Doctor Who (2005)

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Jup, same here. Al heb ik het idee dat Donna tijdens haar jeugd een beetje aandacht te kort kwam, die was ECHT opdringerig, zeg!

Trailer aan het eind van de episode, smullen! Gaan we dat allemaal in het nieuwe jaar zien of over seizoen 3? Daleks are back!
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Stoney3K schreef:Eigenlijk moet je ongeveer halverwege The Christmas Invasion op Nederland 3 omschakelen naar de BBC om The Runaway Bride te kunnen volgen. Anders één van de twee opnemen of eventueel downloaden...
Uiteindelijk zoiets gedaan. Die van vorig jaar had ik al op BBC gezien (vorig jaar) dus ik wist wel hoe die ging. En om 8 u overgeswitcht en uiteraard nog even terug gezapt naar NL3 voor het stukje met 'the great big treatening button' :+

Voorstukjes van S3 beloven veel goeds. 8-)

Alleen een klein vraagje. Dat ruimteschip die er was in het begin toen de 'aarde' werd 'gevormd' Technisch gezien zou de aarde dan toch niet bestaan na die vernieling? Of is de zwaartekracht (kern is nog wel vloeibaar) zo sterk dat niet meer uit maakt. Tja.. ik kan het niet met al die natuurkundige woorden uitleggen, maar zo is het ook wel duidelijk, toch :o
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Gravity will keep it together...

Andere goof: De Extrapolator vonden we ineens in de TARDIS terwijl hij naar mijn weten (The Parting Of The Ways) toch nog altijd op Sattelite 5 achtergebleven is.
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

Ontzettend genoten van The Runaway Bride daarstraks! De personages kwamen erg "levend" over, het verhaal was super, echt Doctor Who'ish, rake opmerkingen... Yup, erg van genoten! :)

Weet iemand wanneer de eerste aflevering uitgezonden wordt?
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

April 2007 volgens mij. Duurt nog wel even dus. Moet ik weer gaan afkicken...

Maar al met al was de kerstspecial wel de moeite van het wachten waard.
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

Ook volgens tv.com wordt 3x01 pas op 1 april uitgezonden. ;(
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ja, ik ben hem aan het volgen... Leuke serie :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Een sketch van de Friday Night Project, waarin David Tennant de rol van de doctor's assistente op zich nam. David Tennant in een jurk :lachhuil:

Kijk zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=r4dUQgIaXGg&NR
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Trekscaper schreef:Een sketch van de Friday Night Project, waarin David Tennant de rol van de doctor's assistente op zich nam. David Tennant in een jurk :lachhuil:

Kijk zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=r4dUQgIaXGg&NR

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

:lol: :lol: :lol: :lol2: :lol2: :lol2:

Krijg alleen maar meer waardering voor zo'n acteurs
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ik ben recentelijk aan het who'en, ik ben een paar weken geleden spontaan de serie gaan downloaden (door mijn vage werktijden lukt me toch nooit om op de televisie te kijken... en anders vergeet ik het wel)...

Ik heb gisteren Dr Who voor zover mogelijk afgesloten, nou moet ik alleen Torchwood bijwerken.

Ik vind Dr Who, Humouristische, Spannend, Brits en Leuk !, een serie met teminste eens een keer geen Amerika Impact, maar een Britisch Imperium Impact !

De aliens zijn lekker absurd en erg humouristisch ingesteld !

Uiteraard is er ook een enorm serieus vraagstuk, en tuurlijk een technologisch vraagstuk zoals we hebben kunnen zien in Cyberman en Age of Steel, waar de dokter terecht toeschuift, dat wij een lui volk zijn en alles maar toegeschoven willen zien. :)

Darleks zijn tof btw FTW ! Exterminate
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

Blind Guardian schreef:Ik vind Dr Who, Humouristische, Spannend, Brits en Leuk !, een serie met teminste eens een keer geen Amerika Impact, maar een Britisch Imperium Impact !
En dat is maar goed ook. In de TV film van 1996 hebben de Amerikanen al mee lopen knoeien en dat is toen jammerlijk mislukt.......

De Doctor is Brits en zal altijd brits blijven!
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Trekscaper schreef:Een sketch van de Friday Night Project, waarin David Tennant de rol van de doctor's assistente op zich nam. David Tennant in een jurk :lachhuil:

Kijk zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=r4dUQgIaXGg&NR
Ik heb net heel de uitzending gezien. Heb me helemaal suf gelachen. En niet alleen om die sketch.

David heeft wel mooie benen ;)
Gebruikersavatar
Davros
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2006, 14:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Davros »

Volgens de onderstaande bron gaat series 3 (seizoen 29) op 31 maart van start. Uitzendtijd is 18:00u.

http://www.dwscifi.com/articles/show/227

Wel onder voorbehoud, want met de BBC weet je het maar nooit.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Is wel vroeg 18.00 uur en ook de datum is wat vroeger. Vorig jaar startte seizoen 2 met pasen. Maar beter dat het zo vroeg begint :)
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

'k Zal dus met argusogen m'n programmablad in 't oog houden :)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Geweldige sketch met David Tennant en Catherine Tate (die van the runaway bride):

http://www.youtube.com/watch?v=f9uugVWW_XE

"Are you the doctor?"
"Doctor Who?"

:9~
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

"Bite me, alien boy!"

Ik ben geen fan van Catherine Tate, maar dit was wel erg grappig.

