Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Vis »

[poster]

http://imdb.com/title/tt0438488/

After the drastic effects of Terminator 3, the story continues as John Connor and soon to be wife Kate Brewster begin the creation of a resistance organization with Earth's remaining survivors against the army of cyborgs slowly being built up by Skynet. As they are building this resistance, one survivor happens to be a traitor in disguise, and has a secret that nobody would ever come to suspect.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

http://www.dailystab.com/blog/uncategor ... tor-movie/
Actor Christian Bale is in talks to star in the next installment of the Terminator movie franchise. The “Batman Begins” star is said to be interested in reprising the role of John Connor - a role originally played by Edward Furlong - in the forthcoming Terminator Salvation: The Future Begins.

Bale’s involvement in the new movie comes shortly after it was revealed action star-turned-California Governor Arnold Schwarzenegger would not be appearing in the fourth Terminator film.
beetje vreemd dat de serie een hele andere insteek heeft; daar doen ze namelijk net alsof Terminator 3 niet bestaat. maar Bale als John Connor... 8-)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Vind je het erg dat ze net doen alsof Terminator 3 niet bestaat? Ik vond het een draak van een film. Veel van de stunts die we de nieuwe Terminator zagen doen waren bijna letterlijk gekopieerd van de T-1000 uit deel 2.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

X-File schreef:Vind je het erg dat ze net doen alsof Terminator 3 niet bestaat?
Het probleem is dat je een serie hebt die T3 negeert, en een filmreeks die doorbouwt op T3.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Ach, in een hollywood waar ze toch filmfranchises vernielen en kruisen met elkaar op walgelijke wijze (AvP :r) kunnen we daar wel mee leven toch?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Oh ja, dat wel :) . En grote kans dat die serie alweer gecancelled is voordat deze film te zien is :') .

In ieder geval vind ik Bale (obviously) een goede keus. Als ze niet teveel blijven hangen aan T3 maar in T4 een nieuwe basis leggen kan hij van T4 en een mogelijk T5 en T6 vast een goede trilogy maken.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Voor mij was Terminator af bij deel 2. Zoals duidelijk is geworden erken ik deel 3 niet. Maar mocht 4 weer om aan te zien zijn, dan wil ik nog wel van mening veranderen.

Ik kan mij iig geval al verheugen op de aankondiging bij Veronica: de hitserie...
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Dat zal wel RTL worden aangezien de Terminator TV serie van 20th Century Fox is en SBS daar geen deal mee heeft :lachhuil:
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

X-File schreef:Voor mij was Terminator af bij deel 2. Zoals duidelijk is geworden erken ik deel 3 niet. Maar mocht 4 weer om aan te zien zijn, dan wil ik nog wel van mening veranderen.

Ik kan mij iig geval al verheugen op de aankondiging bij Veronica: de hitserie...

:stupid:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Christian Bale in drie Terminator-films
Uitgegeven: 21 mei 2008 09:58

CANNES - Christian Bale speelt de rol van rebellenleider John Connor in drie Terminator-films. Dat hebben de producenten op het filmfestival in Cannes gemeld tegenover de Britse nieuwszender BBC.

Bale, bekend van American Psycho en The Prestige, is binnenkort in de bioscoop te zien in de Batman-film The Dark Knight.

De opnames voor de eerste van het drieluik, Terminator Salvation: The Future Begins zijn al begonnen. De film moet volgend jaar mei in de bioscopen draaien.

Schwarzenegger

Of er ook weer een rol is weggelegd voor Terminator, en tegenwoordig gouverneur van Californië, Arnold Schwarzenegger willen de producenten niet zeggen. Wel is bekend dat rapper Common en acteur Sam Worthington hoofdrollen in de nieuwe film hebben.

Terminator was een groot succes in 1984. Het vervolg, Terminator 2: Judgment Day, verscheen in 1991 en in 2003 kwam deel 3 uit onder de titel Terminator 3: Rise Of The Machines.

De rollen van John Connor werden in die laatste twee films gespeeld door respectievelijk Edward Furlong en Nick Stahl
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:http://www.dailystab.com/blog/uncategor ... tor-movie/
Actor Christian Bale is in talks to star in the next installment of the Terminator movie franchise. The “Batman Begins” star is said to be interested in reprising the role of John Connor - a role originally played by Edward Furlong - in the forthcoming Terminator Salvation: The Future Begins.

