Ender's Game (2013)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Ender's Game (2013)

Bericht door Guess who? »

Afbeelding

http://www.imdb.com/title/tt1731141
Young Ender Wiggin is recruited by the International Military to lead the fight against the Formics, a genocidal alien race which nearly annihilated the human race in a previous invasion.
Een verbazend goede film. Ik was bang dat ie misschien te kiddie zou zijn, maar oh wat zit dit goed in elkaar. Echt heel tof.
Laatst gewijzigd door Guess who? op 25 jan 2014, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Plaatje doet 't niet, Erik.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door mr_Vulcan »

Guess who? schreef:Een verbazend goede film. Ik was bang dat ie misschien te kiddie zou zijn, maar oh wat zit dit goed in elkaar. Echt heel tof.
Hmz, ik had moeite met het hoofdpersonage. Het verhaal viel inderdaad niet tegen, maar werd op sommige punten te gehaast. Fijn om te kijken, maar trok me niet echt mee.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Blind Guardian »

Draait hier niet in de bioscoop zal wel even wachten worden dus voor ik die ga zien.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Heb dat boek ooit eens gelezen en vond 't best wel een interessant verhaal. Eens kijken of deze film hier in de buurt draait.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door MajinSource »

Heb hem vrijdag gezien, ik vond het ook een goed verhaal en een spannende film (ik kon het boek niet).
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Master Vanhu Botie schreef:Heb dat boek ooit eens gelezen en vond 't best wel een interessant verhaal. Eens kijken of deze film hier in de buurt draait.
Niet dus :{
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Trutgras »

Haalt t niet bij het boek, maar komt er een stuk dichterbij dan ik had durven verwachten. Slechts een paar kleine minpuntjes. Ik was niet helemaal blij met de stijl van 'Ender' zijn acteren, ik moest steeds aan Billy Elliot denken. En de manier waarop Petra zichzelf voorstelde schoot me totaal in het verkeerde keelgat. Maar verder een goede film, zowel geschikt voor boeklezers als niet boeklezers.

Hopelijk is ie niet al te succesvol, ik heb geen behoefte om de vele vervolgen ook nog in film te ondergaan.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Miriam »

Trutgras schreef:Haalt t niet bij het boek, maar komt er een stuk dichterbij dan ik had durven verwachten. Slechts een paar kleine minpuntjes. Ik was niet helemaal blij met de stijl van 'Ender' zijn acteren, ik moest steeds aan Billy Elliot denken. En de manier waarop Petra zichzelf voorstelde schoot me totaal in het verkeerde keelgat. Maar verder een goede film, zowel geschikt voor boeklezers als niet boeklezers.

Hopelijk is ie niet al te succesvol, ik heb geen behoefte om de vele vervolgen ook nog in film te ondergaan.
ender is een vrouw?
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Master Vanhu Botie »

Trutgras schreef:Haalt t niet bij het boek, maar komt er een stuk dichterbij dan ik had durven verwachten. Slechts een paar kleine minpuntjes. Ik was niet helemaal blij met de stijl van 'Ender' zijn acteren, ik moest steeds aan Billy Elliot denken. En de manier waarop Petra zichzelf voorstelde schoot me totaal in het verkeerde keelgat. Maar verder een goede film, zowel geschikt voor boeklezers als niet boeklezers.

Hopelijk is ie niet al te succesvol, ik heb geen behoefte om de vele vervolgen ook nog in film te ondergaan.
Zijn er dan vervolgverhalen ?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Blind Guardian »

zeer zeker staan er nog een paar recht boven mijn computer.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Trutgras »

Miriam schreef:
Trutgras schreef:Haalt t niet bij het boek, maar komt er een stuk dichterbij dan ik had durven verwachten. Slechts een paar kleine minpuntjes. Ik was niet helemaal blij met de stijl van 'Ender' zijn acteren, ik moest steeds aan Billy Elliot denken. En de manier waarop Petra zichzelf voorstelde schoot me totaal in het verkeerde keelgat. Maar verder een goede film, zowel geschikt voor boeklezers als niet boeklezers.

Hopelijk is ie niet al te succesvol, ik heb geen behoefte om de vele vervolgen ook nog in film te ondergaan.
ender is een vrouw?
Hoezo, was Billy Elliot een vrouw?

Het idee was om de naam van de acteur te gebruiken (de acteur is degene die acteert, niet het karakter) maar die wist ik niet en ik was te lui om m op te zoeken, dus schreef ik maar de naam van het karakter met aanhalingstekens. Nu ik t teruglees staat het inderdaad een beetje stom.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Trutgras »

Master Vanhu Botie schreef:Zijn er dan vervolgverhalen ?
Ja. 1 verhaal vol met Wesley Crushers is nog te doen, 4 is een beetje veel van het goede. (Het zijn er veel meer dan 4, maar daarvan kan ik de Wesley Crusher-heid niet beoordelen omdat ik ze niet gelezen heb.)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Ender's Game (2013)

Bericht door Miriam »

Trutgras schreef:
Master Vanhu Botie schreef:Zijn er dan vervolgverhalen ?
Ja. 1 verhaal vol met Wesley Crushers is nog te doen, 4 is een beetje veel van het goede. (Het zijn er veel meer dan 4, maar daarvan kan ik de Wesley Crusher-heid niet beoordelen omdat ik ze niet gelezen heb.)
Ga je schamen in een hoekje
Plaats reactie