"The Walking Dead" (2010)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

Rick heeft de rol van Shane overgenomen :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

10 maanden aan food... right
10 maanden niet proberen te ontsnappen... right

verder wel ok.. beetje jammer van al die previews over die town, want nu lijkt dit allemaal filler tot er werkelijk wat gaat gebeuren

"you're not a bad mother...
you're the worst!"

:')
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

Carl is eindelijk niet meer zo irritant aanwezig
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

Afbeelding

The Governor :cheerblauw:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Goede aflevering! Namelijk geen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Dawn »

FOXlife schreef:Seizoen 3 - vanaf 30 oktober 2012 elke dinsdag om 21.50 uur op FOXlife
Dus sinds deze week helemaal bij tot de seizoensopener. :)
Vis schreef: Wat punten van kritiek:

1. Carl blijft een irritant kutkind.
Inderdaad. Hoewel het wel minder lijkt, moet het tegendeel nog bewezen worden.
Vis schreef: 2. De zwangere buik van dat mens is zóó fake.
Indeed, inclusief uitstekende navel. Nog een puntje wat me opviel: voor iemand in haar toestand kan ze nog verrassend goed rennen. Aangezien ik in het zelfde schuitje zit, vind ik het best ongeloofwaardig. Ik kan vaak amper normaal mijn benen optillen zonder dat het pijn doet, dus beweeg ik me gestaag waggelend voort. Zelfs zombies gaan sneller dan mij, en dan zie ik haar eventjes mee rennen met de rest :lachhuil:
Vis schreef: 3. Ze hebben toch een hele winter rondgetrokken van huis tot huis? Zat die prison niet heel dicht bij de locatie waar ze waren aan 't einde van het vorige seizoen?
Ik begreep dat ze de hele winter voornamelijk van huis naar huis zijn getrokken, en daarbij vaak de zelfde rondjes gereisd hebben om hordes zombies te ontlopen. Schijnbaar is het aantal rondzwervenden gigantisch gestegen, en is het ze daardoor niet gelukt om uit die regio te kunnen komen.
Vis schreef: 4. Ik snap nog steeds niet waarom ze allemaal in t-shirts rondlopen wanneer het enige gevaar is dat je gebeten kan worden. Komt nou niemand op het idee om wat lederen kleding te vinden en ervoor te zorgen dat een random bite of scratch niet direct door je kleding/blote huid heen gaat?
Men weet nu dat het niet veel uitmaakt hoe je sterft, een zombie worden doe je toch, tenzij ze je double tappen. Maar idd, waarom het lot tarten door dat proces met een beet of schram te versnellen? :lachhuil:
Vis schreef: 5. Schijnbaar kunnen ze nu met een metalen staaf en één arm dwars door schedels prikken :')
Ze leken vooral op de ogen dan wel monden te mikken. Het zullen heel scherpe metalen staven moeten zijn, en ze zullen wel ontzettend goed kunnen mikken, aangezien het ze elke keer met één stoot lukte. :*)
Vis schreef:
Oh well, lots of fun in ieder geval.
*O*
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Iemand schreef:
Iemand schreef:1. Carl blijft een irritant kutkind.
Inderdaad. Hoewel het wel minder lijkt, moet het tegendeel nog bewezen worden.
Het lijkt erop alsof ie nu "a real man" is geworden, en een beetje met z'n cowboyhoed rondloopt stoer te zijn. Gelukkig hebben we 'm verder nog niet veel gezien in dit seizoen, maar als ie zo bezig blijft... sommige kids kunnen dat best wel goed neerzetten, maar deze "acteur" voor mij in ieder geval niet :')
Iemand schreef:
Iemand schreef:2. De zwangere buik van dat mens is zóó fake.
Indeed, inclusief uitstekende navel. Nog een puntje wat me opviel: voor iemand in haar toestand kan ze nog verrassend goed rennen. Aangezien ik in het zelfde schuitje zit, vind ik het best ongeloofwaardig. Ik kan vaak amper normaal mijn benen optillen zonder dat het pijn doet, dus beweeg ik me gestaag waggelend voort. Zelfs zombies gaan sneller dan mij, en dan zie ik haar eventjes mee rennen met de rest :lachhuil:
Als expert op dit gebied ( :') ) geloof ik dat 't per vrouw sterk zal verschillen. In ieder geval zou je tot ver in je zwangerschap nog vrij actief kunnen zijn en sporten, en ook hardlopen/joggen. Maar... dan enkel als je dit vooraf al deed, en je lichaam hieraan gewend is. Bij haar was dit nou niet bepaald het geval. Daarnaast was ze al uitgemergeld, en lijkt het me niet dat ze gedurende deze tijd veel fatsoenlijk voedsel en vitaminen heeft binnengekregen. Dus realistisch gezien denk ik dat jij juist rondjes om haar zou moeten kunnen rennen in plaats van andersom :lol: .
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Dawn »

Het advies wat sporten en bewegen tijdens zwangerschap betreft; wandelen, zwemmen, speciale zwangerschapsgymnastiek zijn ok. Joggen, hardlopen en andere intensievere sporten hooguit de eerste 3 maanden als je dat gewend bent, voordat je het echt rustiger aan moet doen.
En je hebt ook een punt voor wat betreft voedsel en vitaminen. Tenzij ze regelmatig een drugstore plunderen voor potjes zwangerschapsvitaminen (dat alleen is eigenlijk niet genoeg), verwacht ik dat zij nu toch wel behoorlijk wat kwaaltjes onder de leden zou moeten hebben, ook al verschilt dit heel erg veel per zwangere en per zwangerschap.