Bale’s involvement in the new movie comes shortly after it was revealed action star-turned-California Governor Arnold Schwarzenegger would not be appearing in the fourth Terminator film.
beetje vreemd dat de serie een hele andere insteek heeft; daar doen ze namelijk net alsof Terminator 3 niet bestaat. maar Bale als John Connor... 8-)
Die serie (je bedoelt toch The Sarah Conner Chronicles?) speelt toch voor T3? Hoe kunnen ze die NIET negeren aangezien dat nog moet komen?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

de serie speelt zich in een andere tijdlijn af
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Geknoei met tijdlijnen is zoooooo jaren '90.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

is geen gekloot met de tijdlijn
zijn beiden gewoon een alternatieve tijdlijn
gekloot word het wanneer ze zich met elkaar gaan bemoeien of het een invloed heeft op het ander.
het kan net zo goed een parrallel universum zijn
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

het is wel gekloot met de tijdlijn, wat moeten we nu straks niet serieus nemen? De tv serie of de films...je kan alleen maar maken wat jij zegt als er geen films zouden komen of geen tv serie zou zijn. Ze zijn er beiden wel! Is in ieder geval heel fijn voor de kijker die zich er verder niet in wenst te verdiepen.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

gewoon 2 alternatieve universums :)
of de 1 gewoon als een relaunch zien waarvan de oude versie toevallig nog bezig is ;):P
oude battlestar bestaat ook nog steeds maar is wel anders dan de nieuwe.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

jah maar de nieuwe is wel 20 jaar NA de oude gemaakt...en had ook nooit gemaakt kunnen worden als het origineel nog liep. Is er iemand die weet hoe deze rotzooi uberhaupt heeft kunnen ontstaan?
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Alternatieve realiteiten zijn zooooo marvel.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Zoals vrijwel al dit soort FOX series is "The Sarah Connor Chronicles" maar zeer oppervlakkig; ik snap ook echt niet waarom het niet gecancelled is. In ieder geval is het slecht genoeg om gewoon lekker te negeren.


Deze film wordt erg goed, want: Bale...
Deze film wordt erg slecht, want: PG-13 en McG...
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

^^Als er genoeg naar gekeken wordt blijft het. Of de serie nu baggerverhaal heeft of niet. Kijkers = reclameinkomsten.
GTST is ook dampende stront en dat loopt ook al 18 jaar omdat het goed bekeken wordt :*)
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Enige manier waarop ik Summer Glau terug wil zien is in de beste SF serie van de 21e eeuw: Firefly. Terminator kan mij gestolen worden, zeker nu lijkt dat deel 4 een kinderfilm wordt.
Gebruikersavatar
sirdupre
Commander
Commander
Berichten: 1575
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:56
Contacteer:

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door sirdupre »

Betekent PG-13 niet gewoon dat er geen blote tepels te zien zijn? ;)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Trekscaper »

Nieuwe trailer is in HD te bewonderen op: http://www.apple.com/trailers/wb/termin ... vation/hd/

Ziet er wel goed uit, alleen lijken sommige stukken wat teveel op de Transformers.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Section31 »

Afbeelding
Trekscaper schreef:Nieuwe trailer is in HD te bewonderen op: http://www.apple.com/trailers/wb/termin ... vation/hd/

Ziet er wel goed uit, alleen lijken sommige stukken wat teveel op de Transformers.
Dit gaat een zeer zware concurrent worden voor Trek XI trouwens.
Mijn interesse is iig gewekt. 8-)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Section31 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Ik wil 'm in elk geval zien !
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Guess who? »

ziet er best wel stoer uit 8-)
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door USS Enterprise »

Ik vermoed dat die man op de onderste foto een Terminator is
Laatst gewijzigd door USS Enterprise op 04 mar 2009, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Guess who? »

Ik vermoed

Of gewoon een evil robot...
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Terminator Salvation: The Future Begins (2009)

Bericht door Section31 »

USS Enterprise schreef:Ik vermoet dat die man op de onderste foto een Terminator is
Het lijkt me ook een rauwe set foto.
Zal vast nog het één en ander CGI gewijs bijgewerkt moeten worden aan dat hoofd.
Plaats reactie