picard en darren

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
james.t kirk
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 jul 2007, 09:09
Locatie: Mechelen

picard en darren

Bericht door james.t kirk »

ik dacht dat hij een relatie zou begine met beverly crusher
TARAraboemdijee
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 277
Lid geworden op: 17 okt 2003, 01:49
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door TARAraboemdijee »

Geweldig inhoudsvolle post, ook zo duidelijk. Iets in de trand van het volgende zou misschien duidelijk zijn:

"Ik heb net de 6e seizoens aflevering 'Lessons' van TNG gezien. Hierin krijgt Picard een relatie met Nella Daren. Ik was enigzins verbaasd, aangezien ik altijd had verwacht dat Picard wat met Beverly Crusher zou krijgen"

Anyway, als je goed gekeken hebt dan weet je dat Daren en Picard aan het eind van de aflevering weer uit elkaar gaan. En wat Crusher en Picard betreft. Wat niet is, kan nog komen. De serie heeft nog een 7e seizoen en 4 films. Veel kijkplezier
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ik weet niet, maar dat is toch allemaal bekend. De serie is al 13 jaar afgelopen...
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ja maar dat weet Kirk niet, die hangt te lang aan de fles.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

EMH schreef:Ja maar dat weet Kirk niet, die hangt te lang aan de fles.
James theodora kurk heeft nog maar net ondekt dat TNG bestaat
Gebruikersavatar
james.t kirk
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 jul 2007, 09:09
Locatie: Mechelen

Bericht door james.t kirk »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
EMH schreef:Ja maar dat weet Kirk niet, die hangt te lang aan de fles.
James theodora kurk heeft nog maar net ondekt dat TNG bestaat
ik heb juist de laatse aflevering gezien van seizoen zeven al good thing en daar heeft picard iets met beverly ongeveer 25 jaar veder
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

james.t kirk schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:
EMH schreef:Ja maar dat weet Kirk niet, die hangt te lang aan de fles.
James theodora kurk heeft nog maar net ondekt dat TNG bestaat
ik heb juist de laatse aflevering gezien van seizoen zeven al good thing en daar heeft picard iets met beverly ongeveer 25 jaar veder
Nee in die toekomst hebben ze wel iets gehad maar zijn uit elkaar gegaan.
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Yep seen that. Closed it and put it away :*)
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Fantastisch! Hilarisch dat ze gescheiden zijn! Ook al is het AU.
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Geweldig... dat moment waarop Daren, Data en nog iemand beginnen te spelen in Ten Forward. Picard die dan zo vaag begint te glimlachen :lachhuil: prachtig
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

Bij het lezen van 'darren' in de tt, dacht ik dat er borg drones mee bedoeld werd :+
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

mooi, kben dus niet de enige :)
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Me too
:*)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Jullie hebben echt teveel Nederlands Startrek gekeken/gelezen. Darren is zo'n Nederlands begrip dat ik dit niet heb geassocieerd met het Engelse drones.
Alhoewel ik de naam Darren ook niet ken, was mij geen enkele seconde onduidelijk dat hier een naam werd bedoeld.
Laatst gewijzigd door Paulstartrek op 30 aug 2007, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

^Bedoeld

Mee eens, hoewel ik het woord darren wel degelijk met drones associeer. Alleen in dit geval wist ik wel meteen dat het om een naam ging.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Paulstartrek schreef:Jullie hebben echt teveel Nederlands Startrek gekeken/gelezen. Darren is zo'n Nederlands begrip dat ik dit niet heb geassocieerd met het Engelse drones.
in de ondertitels stond steevast 'darren', zal daar wel wat mee te maken hebben ;)


de persoon darren heb ik zelf nooit gezien, dus die link leg ik dan weer minder snel.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Kijk, daar heb je het al. Ondertitels :nono:
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Het probleem ligt gewoon aan het gebrek van een hoofdletter voor een eigennaam :) .
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

Ace of Spades schreef:Het probleem ligt gewoon aan het gebrek van een hoofdletter voor een eigennaam :) .
Exactement! ;)
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Hoe hard moeten jullie lachen wanneer Picard kruidentheetje Darren no. 3, hot drinkt?
Ik moet iedere keer dat ik de scène opnieuw kijk weer harder lachen.

Vandaag heb ik de aflevering weer gekeken en het was weer lachen gieren brullen, constant...

Een paar posts hierboven schreef ik reeds
Henry86 schreef:Geweldig... dat moment waarop Daren, Data en nog iemand beginnen te spelen in Ten Forward. Picard die dan zo vaag begint te glimlachen :lachhuil: prachtig
maar mijn herinnering was niet optimaal :*) Zodra hij Darren ziet, krijgt hij al een gigantische grijns op zijn gezicht en als ze spelen wordt die grijns zo mogelijk nog groter.

Wat die scène helemaal geweldig maakt:
mevrouw Betazoïd zit in de rij achter Picard, dus ze ziet zijn grijns niet, maar ze voelt natuurlijk hoe zeer hij zit te grijnzen dus begint zij ook de glimlachen terwijl ze naar hem kijkt.
De camera is echter gefocust op Picard, dus je ziet Bèta maar vaagjes :)


Daarvoor eet hij een hapje met Beverly en daarbij drinken ze een kopje kruidenthee, iets wat Jean-Luc tussen de replicatorenbestanden heeft gevonden. :lachhuil: Hij bazelt wat over sterrenstelsels maar beseft dat dat niet iedereens kopje thee is (net zoals kruidenthee, waarschijnlijk :lachhuil: ).


Na het "concert" probeert Picard indruk te maken bij Darren door enkele muziekale termen te gebruiken en het lijkt te lukken. De volgende dag staat ze voor zijn deur met een draagbare piano die maarliefst 14 toetsen heeft.
Vooral bepaalde forummers zouden eens moeten kijken naar die scène, vooral als Jean-Luc en Neela zo lekker aan het variëren zijn op de eerste symfonie van Mahler. Het zogenaamde overacting van Avery Brooks valt in het niet bij wat Patrick Steward ("hij kan soms heel subtiel met een kleine beweging of een kleine verandering in gezichtsuitdrukking heel veel doen" schreef iemand eens op dit forum) hier klaarpeelt.


Wat een vrije tijd hebben die senior officers toch, de volgende dag gaan ze weer spelen. Eerst moet Darren echter langs de dokter vanwege een vermoeide arm. Gisteren waren zij en de captain tot diep in de nacht blijven spelen, vertelt ze. Oeioei, hebben ze nog iets anders gedaan dan muziek spelen, vraag je je af. Het feit dat Crusher probeert te verbergen dat ze geschokeerd of geïrriteerd is voedt die hoop, maar helaas. De eerste kus is pas in de volgende scène.


Ik wil ook nog iets kwijt over het gesprek van mister pikkert met de Bèta. Ligt het aan mij of is die Bèta gewoon helemaal gestoord? Zij adviseert hem doodleuk om Darren verder achetrna te zitten. Met als klap op de vuurpijl een grote glimlach terwijl je haar ziet denken "veel plezier, ouwe snoepert".
Als dr. Phil op de plaats van Bèta zat zou hij Picard direct belachelijk hebben gemaakt voor een miljoenenpubliek. :lachhuil: :Y)
Gebruikersavatar
james.t kirk
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 jul 2007, 09:09
Locatie: Mechelen

Bericht door james.t kirk »

ik heb juist alle zeven seizoenen gezien van TNG en jullie hebben gelijk want picard en darren zijn wel degelijk verliefd denk ik
Plaats reactie