The doctor en Clara

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

The doctor en Clara

Bericht door HelloCath »

Het is jullie vast wel opgevallen dat ze suggereren dat een romantische relatie tussen de doctor en Clara plausibel is.
Niet alleen flirten ze als gekken (Victoriaanse Clara ging zelfs verder dan flirten).
Afbeelding

Gisteren heb ik dan de laatste aflevering van series 7 gekeken en het werd dus duidelijk
Spoiler (weergeven)
Dat Oswald en victoriaanse Clara splinters zijn van "onze" Clara, toen ze in de tijdstroom van de doctor stapte.
Het is dus misschien niet zo raar om te denken dat de reden waarom victoriaanse Clara er vrijwel meteen voor ging was omdat ze al gevoelens had voor de doctor omdat de originele Clara ze had/heeft.
  Van de doctor wisten we al het 1 en ander door zijn
"Impossible girl. A mystery wrapped in an enigma squeezed into a skirt that's just a little bit too tight." comment en natuurlijk dat gedoe met de cyber planner.

Nou goed.. de vorige keer dat er een doctor/compannion love story was (Die met Rose) pakte dat na mijn mening niet geweldig uit..
Nu zie ik ook echt niet in waarom een 1000 jaar oude super alien zulke gevoelend kan krijgen voor zo'n jong meisje.
Door wat Clara deed voor de doctor en waarschijnlijk nu
Spoiler (weergeven)
(bijna) alles weet wat hij weet, honderden jaren life experience erbij heeft gekregen
  acht ik de kans nu toch groter.
Hoewel ik mij af vraag of het de serie goed zou doen.. en wat nou als de nieuwe doctor opeens het uiterlijk heeft van een oudere man.. Arme Clara.

Afbeelding


Jullie gedachten?
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: The doctor en Clara

Bericht door GPS »

Een relatie tussen de doctor en compannion werkt niet. Dat is leuk (misschien) voor de korte termijn. Maar funest voor de serie op de lange termijn.
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: The doctor en Clara

Bericht door HelloCath »

Daarom.. dat geflirt tussen die 2 vind ik echt wel leuk maar het lijkt erop dat ze doelen op iets meer dan dat.
(Zie ook He said, She said)
Hoewel het leuk lijkt.. zou dat echt maar voor even zijn..
Clara zal niet de laatste metgezel zijn... dus wat gaan ze dan doen? Ze gaat toch eens echt helemaal dood... The doctor wordt nog dramatischer dan na het verlies van de Ponds...? Er komt weer een metgezel en de dans wordt weer overnieuw gedaan..
Of ze houden Clara er wel tot het eind in..
Waardoor we niet gaan kijken naar de doctor die zijn niet wetende metgezel de wonderen van het universum laat zien maar naar de doctor en zijn vriendin/vrouw.. verveelt vast..
Nu had ik wel ergens gelezen dat ze na de aankomende seizoen "iets anders"met de serie willen..
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: The doctor en Clara

Bericht door HelloCath »

Blijkbaar is het nu soort van canon.

Moffat zegt in een special van de seizoen 7 box dat the doctor "fancy" Clara.
Tja krijgen we nu een herhaling van wat er in seizoen 1 op seizoen 2 na de reboot van 2005 gebeurd is?
The doctor geeft toe dat hij Rose leuk vind en BOEM regeneratie.
Plaats reactie