"Lost" (2004) (US)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door martine »

Ik heb net de finale gezien. :{

Zeer onbevredigend eind. Het is wel een aflsuiter voor de serie, maar wat het uiteindelijk is geworden vind ik ronduit slecht. Complete opzetten door de seizoenen heen die vervolgens wel erg simplistisch worden "opgelost", of waar helemaal nooit meer over wordt gesproken.

Dingen die ze hebben geintroduceerd in seizoen 6 die uiteindelijk nergens naar toe gingen of uberhaupt ergens op sloeg. Erg jammer. Heb heel wat betere fantheorien gelezen in het verleden waar ik me wel goed in zou kunnen vinden.

Het maakt me niet uit dat heel veel vragen onbeantwoord zijn gebleven, maar de antwoorden die we hebben gekregen sloegen vaak nergens op (Across the Sea bijv.)

Maar goed dat is dan mijn mening. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Miriam »

Ja vond de aflevering ook niet echt veel aan. Het geheel kwam zo geforceerd over, zonder nou echt wat te toevoegen. Daarbij blijven er nog steeds vragen over. :{

Hebben we hier nou zolang op gewacht :-(
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door uss defiant »

Ik vond het een prachtig einde.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door martine »

uss defiant schreef:Ik vond het een prachtig einde.
Kun je uitleggen waarom?


Qua karakters en hun eigen verhaallijnen vond ik het een prima eind waar ik me wel in kan vinden. Niet wat het On Island gebeuren betreft.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door uss defiant »

Nee, eigenlijk niet zo'n zin in om dat uitgebreid te doen, ik vond het gewoon een mooi einde, dat de karakters een goed slot gaf en tegelijkertijd voldoende antwoorden op een bevredigende manier.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door captain crash »

Ik ben teleurgesteld...voor een serie met de boodschap "wij hebben nagedacht over het grotere verhaal" sloeg het echt nergens op. Jah de karakters hebben een aardig einde gekregen, maar de serie is nooit over de karakters gegaan. Deze serie heeft het vanaf het begin van het verhaal moeten hebben en dat verhaal heeft een slecht, geforceerd en zelfs voor het verhaal van Lost ver gezocht einde gekregen.

Jammer.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door martine »

uss defiant schreef:Nee, eigenlijk niet zo'n zin in om dat uitgebreid te doen, ik vond het gewoon een mooi einde, dat de karakters een goed slot gaf en tegelijkertijd voldoende antwoorden op een bevredigende manier.
Hoeft ook niet uitgebreid hoor, dit is al genoeg en duidelijk. :)




Ik was gewoon nieuwsgierig omdat het lijkt op een tweedeling bij fans. Degenen die het voornamelijk keken om de karkaters vonden het geweldig, terwijl de fans die juist keken voor het eiland, de mysteries e.d. het nogal ruk vinden.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door uss defiant »

captain crash schreef:Ik ben teleurgesteld...voor een serie met de boodschap "wij hebben nagedacht over het grotere verhaal" sloeg het echt nergens op. Jah de karakters hebben een aardig einde gekregen, maar de serie is nooit over de karakters gegaan. Deze serie heeft het vanaf het begin van het verhaal moeten hebben en dat verhaal heeft een slecht, geforceerd en zelfs voor het verhaal van Lost ver gezocht einde gekregen.

Jammer.
Daarom bestond de eerste 3 seizoenen ook bijna de helft van de afleveringen uit flashbacks die vertelden over het leven van de karakters. :roll:
Lost ging altijd zowel om de karakters als het verhaal, waarom zou het perse een van beiden moeten zijn? En ik ben tevreden met de afloop van beiden. Als ze alle mysteries helemaal zouden beantwoorden zou ik juist waarschijnlijk met een ontevreden gevoel zitten. De grote vragen die velen (op bijv. IMDB) beantwoord willen hebben zijn bijvoorbeeld: wat is het eiland? wat is het licht?
Daar is geen antwoord op te verzinnen dat bevredigend is. Dat zijn dingen die je moet accepteren als gegeven of het in ieder geval doen met wat vagere beschrijvingen als "the island is the cork". Als ze dat soort vragen zouden proberen expliciet te beantwoorden, dan zou het bij mij juist geforceerd overkomen.

