"Supernatural" (2005)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Trekscaper »

Goed om te zien dat de acteurs veel lol op de set hebben :*)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

oh dat was al wat langer bekend ;)
je moet op youtube maar eens naar blooperreels zoeken, hehehe
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Guess who? »

Wahahhaa, mooie filmpje :P
Gebruikersavatar
renegaderene
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 okt 2008, 13:58

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door renegaderene »

Ook weer een goede aflevering van supernatural. Nu ben ik wel erg benieuwt waar ze met die engel verhaallijn naar toe gaan.
Ik denk dat het de duivel zelf is die Sam wil stoppen. En dat de duivel hem bevrijd heeft uit de hel.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

een halloween special die zowaar het verhaal vordert.... ik ben *diep* geschokt :amazy:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Trekscaper »

Een 5e seizoen voor Supernatural
Smallville's Thursday night partner Supernatural will also come back, riding ratings growth to a fifth season. While not really in danger of being canceled, stranger things have happened at The CW.
http://www.tv.com/story/12578.html?&tag=buzz;3
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

keej dan :) maar laat ze eerst dat vierde seizoen maar eens afmaken, word een beetje moe van al die onderbrekingen :')
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

Seizoen 5 is begonnen. Wat zijn we blij, ahum.
Supernatural - 5x01 - Sympathy for the Devil
Sam, Dean, and Bobby must deal with the aftermath of the Devil's escape from Hell, and receive startling news from the Prophet Chuck.
De enige reden dat ik het nog kijk is omdat ik ze dood wil zien gaan. Echt. Zonder reset. Hopeloos natuurlijk, maar goed, je moet iets doen. Ze gaan in ieder geval verder waar ze in seizoen 4 waren gebleven: de serie nog slechter maken. Een paar mooie resets erbij, nog wat uitgemolken twists en omdat ze stoer zijn heel wat gescheld. Wow, wat een kwaliteit!

McG, dat je snel dood mag vallen en eeuwig mag branden in de Supernatural en T4 hel.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

:roll:

ik ben iig wél erg blij met deze seizoensopener, heb er van genoten :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

Raynor's Revenge schreef: :roll:
Och joh, waar moet ik beginnen? Er zitten nog meer resets in dan als je Voyager 20x opnieuw kijkt. Dan kun je met je ogen gaan rollen, maar sinds wanneer is dat iets positiefs?

De ergste is nog altijd Dean die we maar 10 seconden in de hel hebben gezien in de vorige cliffhanger, maar nu kunnen ze er ook wat van. Eerst moeten we een heel seizoen aanzien hoe erg het wel niet is dat alle seals verbroken worden en dat Sam langzaam verandert in een demon, is het eindelijk zover, worden ze weggezapt door here GOD himself en in een friggin' vliegtuig gestopt en is Sam ineens weer van z'n demonblood-verslaving af. En daar geniet jij van?!

Ze hebben altijd al moeite gehad om verhaallijnen uit te spelen. Überhaupt een fatsoenlijk opbouw was teveel gevraagd. Ze zijn in eerste instantie nooit echt veel verder gekomen met het bedenken van de yellow-eyed-demon, en toen dat verhaal tot een tranentrekkende prutconclusie kwam moesten ze maar nieuwe crap verzinnen waar ze nog veel minder lang over na hebben gedacht.

Next: Bobby possessed. Wow, wat een originaliteit. Maar als het erop aankomt kan hij, door al z'n menselijkheid (!!), de demon weerstaan en steekt zichzelf neer! Man oh man, wat was dát een spannend moment. Heb je daar ook zo van genoten? Was jij ook zo aan het twijfelen over of dit nu echt het einde zou zijn van Dean? Dat ze hem gelijk in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen de keel zouden doorsnijden? Ik was echt aan het trillen! Zou het? Zou het?! Maar nee. Natuurlijk niet. Ook die al maar terugkerende demon-girls die maar blijven blaten over hoe ze S&D gaan afslachten maar er vervolgens (ook natuurlijk) weer niets gebeurt was al oud in het tweede seizoen en is nu doodsaai.

Next: Becky, their number one fan. Goed, het hele Carver-verhaal met z'n vision-gebeuren kun je als 'leuk' zien; het blijft weer een van de verhaallijnen waar meer gaten in zitten dan stuk gatenkaas. Maar deze 'humor' moeten ze dan weer zonodig gaan 'versterken' door een irritante groupy girly girl erin te schrijven die Sam gaat vertellen hoe sexy hij wel niet is. Dat is geen niveau, dat is geen humor, dat is gewoon diep triest.

