(5.20) Cost of living

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Gesloten

The Cost of living is...

Goed want:
0
Geen stemmen
Slecht want:
5
83%
Pff, doet me weinig
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

(5.20) Cost of living

Bericht door Nebulaguy »

Komt op BBC2 om 19h45 nu dinsdag 16 september
Episode: 119
20 april 1992
Stardate: 45 733.6

Na het vernietigen van een asteroide, wordt de E-D aangevallen door parasieten. Daarbovenop heeft Lwaxana Troi huwelijksperikelen...
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Slecht want Lwaxana Troi is haar irritante zelf
Gebruikersavatar
Neo
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 nov 2002, 21:58

Bericht door Neo »

Lwaxana Troi, of liever gezegd Majel Barrett, is in mijn ogen een van de slechtste actrices die de serie (of series, DS9 inbegrepen) heeft gehad.

[Lwaxana bashing mode on]
Er is een verschil tussen het spelen van een irritant karakter (waar je met veel plezier naar kijkt, zoals Q) en het irrant spelen van een karakter, en Barrett kent dat verschil volgens mij niet; in elke aflevering met Lwaxana Troi kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Barrett zich uitslooft en aanstelt om een zo vervelend en bemoeizuchtig mogelijk karakter neer te zetten, en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest van de schrijvers.

Er is een aantal uitzonderingen, waaronder 'Half a Life' uit seizoen 4 van TNG en zelfs een aantal scenes uit 'The Muse' van DS9's vierde seizoen (maar dat ligt misschien meer aan de acteerprestaties van Rene Auberjonois); hierin komen haar motieven en gevoelens wat geloofwaardiger over dan in saaie, vervelende afleveringen als bijvoorbeeld 'Haven', 'Menage a Troi' en deze mislukking.
[Lwaxana bashing mode off]
Gesloten