En over dat het slecht, geforceerd en vergezocht is. Tja, daar kan ik me totaal niet in vinden, ik heb dat gevoel totaal niet, de finale heeft mijn verwachtingen (die door Across the Sea iets getemperd waren, maar nog steeds best hoog) ruim overtroffen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door captain crash »

Ik heb nooit een antwoord op alle vragen gewild, en ook niet verwacht. Maar als dit alles is waar ze mee aan kunnen komen na alle opbouw de voorgaande jaren, en nog durven beweren dat het vooraf uitgedacht is, sorry...dan is het echt afgelopen met kwaliteit uit Hollywood.

Wat betreft of de serie om de karakters ging...nee daar ging de serie niet om. Ook de flash backs gingen uiteindelijk niet om de karakters maar om het verder helpen van het verhaal. Sterker nog. de meeste karakters konden mij niet echt schelen behalve dan hun nut in het verhaal. Als het verhaal dan uiteindelijk eindigt met een gigantische anticlimax...tjah...vraag ik me toch af of we op de dvds niet nog een mooi alternatief einde kunnen verwachten.

Of misschien nog erger...een aankondiging van een spinoff ofzo...
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door uss defiant »

captain crash schreef:Ik heb nooit een antwoord op alle vragen gewild, en ook niet verwacht. Maar als dit alles is waar ze mee aan kunnen komen na alle opbouw de voorgaande jaren, en nog durven beweren dat het vooraf uitgedacht is, sorry...dan is het echt afgelopen met kwaliteit uit Hollywood.
Tja, grotendeels kwestie van mening. En het is vast niet helemaal uitgedacht vooraf, ik maak me geen illusies, maar het komt allemaal mooi bij elkaar, dus dat stoort me niet eigenlijk.
Wat betreft of de serie om de karakters ging...nee daar ging de serie niet om. Ook de flash backs gingen uiteindelijk niet om de karakters maar om het verder helpen van het verhaal. Sterker nog. de meeste karakters konden mij niet echt schelen behalve dan hun nut in het verhaal. Als het verhaal dan uiteindelijk eindigt met een gigantische anticlimax...tjah...vraag ik me toch af of we op de dvds niet nog een mooi alternatief einde kunnen verwachten.

Of misschien nog erger...een aankondiging van een spinoff ofzo...
De karakters kunnen je niet schelen, dus zie je in de flashbacks alleen het verder helpen van het verhaal. Mij kunnen de karakters wel schelen en zeg dat de flashbacks zeer zeker ook gingen om de karakters. Je schuift het wel erg makkelijk aan de kant als iets waar het niet om gaat, puur omdat dat aspect van de serie je niet kan boeien.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door captain crash »

....het is een prestatie op zichzelf dat de karakters me niet kunnen schelen. Ik ben een van de mensen die vrij makkelijk iets kan voelen bij een karakter (is met zelfs gelukt bij Jack Bauer). Ik heb deze serie nooit kunnen kijken om de karakters, wel om het verhaal.

Komt voor mij het gevoel wel naar boven...wat nou als ze gewoon meer eps hadden gehad dit seizoen? Ik heb zelf toch eigenlijk voornamelijk het idee dat het tijdgebrek is geweest waarom het nu allemaal zo afgeraffeld overkomt. Ze hebben natuurlijk al een deel verloren door de staking twee jaar terug en nu dit seizoen ook niet het volledige aantal eps. Beetje het Alias effect wat dat betreft (ook al zo jammerlijk afgesloten wegens tijdgebrek, dat heeft JJ later wel toegegeven trouwens...komt misschien met Lost ook nog wel).

