(7.08) The Rings of Akhaten

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

(7.08) The Rings of Akhaten

Bericht door Frank »

Zaterdag 6 april om 19:15 op BBC, de nieuwste Doctor Who-aflevering: The Rings of Akhaten.
Spoiler (weergeven)
The Doctor takes Clara to the Festival of Offerings, but the Old God is waking and demands sacrifice!
 
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Re: (7.08) The Rings of Akhaten

Bericht door Frank »

Jammer dat de Doctor z'n sonic screwdriver niet heeft opgeofferd. Kan Doctor Who nog veel negatieve kritiek besparen. Verder wel een bijzondere aflevering voor Who. Dit keer waren de effecten goed, maar 't verhaaltje deed 't 'm bij mij niet zo. Flinterdun en, zoals gezegd, gooi die screwdriver eens weg.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: (7.08) The Rings of Akhaten

Bericht door Blind Guardian »

goh helemaal vergeten :lachhuil:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: (7.08) The Rings of Akhaten

Bericht door Trekscaper »

Frank schreef:. Dit keer waren de effecten goed, maar 't verhaaltje deed 't 'm bij mij niet zo. Flinterdun
Dat het verhaal flinterdun was ben ik met je eens. Effecten waren echter niet zo overtuigend. Leek haast wel alsof ze minder budget te besteden hadden. Weinig sets, en je zag heel duidelijk bij de ingang van de tombe dat de achterkant een scherm/muur voor green screen was voor de ruimte. Interessant dat de Tardis Clara niet mag.
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Re: (7.08) The Rings of Akhaten

Bericht door Frank »

Had trouwens wel het idee dat ik het allemaal al een keer gezien had. Speech van de Doctor, companion in haar kindjaren, aliens die voeden op herinneringen (allemaal maar net iets anders dan de Weeping Angels)... Is niet heel makkelijk om iets nieuws te verzinnen natuurlijk, maar dit is ook wel jammer. Misschien moeten ze zich eens een keer wat focussen op een goed verhaal.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (7.08) The Rings of Akhaten

Bericht door captain crash »

Trekscaper schreef:
Frank schreef:. Dit keer waren de effecten goed, maar 't verhaaltje deed 't 'm bij mij niet zo. Flinterdun
Dat het verhaal flinterdun was ben ik met je eens. Effecten waren echter niet zo overtuigend. Leek haast wel alsof ze minder budget te besteden hadden. Weinig sets, en je zag heel duidelijk bij de ingang van de tombe dat de achterkant een scherm/muur voor green screen was voor de ruimte. Interessant dat de Tardis Clara niet mag.
Leek...euhm...dat is zo. Ze hebben ongeveer de helft te besteden van wat RTD voor seizoen 4 had.

Oh en de Tardis ziet Clare wel, maar mag Clara niet zo...;)
Plaats reactie