ik raad jullie Recovery tenzeerste aan.
hoe heb ik die gemist? :o
Het einde van deze aflevering vond ik een beetje raar. Dat van dat ventje had voor mij niet nodig geweest.
eensch. niet erg doctor-who-ish ook.
Dat was trouwens wel een hele gemene opmerking van die vrouw, dat kwam hard aan bij the Doctor.
jah... hij doet zo zijn best! :troost2:
Plaats reactie