Doctor Who (2005)

'whoooo are you, whoohoo hooo hooo'

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

martine schreef:Ik heb nog niets van seizoen 1 gezien dus voor mij komt dit mooi uit. Moet ik eerst nog even de Vara opzoeken en vaststellen op mijn tv :*)
Als het goed is zit de Vara in juni nog gewoon op Nederland 3.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

http://youtube.com/watch?v=ylBmD5Ugqa0& ... ctor%20who

:o

Billie Piper (Rose) was een popartiest.
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Guess who? schreef:
martine schreef:Ik heb nog niets van seizoen 1 gezien dus voor mij komt dit mooi uit. Moet ik eerst nog even de Vara opzoeken en vaststellen op mijn tv :*)
Als het goed is zit de Vara in juni nog gewoon op Nederland 3.
Op Nederland 3 inderdaad en wel van 19:00 - 19:50. Althans, dat is voorlopig de programmering ;) .
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Was wel spannende aflevering, en ook logisch dat er een vervolg komt. Want een echte Doctor Who? gaat natuurlijk altijd nog achter het brein van de organisatie aan 8-)
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

SPOILER


SPOILER

:bye: Bye Bye Mickey
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Ik hoop dat ie weg blijft! Rose hoort bij The Doctor :*D
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

Tja mijn reactie is; minder mannen rondom Rose is beter.
Je kunt alleen moeilijk de Doctor er uit halen.
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Trekscaper schreef:http://youtube.com/watch?v=ylBmD5Ugqa0& ... ctor%20who :o Billie Piper (Rose) was een popartiest.
Ze is zelfs al getrouwd geweest ;)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Leuke aflevering gisteren en vorige week.

Ze waren duidelijk geinspireerd door 06-06-06 })
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Jadzia schreef:Leuke aflevering gisteren en vorige week.

Ze waren duidelijk geinspireerd door 06-06-06 })
Zeer zeker, de CGI duivel zag er echt heel mooi uit, bijna filmkwaliteit. En in mijn ogen waren 2x08 The Imposible Planet en 2x09 The Satan Pit een van de besten van geheel Doctor who. Vooral de mysterieuze sfeer deed de afleveringen goed.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Ja, helemaal mee eens :) The Ood en een Toby die best gevaarlijk werden. En erg leuke filosofische stukjes van de Doctor met Ida :) En natuurlijk hoe de mens beter was dan de duivel als ze maar samenwerkten.

En ik blijf het schitterend vinden hoe de Doc zo enorm enthousiast is als ie ontdekt hoe dat systeem zit om die duivel vast te houden. Allemaal 'brilliant' en 'amazing' :*D
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

En daar gaat er weer eentje weg. :S Let op spoilers!!!!!

Award-winning Piper to depart at the end of series two.

Billie Piper is leave Doctor Who in the nail-biting series two finale.

Over the past two years, Billie has taken the character of Rose Tyler on an adventure of a lifetime, travelling across the galaxy with the Doctor.

"Rose and I have gone on the most incredible journey with Russell T Davies and the cast and crew of Doctor Who over the past two years," said Billie.

"It has been an amazing adventure, and I can confirm it comes to an end, for now at least, as series two climaxes.

"I am truly indebted to Russell for giving me the chance to play Rose Tyler, and to all the Doctor Who fans old and new who have been so supportive of me in this amazing role. Thank you so much."

Russell T Davies, writer and Executive Producer adds: "It has been a wonderful experience working with Billie – we will miss her – and wish her all the success in the world for her future.

"However, the Doctor Who team have had a whole year to plan this final scene and have created a stunning exit for Rose Tyler.

"The Doctor lives a dangerous life and when Rose joined him on his adventures she was aware of this. With a series climax called Doomsday on its way, I can't guarantee who will survive and who won't, but I can assure you the TARDIS is going on its scariest journey yet!"
http://www.bbc.co.uk/doctorwho/news/cul ... 2946.shtml

Stom :S Rose en de nieuwe doctor zijn perfect op elkaar ingespeeld en je voelt gewoon de romantische sfeer die tussen hun hangt. Dus who is next?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Trekscaper schreef:Dus who is next?
Precies, Doctor Who!
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

wow, dit vind ik ergens best jammer. Die twee vond ik eigenlijk zeer goed bij elkaar passen en waren best goed op elkaar in gespeeld. Jammer, ben benieuwd hoe de aflevering zal worden. Die van vandaag vond ik niet zo ..
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Van vandaag vond ik totaal geen Dr. Who zeg. Echt bagger, en hadden ze verleden week nog zo'n goede.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Guess who? schreef:Van vandaag vond ik totaal geen Dr. Who zeg. Echt bagger, en hadden ze verleden week nog zo'n goede.
Mee eens helaas.

!!!SPOILERS!!!