Wat betreft het vooraf geschreven verhaal...er is altijd aangegeven dat ze het verhaal, net als Babylon 5 bijvoorbeeld, vooraf hadden uitgedacht.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door X-File »

JJ Abrams had voorbij seizoen 1 a 2 weinig meer van doen met de serie.

Het einde was imo prut. Ik heb zelf de serie niet bepaald religieus gevolgd, maar had wel ergens de hoop dat we eindelijk antwoorden zouden krijgen.
Spoiler (weergeven)
Veel meer dan 'alternatieve tijdlijn is een soort hiernamaals voor alle karakters die in voorgaande seizoenen zijn gestorven' was het niet. Hallo! En alle andere geheimen van het eiland dan? Het is ook een antwoord op een vraag die pas gesteld werd nadat vele andere, intrigerendere, vragen opgeworpen waren. Nu ik er over nadenk: wat een kut einde. Geen enkele verwachting ingelost.
 
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door uss defiant »

Ze hebben niks verloren door de staking, seizoen 4 is toen korter gemaakt dan gepland, seizoen 5 en 6 langer dan gepland daarom.
Verder zeggen Cuse en Lindelof al tijden (geloof idd niet van het begin af aan, toen zeiden dat ze het einde wisten, maar al een paar jaar is het verhaal het volgende) dat ze het idee van Jacob enzo ergens in de loop van seizoen 2 hebben bedacht en de manier hoe alles naar het einde liep ergens in de loop van seizoen 3.
Dat Jack doodging en de laatste scene het sluiten van zijn ogen was hebben ze altijd geweten, dat zei Matthew Fox bijv. gister nog bij Jimmy Kimmel.

En verder, tja, mij kunnen de karakters wel schelen en ik vond het niet afgeraffeld overkomen en denk ook niet dat meer afleveringen beter waren geweest, maargoed, dit is een nogal hopeloze discussie heb ik het idee verder, aangezien ik met nogal een andere blik naar de serie heb gekeken dan de rest hier tot nu toe geloof ik.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door captain crash »

Misschien ook wel dat je iets anders verwachtte bij de serie dan wij. Weet je, het kan me lang niet altijd schelen of een verhaal klopt (ik kijk Star Trek...). Het zit me meer dwars dat wanneer er eindelijk een tv serie lijkt te zijn waar wel een wat dieper verhaal dan normaal achter zit dat weer eens om zeep geholpen wordt. Heb het eerder meegemaakt met Alias en X Files (de tragische laatste ep van X Files kon ook geen van de beloftes uit de serie waar maken). Trouwens, over inleven in karakters gesproken...dat is me zelfs met Fox Mulder gelukt :lachhuil:
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Mansfeld »

uss defiant schreef:
captain crash schreef:Ik ben teleurgesteld...voor een serie met de boodschap "wij hebben nagedacht over het grotere verhaal" sloeg het echt nergens op. Jah de karakters hebben een aardig einde gekregen, maar de serie is nooit over de karakters gegaan. Deze serie heeft het vanaf het begin van het verhaal moeten hebben en dat verhaal heeft een slecht, geforceerd en zelfs voor het verhaal van Lost ver gezocht einde gekregen.

Jammer.
Daarom bestond de eerste 3 seizoenen ook bijna de helft van de afleveringen uit flashbacks die vertelden over het leven van de karakters. :roll:
Lost ging altijd zowel om de karakters als het verhaal, waarom zou het perse een van beiden moeten zijn? En ik ben tevreden met de afloop van beiden. Als ze alle mysteries helemaal zouden beantwoorden zou ik juist waarschijnlijk met een ontevreden gevoel zitten. De grote vragen die velen (op bijv. IMDB) beantwoord willen hebben zijn bijvoorbeeld: wat is het eiland? wat is het licht?
Daar is geen antwoord op te verzinnen dat bevredigend is. Dat zijn dingen die je moet accepteren als gegeven of het in ieder geval doen met wat vagere beschrijvingen als "the island is the cork". Als ze dat soort vragen zouden proberen expliciet te beantwoorden, dan zou het bij mij juist geforceerd overkomen.

