Log - Bobby 'Bob' Fisher

Volg hier of doe mee aan de startrek.nl forum sim

Moderators: mr_Vulcan, Raynor's Revenge, captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Log - Bobby 'Bob' Fisher

Bericht door Paulstartrek »

====/\============[STARFLEET]============/\====
Afbeelding
GENERAL
Name: Bobby 'Bob' Fisher
Age: 34
Date of Birth: Augustus, 18 2345
Place of Birth: Cardiff England
Species: Mens
Race: Man
Marital Status: Single

Service Info
Rang: Luitenant Commander
Positie: Chief engineer
Status: Active
Dient op: Uss LaGrange

Medical/Physical
Height: 1m70
Weight: 70 kg
Hair Colour: black
Eye colour: brown
Hair Style: short

Family Info
Father: Patrick Fisher Construction worker Starfleet Planetia (civilian company)
Mother: Sandra Fisher Master Chief Starfleet Engineering
Sister: Jessica Fisher age 17

Service Info
High School: Cardiff Highschool
College: Massachusettes Institute of Technology (MIT)
Starfleet Academy
Afbeelding
Cadet 4e klasse (21)
Afbeelding
Cadet 3e Klasse (22)
Afbeelding
Cadet 2e klasse (23)
Afbeelding
Cadet 1e klasse (24)
AfbeeldingEnsign Uss Future Engineer (24- 26)
AfbeeldingLuitenant JG Starbase 19 Engineer(26-29)
AfbeeldingLuitenant Uss ... Assistent Chief engineer, promoted to Chief engineer upon demise of previeus chief engineer.(29-34)
AfbeeldingLt-Cmdr Uss LaGrange (34)

Personality
Strong points: Analytical abilities, strong force of will
Weak points:

Hobby's :

Commendation:
From Romulan Command. [samenvatting]
Luitenant Bob Fisher heeft een van onze schepen geholpen in het repareren van de schilden, dit heeft geleid tot betere schilden en zorgde ervoor dat zowel zijn eigen manschappen als de onze weer in Allied gebied kon komen.

Small history:
As a son of a construction worker at Starfleet Planetia, Bob has visited newly build starships frequently. These visits have left him wondering the magical world of starfleet engineering. This has always been supported by his mother.
At the age of 21 he joins Starfleet together with his girlfriend and later fiance Tanya Hiel.
Upon his promotion to Luitenant Commander they were to be married and they had requested assignment on the same ship or base. The ship on which Tanya was deployed was destroyed in a poorly charted region of space by spatial anomolies.
[location of destruction is classified]
This triggered a desire in Bobby to join a explorer ship to prevent this type of accidents from occuring.
[Joined with his knowledge of Romulan shield technology earned him an assignment on board a new exploration vessel. USS LaGrange

=================================================
Laatst gewijzigd door Paulstartrek op 11 jan 2007, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Chief engineer's log

Dit is Luitenant Bob Fisher, Ik heb zojuist het commando van de engineering sectie op mij genomen.
Na een korte rondleiding en introductie door de kapitein alsmede mijn plaatsvervanger heb ik mij georienteerd op dit schip.
Het belangrijkste van dit schip zijn de schilden. Door ontwikkelingen tijdens de oorlog hebben de Romulans in samenwerking met de Federatie een nieuw type schild ontworpen. Door dit nieuwe schild zal dit schip in staat zijn een tot nu toe onbereikbaar gedeelte van de ruimte te betreden.

In mijn mening is dit schild dan ook het belangrijkste aan boord dit schip. Er is nog geen studie gedaan naar het falen van dit schip midmissie. Persoonlijk wil ik het dan ook niet zover laten komen.
Door mijn kennis van Romulan schilden ben ik dan ook waarschijnlijk aangestelt als chief engineer aan boord dit schip. Alhoewel dit weer een ander type schild is dan vanuit mijn persoonlijke ervaring.
Op het moment zijn alle systemen gereed voor afvaart.

end log

Bob Fisher Persoonlijk log

Dit is echt een dag vol dubbele betekenis aan het worden. Tanya.... waarom heb je me nou verlaten. Waar was je toen je schip verloren ging? Waar was je schip nou eigenlijk?
Ik denk wel eens dat je aan boord een schip was met experimentele schilden zoals wij die nu ook hebben. Zou je soms in hetzelfde stukje ruimte hebben gezeten?
Tanya... Mijn geliefde... We zouden vandaag trouwen....


end log
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Chief engineers log.

Vandaag een kleine explosie gehad in engineering door foutief handelen van een van de engineers. De XO is hierbij gewond geraakt aan het hoofd. Ik heb de ensign toegesproken en, naar ik meen, een toepasselijke straf uitgedeeld.
De schade is inmiddels alweer gerepareerd en ook de XO is weer terug op zijn post.
Wegens de grote druk die er achter deze missie zit is nog niet iedereen op zijn gemak en dan worden de grootste fouten gemaakt. Ik heb dan ook de volste vertrouwen dat deze fout niet meer gemaakt wordt door alle betrokkenen. Deze ensign wordt daarom ook niet bij naam genoemd in dit log. Noch de strafmaat.
Informatie kan worden verkregen bij mij persoonlijk.

End log
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ik heb mijn schietoefeningen onvoldoende gemaakt. Dat zat erin natuurlijk. Maar ik blijf erbij dat het programma te moeilijk stond. Voor mij was die tactical gast geweest. Het programma stond nog op zijn settings. Die ensign die mij begeleid had is nalatig geweest in zijn werk. Zou ik dit moeten aankaarten bij Miller of zou ik gewoon een herkansing moeten maken? Probleem is, ik kan het niet bewijzen.
Eerst maar eens een gesprekje aangaan met Miller zelf
Plaats reactie