Log - Cristopher T. Ryan

Volg hier of doe mee aan de startrek.nl forum sim

Moderators: mr_Vulcan, Raynor's Revenge, captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Log - Cristopher T. Ryan

Bericht door Tactical_Cube »

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

-------------------------------------------------
GENERAL
-------------------------------------------------

Naam: Ryan
Voornam(en): Christopher T.
Roepnaam: Chris
Nationaliteit: Amerikaan
Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Ras: Menselijk
Geboorte plaats: Onbekend
Geboorte Datum: Onbekend, naar een schatting ligt de geboortedatum tussen de 1 en 20 november, pleegouders hebben voor 14 november gekozen.
Burgelijke Status: Ongehuwd

-------------------------------------------------
Service Info
-------------------------------------------------

Rang: Commander
Positie: Executive officer
Status: Actief
Dient op: USS Lagrange

-------------------------------------------------
Medical/Physical
-------------------------------------------------

Lengte: 1.89 m
Gewicht: 75 kg
Haar kleur: Donker
Kleur ogen: Bruin
Haar stijl: Kort
Tatoo's: Geen
Piercings: Geen
Allergieen: Aardbeien
Littekens: Groot litteken op de rug, oorzaak onbekend.

-------------------------------------------------
Family Info
-------------------------------------------------

Vader: Onbekend
Moeder: Onbekend
Broertje: Onbekend
Zusje: Onbekend
Pleegvader: James Kerr Ryan
Pleegmoeder: Grace Ashmore Ryan

-------------------------------------------------
Service Info
-------------------------------------------------

Afgestudeerd aan Starfleet Academy Command school met een degree in medical.

-------------------------------------------------
Overige informatie
-------------------------------------------------

Christopher T. Ryan werd als een baby van een paar maanden gevonden op een verlaten planeet door een onderzoeksteam. Op de planeet in kwestie was geen menselijk leven aanwezig, tot op de dag van vandaag weet dan ook nog niemand waar Christopher echt vandaan komt. Terug op de Uss Geminon werden er vele onderzoeken gedaan, uit de resultaten bleek dat Christopher Ryan een normale baby was, het enige verschil was zat hem in het DNA deze was op een aantal punten anders dan bij normale mensen en was ook niet te vergelijken met andere rassen die bekend waren.

Nadat de Federatie bepaald had dat Christopher geen bedreiging was, hij droeg geen onbekende ziekten bij zich, werd besloten de baby ter adoptie af te staan. Het echtpaar Grace en James Ryan nam de baby in hun gezin op. Zelf kon het echtpaar geen kinderen krijgen.

De opvoeding van Christopher ging net zoals bij ieder ander kind met zijn up en downs. Op de kleuterschool speelde Christopher veel alleen, maar dit veranderde op de middelbare school.


-------------------------------------------------
Aanvulling Doctor Munroe, hoofd kinderafdeling academisch ziekenhuis te Boston, 14 november 2345
-------------------------------------------------

Ik ben de arts die Christopher T. Ryan destijds onderzocht heeft, hoewel we geen abnormale dingen hebben kunnen vinden heb ik in de jaren nadat ik Christopher voor het eerst zag kunnen merken dat hij een verhoogde weerstand heeft tegen veel ziektes die hier op aarde voorkomen. Zo heeft hij bijvoorbeeld nooit de waterpokken gehad terwijl hij wel in de buurt is geweest van kinderen met deze ziekte. Een uitsluitsel vanwaar deze natuurlijke weerstand door veroorzaakt wordt hebben we niet kunnen vinden.

-------------------------------------------------
Aanvulling Captain Ashmore, Commanding Officer, 29 september 2374
-------------------------------------------------

Op 29 september 237 is voormalig Lieutenant Commander Christopher T. Ryan gepromoveerd naar Commander. Na goede inzet tijdens de Dominion oorlog en het laten zien van goede capaciteiten in tijden van nood is deze beslissing gemaakt. Ik wil Christopher alle geluk toewensen en hem laten weten dat hij gemist zal worden op de Evolution, hij was een van de beste officieren die ik in een lange tijd heb gezien in de oorlog.

-------------------------------------------------
Aanvulling Lieutenant Degra, Chief Medical Officer, 12 oktober 2378
-------------------------------------------------

Christopher T. Ryan lijdt het moment van deze aanvulling aan een onbekende ziekte. Twee weken geleden is hij samen met een onderzoeksteam naar een planeet gegaan, bij terugkomst leek alles in orde, maar een paar dagen later begon hij vreemde symptomen te vertonen. Nog een paar dagen later verschenen er zweren over zijn lichaam. Ik kon en kan nog steeds geen oplossing vinden aangezien ik de oorzaak van deze ziekte niet kan vinden. Alle tests en middelen die ik geprobeerd heb lijken niks uit te halen, het enige wat ik voor hem kan doen is hem pijnstillers geven om het dragelijker te maken, maar ik ben bang dat hij er voor de rest alleen voor staat.

Afbeelding

Alleen Christopher lijkt aan deze ziekte te lijden aangezien de rest van het team geen van de symptomen vertoond, dit heeft mij voor alsnog doen concluderen dat de ziekte niet besmettelijk is. Ik heb deze ziekte de naam Ignotus gegeven.