Ik heb haar hooguit alleen haar buik mee zien tillen. Nog niet eens een indicatie van bandenpijn, rugklachten, misselijkheid, duizeligheid, vochtophoping, vermoeidheid, etc. :lachhuil:
She must be superwoman :rofl:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Misschien is dat kind al maandengeleden doodgegaan of in een zombie veranderd en gebeurt er gewoon weinig anders dan dat ie in haar buik rondhobbelt :') Gaf ze al niet aan dat ie bijzonder stil was de laatste tijd? Dat rent misschien wat ongemakkelijk maar kan prima.

Naast slecht eten kan stress ook behoorlijk negatief effect hebben. Einde van de wereld, man die je boyfriend vermoordt, kind dat altijd wegloopt en nu cowboy speelt, en iets met zombies die je willen opeten... dat moet toch wel redelijk stressvol zijn :lol:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

Ik hoop dat ze de stripboeken redelijk trouw zullen blijven.
Spoiler (weergeven)
Lori gaat namelijk dood dan
  Maar ja dat lori zwanger is, ziet er inderdaad alles behalve geloofwaardig uit. :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

:eek:

WOOOOHOOOO!!!!!!

BEST

EPISODE

EVER

!!!!!!

:cheer:
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door MajinSource »

is Carl dood dan? :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Iemand schreef:is Carl dood dan? :lachhuil:
Even better:
Spoiler (weergeven)
De cesspool waaruit dat stuk evil is ontstaan })
 
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

MajinSource schreef:is Carl dood dan? :lachhuil:
Veel mooier nog :*D
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door MajinSource »

/\ Mja dat begreep ik van Ernst-Pieter al hoor :roll:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Trekscaper »

Ben benieuwd hoe dit verder gaat met de baby, niet echt ideaal om een baby mee te nemen in een wereld vol met zombies. En inderdaad een goede aflevering en Carl heeft een trauma meer opgelopen.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

Ik vind Carl eigenlijk helemaal niet meer zo storend in dit seizoen :{
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Iemand schreef:Ik vind Carl eigenlijk helemaal niet meer zo storend in dit seizoen :{
Nee, wonderbaarlijk :P

Dat "no kids stuff anymore" was ook best goed. Hopelijk kan hij deze impact wat overtuigend brengen de rest van het seizoen.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Galenfuinion »

:{ :{ :{ :{ Dafuq?

:pray: :pray: :pray: :pray:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Lekker donker dit seizoen :thumbs:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Miriam »

Hoewel de aflevering sterk begon, vond ik het deze week wel meevallen; maar goed wat kan de aflevering van vorige week nou nog overtreffen. Hoewel de intro met de governor en zijn zombie dochter er wel behoorlijk creepy uitzag en de zombie cage fighting was ook wel gaaf gedaan.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Afbeelding

:')
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:Lekker donker dit seizoen :thumbs:
En veel beter dan het (trage) tweede seizoen. Aan zombiekilling geen gebrek, minstens 15 per aflevering dit seizoen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Hoe !)#*%!#% lame was die telefoon?

Einde en preview voor volgende week maakte 't wel weer goed.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
Iemand schreef:Ik vind Carl eigenlijk helemaal niet meer zo storend in dit seizoen :{
Nee, wonderbaarlijk :P

Dat "no kids stuff anymore" was ook best goed. Hopelijk kan hij deze impact wat overtuigend brengen de rest van het seizoen.
Ik vind dat hij nog steeds dood mag. Die softe kant van Boondock Saints Guy (met de baby) had ik niet verwacht. Binnen 24 uur was daar ook een meme van: "a better mother in 5 seconds than Lori in 3 seasons" :')

Ben benieuwd hoe het verder gaat, moet de ep van eergisteren nog kijken, dus ik hou me even weg bij jullie posts ;) Maar ik vraag me inderdaad af waar het met the Governor heen gaat. Toen hij die militairen omlegde was al wel duidelijk dat hij niet zo heel koosjer is.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Trekscaper schreef:
Vis schreef:Lekker donker dit seizoen :thumbs:
En veel beter dan het (trage) tweede seizoen. Aan zombiekilling geen gebrek, minstens 15 per aflevering dit seizoen.
En nog beter, niet alleen zombies. Goodbye Whori :cheer: Nu dat kutkind nog (niet die baby maar de andere).

Overigens vond ik Whori's besluit erg egoistisch. Klinkt leuk, laat mij maar dood gaan, ik wil die baby. Fijn, die baby heeft geen moeder, wie moet dat kind zogen? Natuurlijk vinden ze toevallig wat melkpoeder, maar hoe lang gaan ze dat redden? Ze zijn on the run. Beter had ze dat kind kunnen opgeven, zelf overleven en blijven bijdragen aan de groep (niet dat ze dat deed maar het gaat om het principe). Nu kapt ze er zelf mee EN zadelt de rest op met een probleem.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

AsianLoverBoy, stomme n00b, jij kent die gast toch al langer?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door Vis »

Iemand schreef:AsianLoverBoy, stomme n00b, jij kent die gast toch al langer?
Het is altijd zo prachtig hoe ze een pistool op iemand richten, klaar om te schieten, maar diegene dan tóch altijd de tijd heeft om z'n eigen pistool te pakken, te richten en te schieten.

FAIL
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "The Walking Dead" (2010)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
Iemand schreef:AsianLoverBoy, stomme n00b, jij kent die gast toch al langer?
Het is altijd zo prachtig hoe ze een pistool op iemand richten, klaar om te schieten, maar diegene dan tóch altijd de tijd heeft om z'n eigen pistool te pakken, te richten en te schieten.

FAIL
Ze gaan redelijk in de kont geneukt worden als zombies gaan leren schieten.
Plaats reactie