Next: de Angels! Jaaa, dit is zo prachtig he. Echt om van te genieten. De good angel en de bad angel. Onze lieve "Cas". Serieus, verklaar eens even waarom ze Castiel ineens Cas zijn gaan noemen? Hebben ze met hun drieën een speciale nacht doorgebracht die hun allen dicht bij elkaar heeft gebracht waardoor ze nu maar koosnaampjes zijn gaan gebruiken? Zat dit op een DVD-special ofzo, want ik heb het gemist. Anyway, Cas is dood. Bad Angel is bad. Bad Angel maakt S&D stuk. Cas leeft weer. Cas zegt: maak S&D! Bad Angel maakt S&D. S&D zijn weer heel. Oh, wat een spanning! Genieten.

Kortom: riiiiiiiiiiiiight.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Guess who? »

Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef: :roll:
Kortom: riiiiiiiiiiiiight.
Ah, bedoel je dat :P
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

Vis, ik was eerst van plan je post puntsgewijs te beantwoorden, maar ik zie hier van af omdat dat toch geen zin heeft. Dat jij deze serie niet leuk meer vindt is prima, ik zou zeggen: stop met kijken. Het is echter ongelofelijk idioot om te verwachten dat enkel omdat jij het niet meer leuk vindt, anderen dit ook niet zouden kunnen/mogen. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening, zowel jij als mensen die het niet met jou eens zijn. Ik ben het niet met jou eens, en zal daarover in dezen ook niet snel van mening veranderen. Punt. :{
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

Ja, duh. Tot die conclusie zijn wel al wel vaker gekomen op dit forum.

Ik geef je alleen even een overzicht van een aantal punten in slechts één aflevering waar andere series op dit forum volledig door afgemaakt zouden worden. Ook door jou. Prik even door m'n toon heen en kijk objectief naar de verhaallijn, dan zie jij ook wel in dat er weinig meer in deze serie zit.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Ace of Spades »

Raynor's Revenge schreef:Vis, ik was eerst van plan je post puntsgewijs te beantwoorden, maar ik zie hier van af omdat dat toch geen zin heeft. Dat jij deze serie niet leuk meer vindt is prima, ik zou zeggen: stop met kijken. Het is echter ongelofelijk idioot om te verwachten dat enkel omdat jij het niet meer leuk vindt, anderen dit ook niet zouden kunnen/mogen. Iedereen heeft recht op z'n eigen mening, zowel jij als mensen die het niet met jou eens zijn. Ik ben het niet met jou eens, en zal daarover in dezen ook niet snel van mening veranderen. Punt. :{
Is het dan niet het idee van een forum om hierop in te gaan (of juist niet)? Alle discussie uit de weg gaan om de goede lieve vrede te bewaren levert weinig posts op ;) .
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door captain crash »

En daarbij zit er wel iets in wat Vis zegt. Dat maakt de serie trouwens niet minder geschikt om als vermaak te kijken, maar de kritiek is toch ook echt leverbaar. Beetje hetzelde idee als met Ent, zo nu en dan best nog wel te bekijken maar de kritiek blijft staan (en over die kritiek is zeker een discussie te voeren).
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

Ik ben niet tegen de discussie, ik ben tegen de manier waarop die hier wordt verwoord. Vis maakt mij en een ieder die deze serie met plezier kijkt haast voor idioot uit. Vond ik niet zo lief van 'm :{

En hij heeft al vaker, gedurende de eerdere seizoenen, laten blijken dat hij de serie niet meer leuk vindt. Dat is prima, maar waarom zou je dan blijven kijken, enkel om er kritiek op te leveren? :S
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

Raynor's Revenge schreef:Ik ben niet tegen de discussie, ik ben tegen de manier waarop die hier wordt verwoord. Vis maakt mij en een ieder die deze serie met plezier kijkt haast voor idioot uit. Vond ik niet zo lief van 'm :{
Doe 's niet zo onnozel. Je kijkt maar wat je wilt, en dat weet jij ook wel. Ik snap alleen niet waarom bovengenoemde crap in deze serie niet wordt opgemerkt door sommigen.
Raynor's Revenge schreef:En hij heeft al vaker, gedurende de eerdere seizoenen, laten blijken dat hij de serie niet meer leuk vindt. Dat is prima, maar waarom zou je dan blijven kijken, enkel om er kritiek op te leveren? :S
Het is inderdaad net Enterprise.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef:En hij heeft al vaker, gedurende de eerdere seizoenen, laten blijken dat hij de serie niet meer leuk vindt. Dat is prima, maar waarom zou je dan blijven kijken, enkel om er kritiek op te leveren? :S
Het is inderdaad net Enterprise.
En bij Enterprise was 't net zo belachelijk dat mensen dat deden :huh:

Nee, natuurlijk is er niks mis met wat gezonde kritiek, maar om op deze manier mensen die met plezier naar deze serie kijken belachelijk te maken gaat mij gewoonweg te ver. Als je dat onnozel vindt, ga je je gang maar, maar verwacht van mij geen verdere 'discussie'.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

