The Amazing Spider-Man (2012)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: The Amazing Spider-Man (2012)

Bericht door captain crash »

Wat was dit een voorspelbare baggerfilm zeg...ok ik ben niet geheel objectief want ik heb hoe dan ook weinig met Spider Man. Maargoed, weer high school drama en dat soort onzin. Kiddo's die zelfs voor een superheldenfilm idiote dingen op een te jonge leeftijd doen. En dat terwijl SM net als de vleermuis-man best meer kan zijn (denk ik).
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: The Amazing Spider-Man (2012)

Bericht door el spoque »

De strips :
Spidey is altijd een highschool kid geweest toen hij Spidey werd. Zo rond zijn 16 jaar.
Bats daarentegen, was al volwassen toen hij ervoor koos om Bats te worden. Rond de 25 à 26 jaar.
Dus ja, bij een reboot van Spider-man zal je altijd Highschool drama hebben.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: The Amazing Spider-Man (2012)

Bericht door Raynor's Revenge »

Oneens. PP is idd altijd jong als hij SM wordt, maar dat betekent niet dat er automatisch high school drama bij moet komen kijken.

In de animated series uit de jaren '90 was PP jong, maar werd hij meteen in het begin al freelance fotograaf voor de Bugle. Die serie is heerlijk vrij van highschool gezeik.

Bovendien heb je bij een reboot de keuze om iets als bijvoorbeeld de leeftijd bij het begin te veranderen ;)
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: The Amazing Spider-Man (2012)

Bericht door el spoque »

Ik zeg niet dat ik het daar eens of oneens mee ben.
Ik zeg gewoon dat het altijd zo zal zijn. De films worden gemaakt voor de jeugd. En voor de dollars.
Zeker deze laatste ASM film : vroeg of laat gaan de rechten van de Spidey films terug naar Marvel, en dus Disney.
Sony wou ff vlug nog rebooten, om zo zeker nog een film of twee te kunnen maken.
Raimi en Maguire waren immers ook al aan het nadenken over een deel 4. Maar Sony zag de bui al hangen, dus gingen ze voor een reboot.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: The Amazing Spider-Man (2012)

Bericht door Vis »

Plaats reactie