En als David Tennant voor de klas staat, dan ga ik weer naar school :love2:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Tate & Tennant, one damned funny combination, if I may say so :lol:
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik haar amper versta, maar ook al zou ik dat wel doen is dit niet echt mijn soort humor al zaten er wel leuke stukjes in, vooral over dat Engels/Schots en lesgeven.
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Dit krijg je dus als je twee acteurs met een snufje ADHD tegenover elkaar zet.

Let ook op dat Tennant na de "are you the Doctor" vraag ineens op zijn Doctor Who-accent overschakelt!
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

ik heb dit Love That Universe - Other SF Movies & Series deel van het forum altijd volkomen genegeerd (knap he?) en ik kwam er nu achter dat er een dr who deel was :D
ik ben nu bijna bij, seizoen 1 & 2 gezien, en 3x01 en 3x02 :thumb:
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Kun je het binnenkort op BBC1 zien :)
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

yup :Y) alleen komt het me steeds niet goed uit, dus download ik het maar gewoon :')
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Trekscaper schreef:Geweldige sketch met David Tennant en Catherine Tate (die van the runaway bride):

http://www.youtube.com/watch?v=f9uugVWW_XE

"Are you the doctor?"
"Doctor Who?"

:9~
ik had deze gezien op red nose day :rofl:

"i ain't even bothered! look! face, bothered! bothered, face, bothered, i ain't even bothered. my liege, i be not bothered, forsooth, i be not bothered!" :')
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Die soort van tekst heeft ze ook bij een typetje in haar Tate show. Is ze een scholiere die constant: I'm not bovved. zegt tegen de leraar/lerares. Wel grappig.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

i know

bothered in cockney-mode --> bovver'd
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Trekscaper schreef:Een sketch van de Friday Night Project, waarin David Tennant de rol van de doctor's assistente op zich nam. David Tennant in een jurk :lachhuil:

Kijk zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=r4dUQgIaXGg&NR
kom ik toch zomaar de rest van het programma tegen :thumb:

deel 1
deel 2
deel 3
deel 4
deel 5


ook leuk: david tennant (en jo brand :thumb:) bij graham norton (uncut)
deel 1
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

En nu we toch bezig zijn, "Captain Jack" John Barrowman in de Charlotte Church Show:

(WARNING: Explicit humourous lyrics!)

Deel 1

Deel 2

Deel 3

(Filmpjes zijn overigens door Charlotte of haar production comp erop gezet)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Ik hoop dat het volgende niet waar is:
Freema Agyeman Axed From ‘Doctor Who’?
UPDATE: Agyeman fan site and BBC deny report, calls for boycott


By ALAN STANLEY BLAIR
Source: The Scottish Sun
May-26-2007

The following story contains possible MAJOR SPOILERS for the third season finale of "Doctor Who."
It’s only been eight episodes since Freema Agyeman (Martha Jones) took over the role of The Doctor’s companion following the departure of Billie Piper’s Rose Tyler at the end of the second season. But apparently that’s all the BBC needs to see. However, Agyeman's site and the BBC have denied such reports.

According to The Sun newspaper in Scotland, the show's chiefs are a little underwhelmed by the performance Agyeman has given despite all-round strong reviews from critics. The newspaper said the BBC was disappointed in her work in later episodes of the third season which have yet to be broadcast in the United Kingdom, citing that “her performance is not as strong as in her earlier episodes.”

And unfortunately for Martha there won’t be a happy ending as, according to the newspaper, there is a storyline set where she will become lost in time with The Doctor unable to find her. This, of course, may ring a few bells with fans of the series who watched Rose Tyler finish with a similar fate as she becomes stranded in an alternate world following the events of “Doomsday," the second season finale of the show that marked Piper's departure.

“Freema is very talented but we don’t think she is just right on ‘Doctor Who,’” a source told the newspaper. “None of this is being done with any malice. Freema’s a lovely girl.”

A spokesperson for the series refused to comment on the report, however if true, this marks the third casting change the series has seen, after Christopher Eccleston left the show after only a year and Piper departed at the end of the second season.

Agyeman herself has spoken out on how difficult it was to break into the show, but praised her co-star David Tennant as a wonder to work with. During the audition phase in Cardiff, Wales, the actor reportedly left a note of encouragement and good luck for her at her hotel.

The BBC said in a statement that while "it is absolute rubbish that Freema Agyeman has been axed or sacked from 'Doctor Who,'" the network does "not comment on future storylines."

Agyeman's fan Web site released a statement saying that "having failed to cash in on their attempts to damage her established co-star, David Tennant, by trying to ignite and ride on rumors of his impending departure from 'Doctor Who,' The Sun has turned their eye to a far easier target, an actress who has barely gotten her momentum going in mainstream media and therefore can less easily defend herself."

The statement went on to say that showrunner Russell T. Davies has said in past interviews that he has yet to plan the winter Christmas special nor Season 4, and also that there is no one high enough in the BBC chain that would know of any such decisions that would speak on condition of anonymity. At the same time, however, the site said that "solid sources" it could not name assure them that The Sun's article is "completely false."

The site also is calling for a boycott of the newspaper, and thanked fans for their "loyalty to Freema."

The Sun has provided considerable coverage to the revitalized “Doctor Who” series since its launch in 2005, providing first look photos of both the Daleks and Cybermen. They also were among the first to announce that Piper would be leaving the series last year.
http://www.syfyportal.com/news423698.html

The Sun wordt niet echt beschouwd als betrouwbaar, maar als zij als eerste het vertrek van Piper hadden geschreven, dan begin ik toch wat te twijfelen. In elk geval zou ik het erg jammer vinden dat weer iemand van de cast verdwijnt.
Plaats reactie