Crusher vs Pulaski

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Gesloten

Crusher vs Pulaski

Pulaski
17
17%
Crusher
84
83%
 
Totaal aantal stemmen: 101

Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

zoals jij ze hier neerzet is Pulaski zo ongeveer het tegenovergestelde van haar eeuw:

Ze is tegen alles wat met techniek te maken heeft, ja dan moet ze maar niet in die 24ste eeuw leven he. Ga mee met je tijd, of lig dwars. Voor dat laatste heeft Pulaski duidelijk gekozen en ze heeft er een seizoen van mogen genieten, meer dan genoeg voor mij...
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Ik snap niet dat dit topic nog steeds loopt... Heb het ruim een jaar geleden geopend... :-)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ja volgens mij is er maar een topic of 4-5 die zo lang draait he?

En wat nog maar eens bewijst wat voor een interessante tegenstelling Crusher-Pulaski vormt voor de fans.
The One
Commander
Commander
Berichten: 1410
Lid geworden op: 22 jan 2003, 09:40

Bericht door The One »

Een eindeloze discussie tussen Crusher en Pulaski. Wat is het af en toe toch heerlijk dat iedereen een andere mening heeft. Het zou anders wel saai zijn als iedereen het met elkaar eens zou zijn. :)
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

The One schreef:Wat is het af en toe toch heerlijk dat iedereen een andere mening heeft. Het zou anders wel saai zijn als iedereen het met elkaar eens zou zijn. :)
:yes: Dus laat ons nog maar een steentje in de rustige vijver gooien........PULASKI SUCKS... :-D
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

extra druppel op de hete plaat:

Pulaski is irritant, eenzijdig dwarsliggend en had nooit die magische band met Picard, dus ik heb op Crusher gestemd: logisch toch.

Kijk anders maar de foto die Peti hierboven postte. Zegt genoeg denk ik.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Op het grote www.trekbbs.com is de meerderheid voor Pulaski... erg apart allemaal :-)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Crusher natuurlijk; alleen mogen ze wesley wel afmaken :-D
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Foei.....die jongen red meer dan eens de Enterprise van de ondergang. O-)
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Nebulaguy schreef:zoals jij ze hier neerzet is Pulaski zo ongeveer het tegenovergestelde van haar eeuw:

Ze is tegen alles wat met techniek te maken heeft, ja dan moet ze maar niet in die 24ste eeuw leven he. Ga mee met je tijd, of lig dwars. Voor dat laatste heeft Pulaski duidelijk gekozen en ze heeft er een seizoen van mogen genieten, meer dan genoeg voor mij...
Nee hoor. Je hebt het verkeerd. Binnen in jouw kop zit gewoon een soortement van irritatie aan Pulaski. Later mocht zeker Ro Laren ongeveer hetzelfde weer doen: de captain eerst dwars zitten. Ik bedoel.......moeten we van alle karakters in Star Trek een soort communistische eenheidworst maken :{ . Jeeminee, bij DS9 moedigt iedereen de verscheidenheid aan ten opzichte van de karakters,
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Hmm, waarschijnlijk heb ik het niet zo voor Pulaski zoals je zegt, maar van Ro Laren dat is voor mij een andere zaak. Ik had haar veel liever, ok face it: ze is jonger en Bajoran, meer moet er voor mij niet uitgelegd worden.

Alhoewel, ik vind dat ze een goede schwung gaf aan het verhaal in de paar eps dat ze meespeelde.
Gesloten