Raynor's Revenge schreef:En bij Enterprise was 't net zo belachelijk dat mensen dat deden :huh:
Mensen zijn vrij in hun redenen om een serie te volgen en daar desgewenst kritiek op te leveren, net zoals jij vrij bent met veel plezier naar SN te kijken. Geldt voor beide kanten, jeweet.
Raynor's Revenge schreef:Nee, natuurlijk is er niks mis met wat gezonde kritiek, maar om op deze manier mensen die met plezier naar deze serie kijken belachelijk te maken gaat mij gewoonweg te ver. Als je dat onnozel vindt, ga je je gang maar, maar verwacht van mij geen verdere 'discussie'.
Ik noem je onnozel omdat je je om de een of andere reden opzettelijk aan het aanstellen bent; jij komt hier ook al langer dan vandaag. Maar voor het geval je dat wilt volhouden speel ik wel mee: mijn kritiek is op de serie zelf; mijn ongeloof gaat over het plezier kunnen beleven aan de eerder beschreven onzin. Het 'belachelijk maken' ben je er zelf bij aan het verzinnen.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

Natuurlijk Vis, ik ben een huilie en het zit allemaal tussen m'n oren. Mijn fout :good:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

Raynor's Revenge schreef:Natuurlijk Vis, ik ben een huilie en het zit allemaal tussen m'n oren. Mijn fout :good:
In dit geval: inderdaad.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door captain crash »

...en nu zijn jullie zowaar grappig (ja, beiden). Toch ben ik wel benieuwd waarom je het zo persoonlijk opneemt RR. Er wordt veel vaker op deze manier over series geschreven. Bij mijn weten nam je het dan niet persoonlijk. Je lijkt het nu op jezelf te betrekken. Ik ben trouwens wel van de lijn van Vis. Plezier beleven aan een serie maar ondertussen wel inzien hoe debiel sommige verhaallijnen en scenes zijn is iets heel anders dan alles voor zoete koek slikken.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Miriam »

Vis heeft helemaal gelijk :good:
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Raynor's Revenge »

captain crash schreef:...en nu zijn jullie zowaar grappig (ja, beiden). Toch ben ik wel benieuwd waarom je het zo persoonlijk opneemt RR. Er wordt veel vaker op deze manier over series geschreven. Bij mijn weten nam je het dan niet persoonlijk. Je lijkt het nu op jezelf te betrekken. Ik ben trouwens wel van de lijn van Vis. Plezier beleven aan een serie maar ondertussen wel inzien hoe debiel sommige verhaallijnen en scenes zijn is iets heel anders dan alles voor zoete koek slikken.
Mijn probleem is niet zijn kritiek op de serie. Ik ben het misschien niet met al zijn punten eens, maar ach, da's normaal dunkt me. Waar ik een probleem mee heb is de manier waarop hij het feit dat ik met plezier naar deze seizoensopener gekeken heb belachelijk maakt, op een erg pop de persoon gespeelde manier;
Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef:ik ben iig wél erg blij met deze seizoensopener, heb er van genoten :)
(...)
En daar geniet jij van?!
(...)
Heb je daar ook zo van genoten? Was jij ook zo aan het twijfelen over of dit nu echt het einde zou zijn van Dean?
(...)
Echt om van te genieten.
(...)
Oh, wat een spanning! Genieten.
En natuurlijk, kritisch naar een serie kijken is niks mis mee. Van elke serie een Lost achtig niveau verwachten, wat Vis lijkt te doen, is echter irreëel, en ik haal nergens uit dat hij nog plezier beleeft aan het kijken.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

RR, je moet heel hard aan 't lachen zijn, ik weet 't zeker. Maar je brengt 't wel overtuigend :') .

Curveball:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Ace of Spades »

Afbeelding
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Miriam »

Het is altijd mooi om te zien dat meelopers het vaak leuk vinden om andere series helemaal tot de grond toe afkraken, maar wanneer er iets over hun favoriete serie word gezegd ze meteen in de verdediging schieten :lol:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door Vis »

Supernatural - 5x02 - Good God, Y'All
Hunter Rufus Turner calls in Bobby, Sam, and Dean to deal with a demon infestation in his town, but they soon discover the truth is much more horrifying. Meanwhile, Castiel goes to seek the only entity that can defeat Lucifer.
Prima aflevering :good: (sorry RR)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door EMH »

Ik moet nog steeds eens aan dit feuilleton beginnen :*)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Re: "Supernatural" (2005)

Bericht door martine »

Net de eerste twee afleveringen bekeken en alhoewel ik heb genoten van seizoen 4 en de serie nog steeds wel leuk vind moet ik het wel eens zijn met enkele punten van Vis mbt de opening van seizoen 5.

Dat vliegtuig zap moment ]:(

En dat stomme demonwijf Meg is weer terug :greg:
Plaats reactie