Vond het wel eens een originele en een andere aflevering. Maar moet eerlijk bekennen dat dit een beetje teleurstellende aflevering was. Begon geinig, maar werd wat saai en oninteressant. Begon weer wat goed te worden toen bekend werd dat die man een "absorber" was. Maar veel te weinig Doctor en Rose in deze aflevering. Wel leuk waren al die verwijzingen naar eerdere gebeurtenissen van seizoen 1 en The Christmas Invasion. Deze aflevering werd geschreven door Russel T Davies en algemeen gezien worden de afleveringen die door hem geschreven worden gezien als de zwakste en deze was geen uitzondering. Zeker de zwakste van seizoen 1 en 2 in mijn ogen.

En gerucht gaat gaande dat onderstaande madam, de mogelijke opvolger van Rose kan zijn:

Afbeelding

FORMER Crossroads stunner Freema Agyeman was last night revealed to be the front-runner to replace Billie Piper in Doctor Who.

Freema, 26, will appear in the final two episodes of the BBC1 sci-fi’s current series playing the character Adeola.

She joins the Timelord — played by David Tennant — and his sidekick Rose Tyler in battle against the dreaded Cybermen.

Insiders say Freema, will join the Doctor in the Tardis full-time in the third series after her appearance in the episodes called Army Of Ghosts and Doomsday.

As we told exclusively yesterday, Billie will NOT be returning for the Christmas special or the new series.
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2006270818,00.html

Uhm, geef mij maar toch liever weer Billie Piper.
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Nee die madam wil ik niet :-(

Aflevering van vandaag. Bleg.. hoe verzint hij het zeg. Begon nog enigsins apart en intressant, maar een hoop blabla en verder vond ik het totaal niet intressant (de leukste opmerkingen waren van the doctor die er ong. 10 minuten in zat, kun je nagaan hoe saai de rest was) . En ik kreeg een naar Harry Potter gevoel.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Freema 8-)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Mogelijke spoilers (just in case):

Hoewel het inderdaad een mindere aflevering was, kon ik er over het algemeen wel om lachen. Vooral om de Scooby Doo-achtige achtervolging.

Jackie was super, vooral toen ze ontdekte dat Elton het op Rose gemunt had. Had wel medelijden met haar, want nu Mickey weg is, is ze helemaal alleen.

Ik had natuurlijk liever wat meer van the Doctor gezien.

Ik hoop dat het gebrek aan the Doctor en Rose betekent, dat de laatste paar afleveringen erg sterk zullen zijn.

Wat denken jullie dat er met Rose gaat gebeuren? Het lijkt mij het meest waarschijnlijk dat ze doodgaat. Dit zou voor the Doctor de beste vorm van karakterontwikkeling zijn. Hij is al bang om haar te verliezen. En volgens mij is hij ook nog bang dat hij er de oorzaak van zal zijn. Zeker gezien de 'Killer of his own kind'-opmerking van de duivel van vorige week.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Jadzia schreef: Hoewel het inderdaad een mindere aflevering was, kon ik er over het algemeen wel om lachen. Vooral om de Scooby Doo-achtige achtervolging.
Deze dus :*)

http://bennywho.ytmnd.com/
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ik weet niet of jullie ook de Confenditials kijken van Dr Who die worden uitgezonden op de BBC 3, maar de reden dat de doctor en Rose zo weinig in beeld waren was omdat deze aflevering gelijktijdig met aflevering 8 en 9 werd gemaakt.
Davis moest dus een aflevering maken met weinig doctor en Rose. Ook moest hij een aflevering maken met de absorberloff, omdat dit een winnaar van een prijsvraag was.
Dan krijg je zowiezo al (te grote) eisen aan de aflevering.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Dan hadden ze deze ep sowieso toch gewoon een andere keer kunnen schieten?
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Blijkbaar niet :*)

Wij ontvangen geen bbc 3, dus kan ik het niet zien. :+
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Inderdaad, dat ontvang ik ook niet hier. Waarschijnlijke digitale tv-kijkers en illegale downloads die wel werken :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

En vanavond weer Dokter Wie op NED 3 om 19:00 :*)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Bij de nieuwe aflevering (BBC) was veel Vulcan spul, het handje en ook de Mindmeld :P
Volgende week zal vast erg spannend worden... 8-)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Ik wil ook wel mindmelden met The Doctor ;)

Over het algemeen wel een aardige aflevering. Vooral het einde.. The Doctor die de fakkel overneemt en het laatste stukje met Rose..

Ben benieuwd naar die van volgende week. Het voorstukje zag er in ieder geval spannend uit.
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Is het een enkele aflevering of een dubbele?
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Volgens mij wordt het weer een dubbele. De tweede helft wordt op 8 juli uitgezonden.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Een dubbele:

2x12 Army of Ghosts
2x13 Doomsday

En damn, die trailer voor volgende week ziet er heftig uit :9~

2x11 Fear her was wel een aardige aflevering, duidelijk te zien dat Rose alle aandacht kreeg in deze aflevering.
Plaats reactie