TNG op BBC II gestopt?

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

captain crash schreef:jah...maar op tv kijken is ook leuk, want weet je wat het nadeel aan alles hebben is? Er is ook geen dwang meer om te kijken want je kan toch altijd kijken wat er dus gewoon op neer komt dat je niet kijkt.
:yes: Ik ken het, sinds ik die boxen heb kijk ik het zelden van die boxen en DS9 (waarvan ik de 1e 4 seizoenen nu heb) kijk ik ook zelden. En mocht ik dan eens zin hebben om te kijken dan ben ik altijd een half uur aan het zoeken welke aflevering ik zin heb om te kijken. Terwijl als ze op tv komen het mij niet uit maakt en ik gewoon kijk. Irritant is dat. :(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ben jij toevallig ook nog iemand die zich wel voorneemt te kijken op tv maar het dan vergeet? Mensen vinden het nogal vreemd dat ik daar last van heb...:)
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Ja , ik heb het vaak bij ER en toen DS9 kwam had ik het daar ook bij. Oveirgens wil ik ook nog ENT wel eens vergeten. :)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Zoals Frank al in een andere post aangaf is TNG voor onbepaalde tijd gestopt met uitzenden op BBC II. De clifhanger Time's Arrow werd nog uitgezonden maar de rest van S6 en S7 zal nog even op zich laten wachten. ;-(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

ach het is ookal zo vaak uitgezonden...wat zenden ze er nu voor in de plaats uit?
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Van de BBC site ( www.bbc.co.uk/cult ):

Just what is happening with Star Trek repeats on BBC2? We give you the lowdown.

The Cult team have received a number of emails asking us what has happened to Star Trek repeats on BBC2, now that Buffy is on three times a week.

We contacted the scheduling department to clarify the situation. Although there are no definite plans, it is hoped that Star Trek will return to BBC2 in the New Year. Screenings will probably follow the usual pattern of Next Generation repeats on weekday evenings.

The good news for Next Gen fans is that BBC2 holds the rights to show the series until 2009, by which time you should have perfected your Riker and Worf impressions.

DS9 and Voyager repeats however are unlikely. BBC2 no longer holds the rights to the former and can only screen seasons 6 and 7 of Voyager til March 2004.

As soon as we have more definite information we will let you know.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Met andere woorden:

Uitgesteld voor onbepaalde tijd. Daar kunnen we dus nog een hele tijd op wachten. Maar een reden hebben ze kennelijk niet gegeven? :{
Gesloten