-------------------------------------------------
Aanvulling Lieutenant Degra, Chief Medical Officer, 2 januari 2379
-------------------------------------------------

Het is nu neem weg 2 maanden later en ik ben blij te kunnen rapporteren dat Christopher volledig genezen is. De ziekte is uit zichzelf overgegaan, ik denk dat we hier van een wonder mogen spreken aangezien ik nog steeds geen geneesmiddel gevonden had. Het lijkt erop dat de inwendige strijd in samenwerking met de pijnstillers en een aantal andere middelen genoeg is geweest om de ziekte uit het lichaam te verdrijven. Ik hou Christopher voor alle zekerheid toch nog minstens een week in de ziekenboeg om hem goed in de gaten te houden.

-------------------------------------------------
Foto's
-------------------------------------------------

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tactical_Cube op 20 feb 2007, 11:50, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding
15 januari aan boord van de shuttle Verbatim

Ik ben nu op weg naar de Uss Lagrange, het duurt zeker nog twee uur voor ik aankom op de starbase. Ik ben erg benieuwd naar de Captain, ik ben nog nooit eerder met een gejoinde Trill omgegaan, het lijkt me erg vreemd om met iemand te spreken die voor honderden jaren aan ervaring opgeslagen heeft, misschien is het wel een beetje als omgaan met iemand met schizofrenie, het moet toch vreemd zijn de gedachten van verschillende personen te hebben. Wat dat betreft ben ik dus erg afwachten, als hij de persoonlijkheidstrekken van vijf verschillende personen heeft wordt het moeilijk om mij op hem af te stemmen, maar dat zullen we vanzelf zien.

Op de starbase zal ik nog eventjes verblijven voor ik naar de Uss Lagrange ga, dit om Leah Singh een bekende van mij te bezoeken.

Ryan out
Laatst gewijzigd door Tactical_Cube op 20 feb 2007, 11:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

Ik heb mijn eerste indruk van de Uss Lagrange gekregen, een aantal officieren die ik tot nu toe heb gezien vind ik op het eerste gezicht tegenvallen, ze zijn zenuwachtig en struikelen bijvoorbeeld. Of dat allemaal goed gaat komen weet ik nog niet. Dan hebben we nog de Captain, het zal best een aardige man zijn, maar ik kan me erg aan hem ergeren.
Het duurt nu ongeveer nog 2 uur voor we op weg gaan naar starbase 117 vanwaar we naar nog nooit eerder onderzochte ruimte zullen gaan. Ik ben erg benieuwd wat we hier zullen vinden, stelsels met leegte of intelligent leven? Voor we daar echter zijn moeten we nog door Klingon gebied. Op dit moment ben ik bezig alle informatie over de nebula door te lezen, er is niet zo veel informatie aangezien een aantal schepen alleen maar het begin van de nebula hebben gezien en gescand. Laten we hopen dat de Romulan schilden het houden.

Christopher uit
Laatst gewijzigd door Tactical_Cube op 20 feb 2007, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

De eerste problemen zijn er al, we zijn nog niet eens op onze bestemming en we hebben al een noodoproep van een Klingon schip gekregen, en natuurlijk is het aan mij om de missie te leiden. Klingons… praat me er niet van, een beetje eerzucht is niks mis mee, maar overdrijven is ook een vak. De meeste Klingons die ik gezien heb zijn allemaal hetzelfde, agressief, wraakzuchtig en als je pech hebt stinken ze een uur in de wind. Ik ken wel een paar aardige Klingons, maar als je het stereotype hebt ben ik liever ergens anders. Ik neem in ieder geval Leonard McAllen mee voor de beveiliging, je weet nooit wat je nodig hebt op een Klingon schip. Ik zit alleen nog te twijfelen over het Engineering gedeelte, Bobby weet het meeste en komt dus het meeste van pas, maar Valdero is zelf half Klingon en dat kan de sfeer misschien een beetje verbeteren, misschien is het zelfs beter om ze alle twee mee te nemen, dan zit het sowieso goed.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

De missie is nog niet eens begonnen en er is al veel gebeurd. We hebben het sabotage mysterie wel opgelost. Het bleek dat de Chief Engineer en zijn zus een wraakactie tegen de Captain opgezet hadden en wij gooiden roet in het eten waardoor wij ook uit de weg geruimd moesten worden. McAllen was neergestoken maar is gelukkig weer helemaal beter. Ik vond hem eerlijk gezegd een klootzak, maar hij is langsgekomen om me te bedanken en te zeggen dat alles vergeten is. Ik vind het best om het te proberen dus heb ik ook gezegd dat ik het allemaal oke vind, mijn bedenkingen heb ik er nog wel bij, je verandert niet zomaar ineens. Maar ik zal zeker normaal tegen hem doen zolang hij dat omgekeerd ook doet.

Aanvulling:

Ik heb me nu al in de nesten gewerkt, ik heb de transporterlogboeken vervalst om een idiote reden. Ik heb besloten het zelf aan de Captain te gaan vertellen voor hij er achter komt, hopelijk kan ik zo de schade van mijn domme fout nog herstellen. Ik snap nog steeds niet dat ik het gedaan heb, als het nou een goede reden had oke, maar het ging maar om een vrouw….
Ik ga nu naar de Captain toe.

Christopher uit.
Plaats reactie