Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

Bericht door HelloCath »

Op 5 oktober heeft Matt zijn laatste scene gefilmd voor de kerst special van 2013.
Peter Capaldi zal in deze aflevering het stokj... ik bedoel sonic screwdriver overnemen en Matt gaat in de musical "American psygo" spelen

Afbeelding
Op de set van de kerst special

Hoewel we dus nog 2 afleveringen hebben met Matt als de Doctor.
Vind ik het wel een goed moment om even te praten over de 11de doctor.
De jongste doctor ooit. Dus vertel. Wat vond je van deze doctor en de acteur die hem speelde?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door HelloCath op 08 okt 2013, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Beta
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 285
Lid geworden op: 21 aug 2013, 17:25

Re: Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

Bericht door Beta »

Irritant, heeft voor problemen met "fangirls" gezorgd. Blij dat het nu Capaldi wordt :)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

Bericht door Blind Guardian »

Het is een uitstekende acteur niet mijn favoriet van de 'nieuwe dokters' , wellicht dat ik dan nog ga zoeken bij dat ene seizoen van Eccleston ;) , maar voor de rol van een Timelord en Dokter vond ik eigenlijk persoonlijk wel wat te jong , ben benieuwd hoe Capaldi het gaat doen.
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

Bericht door HelloCath »

Beta schreef:Irritant, heeft voor problemen met "fangirls" gezorgd. Blij dat het nu Capaldi wordt :)
De fangirls waren erger bij David Tennant. Vooral toen David weg ging.... just saying..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst Matt helemaal niets vond.
Te jong, te goofy.
Maar al snel raakte ik gehecht aan Matt's doctor en hij groeide uit tot mijn favoriet.
De 11de doctor was uiteindelijk toch duidelijk the doctor, oogde jong en deed soms jong maar toch ancient.
Ik verheug me echt wel om Capaldi te zien als de nieuwe doctor, weet zeker dat hij een geweldige doctor gaat zijn. Maar tegelijk vind ik het zeer jammer dat ik afscheid moet nemen van Matt's doctor.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

Bericht door captain crash »

Hij is "mijn" doctor. Ga hem missen, ondanks het feit dat Capaldi een geweldige acteur is :)
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

Bericht door HelloCath »

Ja zeker. Capaldi is een geweldige acteur en ga hem vast geweldig vinden als the "Doctor"
Alleen waarom betekend dat nou meteen dat ik afscheid moet nemen van Matt's doctor :cry:

Matt Smith was niet mijn doctor. Begon te kijken vanaf 2005. Dus Christopher Eccelson is dan "mijn" doctor.
Maar Matt Smith is verreweg mijn favoriete doctor geworden,
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Matt Smith's laatste scene is gefilmd.

Bericht door captain crash »

Ik heb een beetje een vreemde kijkgeschiedenis met Doctor Who. Heb het wel vanaf Chris gezien, min of meer, maar ik heb toen der tijd nooit echt aan de nieuwe serie kunnen wennen (was altijd al wel fan van old school doctor who). In 2009 is het mis gegaan, met dank aan Karanov, en Matt is echt mijn doctor als het gaat om de nieuwe serie. Capaldi is al langer een held, vooral Thick of It, en hem als de doctor zie ik nog niet direct...hoewel in The Day of the Doctor zijn ogen natuurlijk de show al een klein beetje gestolen hebben ;)
Plaats reactie