Afronding missie nul

Volg hier of doe mee aan de startrek.nl forum sim

Moderators: mr_Vulcan, Raynor's Revenge, captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Afronding missie nul

Bericht door captain crash »

Jah jullie dachten natuurlijk dat jullie van mij verlost waren...de afgelopen weken heb ik meegelezen, op jullie interactie en inzet gelet en zodoende vast gesteld hoe groto de rol van verschilllende mensen in de rest van de sim kan zijn.

Missie Nul is afgelopen op 17 mei. In het weekend daarop volgend zal ik missie 1 opstarten.

In dit topic kan iedereen neerzetten wat hij/zij zou willen zien veranderen aan de sim. Men kan ook aangeven of men nog een andere positie wil. Elkaar afkraken zonder goede argumenten mag niet. Ik kan geen garantie geven dat er ook echt wat met wensen en commentaar gedaan wordt.

Missie nul moet dus afgerond zijn op 17 mei, doe daar je best voor, geen grote verhaen meer dus!
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Behalve de mensen die niet meer actief zijn verwijderen uit de crew manifesten (SCC Dauntless, Lisanne. BG heeft ook niet echt veel interesse in schrijven geloof ik.) is er maar 1 ding dat onderdehand wel erg veel begint op te vallen: de hoeveelheid psyschisch gestoorden aan boord.
Het lijkt me wat raar als dadelijk de hele crew bij de counselor zit nog voor we bij de nevel zijn aangekomen. Imo moeten er dus niet nu al nog meer mensen komen met psychische problemen. In de nevel, waar men compleet afgesloten is van de rest van het universum, kan dat imo wel weer na een tijdje.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

dat komt denk ik meer door het feit dat er op dit moment niks te doen is, ik heb het zelfs in mijn hoofd gehad om door die straling symptomen te krijgen. Op het feit dat we met die straling zaten na was er niks te doen, we zijn nog steeds gewoon op weg en dan gebeurt er niet veel en als je dan iets wilt doen maak je gebruik van wat er gebeurt. De straling dus.

Imo had deze missie het beste een maand of twee geleden af kunnen lopen want persoonlijk heb ik geen inspiratie meer en dat vind ik zelf er jammer.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Tactical_Cube schreef:dat komt denk ik meer door het feit dat er op dit moment niks te doen is, ik heb het zelfs in mijn hoofd gehad om door die straling symptomen te krijgen. Op het feit dat we met die straling zaten na was er niks te doen, we zijn nog steeds gewoon op weg en dan gebeurt er niet veel en als je dan iets wilt doen maak je gebruik van wat er gebeurt. De straling dus.

Imo had deze missie het beste een maand of twee geleden af kunnen lopen want persoonlijk heb ik geen inspiratie meer en dat vind ik zelf er jammer.
Dat gevoel heb ik ook wel in het begin kon je bij Engineering veel posten en waren de andere afdelingen minder en op het laatst vooral Science hierdoor heb ik ook dingen zoals de straling genomen en denk ik Valdero, enz. een psychisch probleem. Daarom mag er wat mij betreft in de toekomst een plot komen waar alle afdelingen net zo veel hebben om over te posten dan voorkom je dt soort dingen en inactiviteit.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

^Klopt helemaal. En STfan001 had natuurlijk ook gewoon gekeken naar wat de andere leden schreven en heeft toen zijn verhaal daardoor laten inspireren. Natuurlijk leuk, maar je moet idd afwegen wat anderen daar aan kunnen hebben en in hoeverre je zelf capabel bent dit alles te verwoorden.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Mijn excuses voor het gebrek aan stukken van mijn kant in de tweede periode van de nul missie. Ik heb het erg druk gehad met privé zaken over de afgelopen maanden, nu heb ik eindelijk alles weer een beetje op een rij en kan ik binnenkort weer als vanouds een paar verhalen per week posten. (Helaas alleen dat de missie bijna afgelopen is inmiddels.)
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

Tja.... ik wil eigenlijk maar 1 ding toevoegen: Ik was volges mij 1e of 2e die aangaf dat mn karakter een psygisch probleem ging krijgen, dus ik denk dat meer mensen dat hebben opgepikt toen er niks meer te schrijven was. Miss is dat de oorzaak van alle psygische gevallen. Volgens mij was sneeuw wel eerder. Alleen zo erg als hem krijgt Valdero het niet :Y)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

^ Sneeuw was inderdaad de eerste met een Post Traumatische stoornis die erg veel indruk op hem heeft gemaakt.

Fisher heeft het ook enigszins moeilijk gehad met het verwerken van de dood van zijn verloofde/vrouw?.

Ik was enigszins verbaasd over de ontwikkelingen in het personage van Valdero. Deze zijn niet ingeleid en kwamen uiterst onverwacht. Betekent dit ook dat ze bijna net zo snel weer verdwenen zijn?

Ik ben van plan Sneeuw weer rustig te laten herstellen. Maar mogelijk begrepen jullie dit al uit de droom :)
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

Hehe. Valdero's problemen gaan pijnlijk diep en gaan jaren training vereisen. Tenzij Kea'e er iets op vind natuurlijk :Y) Ik pm dr ff.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Is het jouw bedoeling deze zaken ook daadwerkelijk verder uit te diepen? Weet je al een beetje hoe je dit gaat doen? Wil je hulp?
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

1. Nee
2. Ja
3. Ja

Maarre... hulp met schrijven/oplossingen bedenken ga ik ff met Miriam en Dawn overleggen, je aanbod is gewaardeerd maar niet nodig. Toch bedankt ;)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Het lijkt me overigens handig om missie 1 niet te beginnen op de starbase, maar gewoon een klein tijdsprongetje te maken. Anders is het alweer september voor we daar weg zijn.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dat was ook het plan :)

Ik zal jullie dan nu meteen ook maar vertellen dat ik de afrondende post van missie nul en de eerste van missie een ga schrijven.

Mensen die te weinig meegedaan hebben in missie nul mogen afgemaakt worden in missie een en volgende (in overleg met RR). Als ze later dan toch weer mee willen doen kan dit altijd door middel van een nieuw karakter.

TC heeft mij via pm een idee voor nog een niet te introduceren karakter gestuurd. Ik heb hier nog niet op gereageerd en wil dat via deze weg doen. Het idee is aardig maar ik heb geen manier gevonden omdat verder in het geheel in te passen. Dit kan nog komen, dan laat ik het je weten.

Voor diegenen die regelmatig gepost hebben, en speciaal voor GW, een echte pluim. Ik heb met veel plezier meegelezen en had dat eerlijk waar in het begin niet gedacht :)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

captain crash schreef: Mensen die te weinig meegedaan hebben in missie nul mogen afgemaakt worden in missie een en volgende (in overleg met RR). Als ze later dan toch weer mee willen doen kan dit altijd door middel van een nieuw karakter.
Weet je ook al wie dit zijn of wordt de lijst nog samengesteld?
Plaats reactie