Riddick (2013)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Riddick (2013)

Bericht door Vis »

Afbeelding

TRAILER: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=105556

In the September 6 release, the infamous Riddick has been left for dead on a sun-scorched planet that appears to be lifeless. Soon, however, he finds himself fighting for survival against alien predators more lethal than any human he's encountered. The only way off is for Riddick to activate an emergency beacon and alert mercenaries who rapidly descend to the planet in search of their bounty.

The first ship to arrive carries a new breed of merc, more lethal and violent, while the second is captained by a man whose pursuit of Riddick is more personal. With time running out and a storm on the horizon that no one could survive, his hunters won't leave the planet without Riddick's head as their trophy.

Riddick stars Vin Diesel, Karl Urban, Jordi Molla, Matt Nable, Katee Sackhoff, Bokeem Woodbine, Dave Bautista, Conrad Pla, Raoul Trujillo, Nolan Funk and Keri Hilson.

:dance:

Deze gaat weer meer lijken op Pitch Black (2000) dan The Chronicles of Riddick (2004). Grote fan van beide films en kijk hier erg naar uit. Met alles wat de laatste jaren uitkomt vind ik het nog steeds vreemd dat o.a. Vin Diesel zelf zoveel moeite heeft moeten doen om een nieuwe film in deze reeks te kunnen maken. Het hele Riddick-universum is ontzettend gaaf, interessant en de mogelijkheden zijn eindeloos.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Riddick (2013)

Bericht door Blind Guardian »

Ik heb ook trouwens Pitch Black ooit in de bioscoop gezien jaren terug en Chronicles heb ik uiteindelijk afgelopen zomer gezien met behulp van een beamer en witscherm bij de spelvereniging ;) ... En ik vroeg al of er nog een vervolg is gemaakt aangezien Chronicles uit wat 2004 alweer komen , dus het word tijd ....

Stond verbaasd van dat Chronicles een best wel laag cijfer heeft op IMDB vond een geweldige film :) ... En zie ik daar Starbuck tussen staan. :love2:
Laatst gewijzigd door Blind Guardian op 17 jun 2013, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Riddick (2013)

Bericht door The Silencer »

Ik vond Pitch Black verrassend goed, dacht dat de Riddick films een hype waren, maar ik was positief verrast. Ik weet alleen niet meer hoe het nu in CoR afliep. Sluit deze film daarop aan?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Riddick (2013)

Bericht door Blind Guardian »

Spoiler (weergeven)
Dacht te menen dat het einde van CoR is als Riddick zelf gekroond word als keizer van die geschifte aliens daarna stopt de film , dus laat een groot vacuum over
 
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Riddick (2013)

Bericht door Vis »

^ idd. Aan de trailer te zien is het waarschijnlijk een meer opzichzelfstaande film net als 1 en 2 prima los van elkaar gekeken kunnen worden. Maar hopelijk zitten er wel een mooie overgang in, net als tussen 1 en 2.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Riddick (2013)

Bericht door The Silencer »

Ben benieuwd. Poekie en poekie, een tripledate van maken? :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Riddick (2013)

Bericht door Blind Guardian »

Het Universum van Riddick is inderdaad wel interessant er is volgens mij buiten een computerspel ook nooit veel gedaan met met de merchandise ....

Nog weleens nagevraagd of er rollenspel materiaal of zo uitgebracht is wat nog weleens gebeurd (ja ja van Babylon 5 , en Farscape zijn ook rollenspel systemen bedacht) ....
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Riddick (2013)

Bericht door Vis »

On the Set of Riddick - Part 1 - ComingSoon.net

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"You know how long I've been talking about this. You know how many press junkets I've been at talking about 'Riddick,' and we're actually on set here shooting a 'Riddick' that's better than all expectations, better than anything we anticipated, and we're here nine years later and it's surreal." – Vin Diesel.
Moar: http://www.comingsoon.net/imageGallery/Riddick
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Riddick (2013)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Plaatjes doen het niet, Blubs !
Plaats reactie