En over dat het slecht, geforceerd en vergezocht is. Tja, daar kan ik me totaal niet in vinden, ik heb dat gevoel totaal niet, de finale heeft mijn verwachtingen (die door Across the Sea iets getemperd waren, maar nog steeds best hoog) ruim overtroffen.
Het hangt ervan af. Ik heb het einde niet gezien. Maar als ze bij het maken van zo'n einde zaken in het misterieuze willen laten hoeft dat inderdaad niet te willen zeggen dat het een slecht einde is. De vraag is natuurlijk "hoe worden die misteries geplaatst" hè? Er zijn zaken op het eiland waarvan je kunt denken wow, dat is bizar, wat zou dat kunnen zijn. Zaken waarvan je weet, dat is een misterie, dat misschien zelfs de schrijvers in het midden willen houden. Als een soort van pool. Een kracht die de gebeurtenissen om zich heen weet te houden. Er mag dus wel iets van een open einde zijn in mijn ogen. Maar een open einde is ook een einde. Dat moet goed geplaatst zijn, dat moet omzeggens een beetje een richting aangeven. "een bevredigende richting". Dat de karakters goed uitgewerkt waren en zijn dat is een feit. Maar het is ook een feit dat het 5e seizoen behoorlijk de trappers had verloren. Je hebt karakters en situaties. Maar je mag niet de ene mistiek na de andere op mekaar stapelen. Zonder nooit enige verantwoording af te leggen. De rekbaarheid van de verbeelding en het acceptatievermogen van de kijker is ook maar beperkt. Het is te zeggen dat is niet beperkt, maar je kan ook niet zomaar meegaan in alles als het niet enige zin heeft minstens in een verhaal of in een opbouw daarvan, dat het ergens naartoe gaat dus. Of dat het een bijdrage levert.
In dat vijfde seizoen was dat toch een beetje zoek vond ik.
Nu ja de beste stuurlui staan aan wal hè. Daarom heb ik altijd veel bewondering voor die schrijvers hoor die al die episodes bij mekaar moeten verzinnen. Dus er zit wel wat rek op bij mij. Maar als het wat te goedkoop wordt dan haak ik toch af.
nu ja ik heb het nog niet gezien. Ik ga me dus maar uit de discussie hier verwijderen :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door captain crash »

Ik heb de afgelopen jaren vooral veel bewondering gekregen voor schrijvers die in de openbaarheid durven toe te geven dat de dingen die ze verzinnen niet allemaal even succesvol zijn. JJA is daar een van de voorbeelden van. Ik kan heel slecht tegen schrijvers die alle onzin die ze geschreven hebben blijven verdedigen, daar is bijvoorbeeld Rick Berman een voorbeeld van. Maar dat is in het geval van Lost allemaal nog lang niet aan de orde ;) Ik vind het helemaal niet erg dat niet overal een antwoord op komt, daar ben ik post modern genoeg voor (Murakami is een van mijn favoriete schrijvers van het moment per slot van rekening).
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Mansfeld »

captain crash schreef:Ik heb de afgelopen jaren vooral veel bewondering gekregen voor schrijvers die in de openbaarheid durven toe te geven dat de dingen die ze verzinnen niet allemaal even succesvol zijn. JJA is daar een van de voorbeelden van. Ik kan heel slecht tegen schrijvers die alle onzin die ze geschreven hebben blijven verdedigen, daar is bijvoorbeeld Rick Berman een voorbeeld van. Maar dat is in het geval van Lost allemaal nog lang niet aan de orden ;) Ik vind het helemaal niet erg dat niet overal een antwoord op komt, daar ben ik post modern genoeg voor (Murakami is een van mijn favoriete schrijvers van het moment per slot van rekening).
Murakami? Ik moet alweer niet thuis geven. :) Ja ik denk ook dat schrijvers hun bedenksels niet met hand en tand moeten willen verdedigen om de eenvoudige reden dat het allemaal van nul verzonnen is. En natuurlijk zitten er dan hiaten in. En eigenlijk in StarTrek zitten er behoorlijk wat hiaten. Maar ja.
Zelfs als er historische stukken worden verfilmd zitten er hiaten in, want dan gaat het om interpretaties en die kloppen ook nooit. Denk maar aan Colombus. 'k geloof dat Scott daar ook nog een film van gemaakt heeft. De ene verteld het zus de andere zo.
Het enige wat klopt als een bus is wat er zich voor je ogen afspeelt op je werk. Of thuis. Maar ja dat is niet veel :)
Maar euh, dat is "naar de werkelijkheid". pfwoeaaha!!! :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door captain crash »

