"The Walking Dead" (2010)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
The Silencer schreef:
Nemesis schreef:ProRail is toch alleen maar diegene die het spoor onderhoud, zijn de treinen niet van de NS?
Prorail onderhoud het railnet waarover alle treinen rijden.
Dan is het de verantwoordelijkheid van ProRail het railnet op te heffen, zodat niet meer mensen hierop zelfmoord kunnen plegen.
Niet helemaal denk ik, Prorail doet slechts onderhoud. Alle spoorstaven zijn eigendom van de Nederlandse staat. Prorail kan die dus niet zomaar "opheffen". En verder zijn zowel Prorail als de UberNS natuurlijk voor 100% onderdeel van de Nederlandse staat. Hoezo privatiseren :') Overigens zijn we nog niet zo erg als Frankrijk, die pretenderen niet eens dat de spoorwegen daar los van de staat staat.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Dan kunnen ze de sporen wel saboteren zodat er geen treinen meer kunnen rijden >) .
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Dat kan, maar dan krijgen ze Silencers op hun dak.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Dat kan, maar dan krijgen ze Silencers op hun dak.
Als de treinen niet meer rijden weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

The Silencer schreef:
Vis schreef:
The Silencer schreef:
Nemesis schreef:ProRail is toch alleen maar diegene die het spoor onderhoud, zijn de treinen niet van de NS?
Prorail onderhoud het railnet waarover alle treinen rijden.
Dan is het de verantwoordelijkheid van ProRail het railnet op te heffen, zodat niet meer mensen hierop zelfmoord kunnen plegen.
Niet helemaal denk ik, Prorail doet slechts onderhoud. Alle spoorstaven zijn eigendom van de Nederlandse staat. Prorail kan die dus niet zomaar "opheffen". En verder zijn zowel Prorail als de UberNS natuurlijk voor 100% onderdeel van de Nederlandse staat. Hoezo privatiseren :') Overigens zijn we nog niet zo erg als Frankrijk, die pretenderen niet eens dat de spoorwegen daar los van de staat staat.
En gelijk hebben ze daar in Frankrijk
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Miriam schreef:
The Silencer schreef:
Vis schreef:
The Silencer schreef:
Nemesis schreef:ProRail is toch alleen maar diegene die het spoor onderhoud, zijn de treinen niet van de NS?
Prorail onderhoud het railnet waarover alle treinen rijden.
Dan is het de verantwoordelijkheid van ProRail het railnet op te heffen, zodat niet meer mensen hierop zelfmoord kunnen plegen.
Niet helemaal denk ik, Prorail doet slechts onderhoud. Alle spoorstaven zijn eigendom van de Nederlandse staat. Prorail kan die dus niet zomaar "opheffen". En verder zijn zowel Prorail als de UberNS natuurlijk voor 100% onderdeel van de Nederlandse staat. Hoezo privatiseren :') Overigens zijn we nog niet zo erg als Frankrijk, die pretenderen niet eens dat de spoorwegen daar los van de staat staat.
En gelijk hebben ze daar in Frankrijk
Jep, ik ben niet vaak eens met de Fransen maar op dat punt wel.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Nemesis »

dit topic is nu wel een beetje ontspoord ;)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Paulstartrek »

Vis schreef:Dan is het de verantwoordelijkheid van ProRail het railnet op te heffen, zodat niet meer mensen hierop zelfmoord kunnen plegen.
Nou weet je wat, we breken alle viaducten af, kunnen mensen er niet meer vanaf springen.
Nou weet je wat, we breken alle gebouwen met meer dan 3 verdiepingen af, kunnen mensen er niet meer vanaf springen.
Nou weet je wat, we schaffen de auto's weer af, kunnen mensen hiermee geen zelfmoord meer plegen
Nou weet je wat, producten zoals pillen, touwen, messen en andere scherpe producten worden ook opgedoekt.

Als je niets nuttigs weet te schrijven hou dan je mond dicht
en dat voor een mod
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Paulstartrek schreef: Als je niets nuttigs weet te schrijven hou dan je mond dicht
en dat voor een mod
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Paulstartrek »

Ik vind het iig knap dat een vent met een slagaderlijke bloeding het gewoon overleeft zonder medici in de buurt, goede medische faciliteiten en tijdens een zombie 'aanval'
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Paulstartrek schreef:Ik vind het iig knap dat een vent met een slagaderlijke bloeding het gewoon overleeft zonder medici in de buurt, goede medische faciliteiten en tijdens een zombie 'aanval'
Eens. Hoewel ze wel rekening hebben gehouden met het feit dat de wond wel vrij vuil zou zijn. Ik was bang dat ze daar ook niets mee zouden doen.
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Dark*staR »

Ergens had ik de hoop dat het zoontje het niet zou overleven, maar het tegendeel zal waarschijnlijk waar zijn. Al zou ik het ook wel aardig vinden dat er eerst heel veel moeite gedaan is om hem op te lappen en dat hij daarna een zombie wordt.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Dat hoop ik eerder voor dat andere kind. Blijf dan zitten stom kut kind :-( ]:( :{ Die 9gag "strip" kwam vrij goed overeen met mezelf toen ik die aflevering keek.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Blind Guardian »

zombie kinderen :9~
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Blind Guardian »

god hell, waarom worden die mensen niet gewoon zombies, schiet veel meer op dan die onzin :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Blind Guardian schreef:god hell, waarom worden die mensen niet gewoon zombies, schiet veel meer op dan die onzin :lachhuil:
Welke onzin?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Blind Guardian »

oeieoeioeoeie wat spannend weer allemaal :Y)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Mijn zusje zat vandag TWD op TV te kijken, bij Foxnogwat, een zender die in ons UPC digitale pakket zit.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Mijn zusje zat vandag TWD op TV te kijken, bij Foxnogwat, een zender die in ons UPC digitale pakket zit.
Zijn er tegenwoordig meerdere Foxen? :')
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Niet het gewone "Fox" zoals ze dat in America krijgen. Dit zend vooral tv-series uit. FoxLife is het volgens mij.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

