"The Host" (2013)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

"The Host" (2013)

Bericht door Mr Hayes »

Regisseur Andrew Niccol houdt het voorlopig op science fiction films. Menigeen kent zijn fantastische sci-fi hit 'Gattaca' met o.a. Uma Thurman, Ethan Hawke en de onlangs overleden Gore Vidal. Zijn recente film 'In Time' (2011) werd minder goed ontvangen en ontving ook mindere recensies. Dat weerhield 'm er niet van om de roman 'The Host' van Stephenie Meyer op het witte doek te brengen. De producers hebben een mooie cast weten vast te leggen, waaronder: Saoirse Ronan ('Atonement', 'The Lovely Bones' en 'City Of Ember'), Diane Kruger ('Mr. Nobody' en 'Inglourious Basterds') en William Hurt.

De plot van de film is interessant, al vind ik de tagline 'Van de makers van Twilight' even helemaal niks...:
Alien life from another planet have invaded the earth and have begun to possess the minds of human civilians and citizens. Melanie Stryder's body has been inhabited by one of the "souls" named Wanderer, but she refuses to fade away. Wanderer starts to see Melanie's memories, where she sees her loved ones and eventually finds a connection with them, too. Melanie is "trapped" inside Wanderer's mind, speaking to her mentally, when both decide to set off and find their loved ones.

Dit is de officiële eerste teaser trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=PjfaZxTTVpU
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mr Hayes op 06 jun 2013, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: The Host (2013)

Bericht door Vis »

Topics hernoemd; Policy w.b. naamgeving algemene topics blijft gelden, ook voor buitenlanders ;)

Saoirse Ronan is geweldig, en Hanna kan ik haar vergeven, maar Stephenie Meyer romans beloven niet echt veel goeds ;(
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: The Host (2013)

Bericht door Mr Hayes »

Alles goed en wel, de trailer doet me eerder denken aan 'Twilight meets Sci-Fi':


http://www.youtube.com/watch?v=syUlVFpw_f4
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: The Host (2013)

Bericht door Miriam »

Dit is gewoon twilight in space dus :roll:
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: The Host (2013)

Bericht door Mr Hayes »

Ja, flutrommel. Heb er spijt van dat ik het topic heb aangemaakt.
Plaats reactie