"The River" (2012)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

"The River" (2012)

Bericht door Vis »

Afbeelding

http://www.imdb.com/title/tt1836195/
Miriam schreef:Ben ondertussen maar begonnen met die andere nieuwe Spielberg serie gemaand; the River. Heeft wel iets van Lost weg. Heb alleen de pilot nog maar gezien dus kan er nog niet veel overzeggen, behalve dat het in mocumentaire-style is gefilmd, wat opzich een voordeel is. Alleen de personages spraken me nog niet echt aan.
Pilot was wel interessant, gebeurde wat leuke dingen. Daarna begon het te lijken op een mysterie van de week-serie. En ineens kwamen er een paar ontzettend gave afleveringen voorbij :o .

Wel de moeite waard tot nu toe, alleen al door Bruce Greenwood 8-)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "The River" (2012)

Bericht door Trekscaper »

Helaas maar 8 afleveringen totaal en komende week komt al de 8e aflevering. Door de lage kijkcijfers kun je deze serie beter als een miniserie beschouwen. Ik hoop alleen dat er wat afsluiting is komende week. Maar dit zal wel niet. Op zich aardige serie en inderdaad ook gaan bekijken door Bruce Greenwood.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "The River" (2012)

Bericht door Miriam »

Ja de kans is vrij groot dat deze serie geen tweede seizoen krijgt. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant kan ik er dan ook niet heel erg rouwig om zijn. Iemand gaf mij ook een tip om de HBO serie; Carnivàle te gaan bekijken. Dus als de River uiteindelijk niks word ben ik dat aan het doen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The River" (2012)

Bericht door Vis »

Miriam schreef:Ja de kans is vrij groot dat deze serie geen tweede seizoen krijgt. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant kan ik er dan ook niet heel erg rouwig om zijn. Iemand gaf mij ook een tip om de HBO serie; Carnivàle te gaan bekijken. Dus als de River uiteindelijk niks word ben ik dat aan het doen.
Dat moet je sowieso doen; erg goed.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "The River" (2012)

Bericht door captain crash »

Vis schreef:
Miriam schreef:Ja de kans is vrij groot dat deze serie geen tweede seizoen krijgt. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant kan ik er dan ook niet heel erg rouwig om zijn. Iemand gaf mij ook een tip om de HBO serie; Carnivàle te gaan bekijken. Dus als de River uiteindelijk niks word ben ik dat aan het doen.
Dat moet je sowieso doen; erg goed.
Jah, maar ook onaf :(
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The River" (2012)

Bericht door Vis »

Jawel. Ben Hawkins leeft nog heel lang door zonder ouder te worden, blijkt John Connor te zijn, en repopulate de aarde na Judgement Day, waarna z'n vrouw gestoord wordt en terroristen gaat vangen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "The River" (2012)

Bericht door Vis »

Officieel gecancelled trouwens. Jammer ;(
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: "The River" (2012)

Bericht door Blind Guardian »

De revier droogde op ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: "The River" (2012)

Bericht door EMH »

Afgedamd
Plaats reactie