^ En liggen ze daar een beetje bij?
Dark*staR schreef:Ergens had ik de hoop dat het zoontje het niet zou overleven, maar het tegendeel zal waarschijnlijk waar zijn. Al zou ik het ook wel aardig vinden dat er eerst heel veel moeite gedaan is om hem op te lappen en dat hij daarna een zombie wordt.
Idem.


2x03:

Fat guy springt van 2+ meter hoog, gaat door z'n enkel. Goh wat raar. Tough guy gooit eerst al z'n spullen inclusief shotgun uit 't raam, gaat daarna gezellig aan 't kozijn hangen tot er ineens een zombie aan komt. Goh wat raar. Vervolgens (schiet ie zombie in z'n kop en krijgt zombie-bloed in z'n eigen gezicht, maar goed) valt ie en gaat ie door z'n enkel. Goh wat raar.

Wel een leuk einde. Al is het weer jammer dat ie gewoon de douche laat lopen met heet water...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Blind Guardian »

volgens mij zijn ze daar pas mee begonnen maar ik heb kpn interactieve die hebben geen fox life ... :Y)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:^ En liggen ze daar een beetje bij?
Ze zonden van het weekend heel seizoen 1 uit omdat 1 november seizoen 2 gaat beginnen :)

Wat ik me afvroeg, waar is dat telescoopgeweer? Is dat nog op fatguy? Hij had dan misschien geen kogels, maar dat is geen reden om het geweer meteen achter te laten...en wellicht waren er thuis nog kogels voor.

Maar misschien heb ik gewoon teveel Wolfy gespeeld waar je met tien wapens in je rugzak rondloopt :')
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Volgens mij had hij zijn geweer inderdaad nog gewoon om z'n schouder, en nam die ander alleen z'n rugtas mee. Maar in deze (best goed verfilmde) situatie nog wel begrijpelijk dat ie niet echt meer helder kon denken.

Waar ik trouwens bang voor ben is dat later blijkt dat er iemand anders op de loer lag daar, en precies heeft gezien wat er gebeurde, om op die manier weer wat drama te creëren.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

https://twitter.com/cabel/status/131140052733526016
How appropriate: today, the WebOS team are the walking dead. http://twitpic.com/78y84x http://twitpic.com/78y8vc (via @girlie_mac)
(Context: webOS is het OS dat HP gebruikte voor de HP Touchpad, maar na 0 belangstelling besloten ze onlangs de hele boel op te doeken—waar ze iets later weer op terugkwamen en aangaven in de komende maanden een uiteindelijke beslissing te nemen over de toekomst van webOS). Erg toepasselijk dus :'))
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:Volgens mij had hij zijn geweer inderdaad nog gewoon om z'n schouder, en nam die ander alleen z'n rugtas mee. Maar in deze (best goed verfilmde) situatie nog wel begrijpelijk dat ie niet echt meer helder kon denken.

Waar ik trouwens bang voor ben is dat later blijkt dat er iemand anders op de loer lag daar, en precies heeft gezien wat er gebeurde, om op die manier weer wat drama te creëren.
Dat laatste verwacht ik eerlijk gezegd ook. Zou zo maar zelfs de broer van de Boondock Saint kunnen zijn. Die moet ook nog gewoon een keer opduiken.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Verder zou het poëtisch zijn als blondie straks in gevaar komt, toch wil leven maar Boondock Saint een pijl te kort komt om haar te helpen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Ik zit heel hard te denken, maar ik weet van geen enkel karakter de naam :')
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:Ik zit heel hard te denken, maar ik weet van geen enkel karakter de naam :')
Dan ben ik gelukkig niet de enige O-)

We hebben Sheriff, Deputy (technisch gezien zijn ze natuurlijk beide een Sheriff's Deputy maar goed), blondie, excuusneger, Boondock Saints guy, Chinees (jaja, hij is een "aziaat", maar die noem ik gewoon allemaal chinezen)...wie hebben we eigenlijk nog meer? Behalve die kutkinderen, Sheriff's wife who slept with the Deputy en die kale vrouw? Oh ja, die ouwe.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:
Vis schreef:Ik zit heel hard te denken, maar ik weet van geen enkel karakter de naam :')
Dan ben ik gelukkig niet de enige O-)

We hebben Sheriff, Deputy (technisch gezien zijn ze natuurlijk beide een Sheriff's Deputy maar goed), blondie, excuusneger, Boondock Saints guy, Chinees (jaja, hij is een "aziaat", maar die noem ik gewoon allemaal chinezen)...wie hebben we eigenlijk nog meer? Behalve die kutkinderen, Sheriff's wife who slept with the Deputy en die kale vrouw? Oh ja, die ouwe.
Dat zijn ze inderdaad. En nog die andere neger met z'n zoontje waar de sheriff soms nog tegen praat door z'n walkie talkie.
Plaats reactie