Ach, met de geschiedenis is het toch als volgt: Eens was het zo en toen kwam de dokter ;)

Maar laten we dit topic niet om zeep helpen.
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Mansfeld »

captain crash schreef:Ach, met de geschiedenis is het toch als volgt: Eens was het zo en toen kwam de dokter ;)

Maar laten we dit topic niet om zeep helpen.
Je hebt gelijk, ik zeg in dit topic niets meer. Ik laat het over aan de mensen die het laatste van Lost wel al gezien hebben. Ik kom hier wel nog eens weer als ik het ook gezien heb. Als niemand het al lang niets meer kan schelen :) pfwoeaaha!
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door martine »

Open einden maken me niets uit. Sopranos vond ik prima, ook the 4400. Het hoeft van mij ook niet altijd goed af te lopen. Soms zijn dat nu juist de beste finales.

Alleen zoiets als, het is een magisch licht en een magisch eiland en zo kunnen we alles verklaren zoals ook de dingen die totaal nergens op slaan. Eh nee daar bedank ik dan voor. Je had al die mysteries echt niet nodig om de karakters op deze manier te laten ontwikkelen.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door X-File »

Lost: "A wizard did it."
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Vis »

Ik heb een verkeerde aflevering gedownload denk ik..

ik zat naar een een afscheidsfeestje van de Lost-cast te kijken of een of andere parodie erop :S

Heeft iemand een linkje naar de échte finale?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Miriam »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Vis »

Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door martine »

Woops even vergeten....

O-)
Laatst gewijzigd door martine op 25 mei 2010, 20:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door captain crash »

schatten, niet op het forum he
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Vis »

Sorry, ik dacht dat m'n post wel duidelijk was. Wat ik wilde zeggen:

Ze haalden gewoon de Lost-cast bij elkaar voor een feestje, en hebben daar maar gelijk het einde van gemaakt.

WAT EEN CRAP!

Ik hoop nogsteeds dat het een grap was, en ik een verkeerde aflevering heb gekeken.

Maar goed.. de verwachtingen lagen al erg laag, want veel konden ze niet meer.
Het bevestigt wederom m'n grote bezwaren tegen series die niet doordacht zijn.
Ze hebben duidelijk ook nooit nagedacht over een einde vóór S6.
Vervolgens maar veel afraffelen om nog wat wat links te maken met de vorige seizoenen,
om te eindigen met een zoetsappig "iedereen leeft lang en gelukkig in de hemel"-einde,
vol met meer consistentiefouten waar ik over na wil denken.

Het enige leuke aan dit einde: de beste shot van Locke weer eens op 't beeld:

...

Lost was leuk.. maar het verdwijnt hier in de "dit ga ik dus echt nooit meer opnieuw kijken, want ik ga niet al die flashbacks en opbouw weer opnieuw door om vervolgens zo'n anticlimax te moeten bekijken"-hoek :W
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door martine »

Ach ja ben blond he? :lol:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Vis »

Of gewoon in shock door Lost :P
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Lost" (2004) (US)

Bericht door Miriam »

martine schreef:Ach ja ben blond he? :lol:
Ik ook 8-)

blondes rule!

Maar na de zomer zijn mijn hartjes weer gewoon zwart
Plaats reactie