(1.26) The Neutral Zone

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

(1.26) The Neutral Zone

Bericht door Galenfuinion »

Eerst wil ik zeggen dat ik dit een geweldige aflevering vond. De introductie van de Romulans in TNG plus een kleine vooruitwijzing naar een nog machtigere vijand(de Borg). Ook het verhaal met de mensen uit het verleden is goed bedacht. Maar hier heb ik toch nog een vraag over...

In het begin zijn al 2 mensen overleden en is er eentje leeg. Dit vermoed meteen een mysterie van: wie is er ontwaken, heeft die andere 2 misschien wel vermoord, en het schip gesloopt. Maar omdat de nadruk er zo opgelegd word, vermoed je iets anders. Maar....waarom wordt er niks mee gedaan?!?!?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Niemand is ontwaakt want dan was er wel een lijk gevonden.

Het hele invriezen-gedoe was maar een korstondig iets dus is het aan te nemen dat een niet volledig gevulde satelliet de ruimte wordt ingeschoten.

Vond de aflevering wel okay. Het gedoe met de mensen vond ik niet zo tof. Beetje standaard en makkelijk gezeik op de ozo slechte 20e eeuw. Hoe barbaars wij zijn en ander bla bla bla van Picard die wel even vergeet dat een hoop dingen die hij heeft, in de 20e eeuw zijn onstaan.

De vertoning van het Romulan schip is mooi maar "we're back" vind ik nou niet een spannende seizoenssluiter ofzo.
Trouwens was er niet eerder in het seizoen wat Romulan activiteit langs de Neutral Zone?
Gesloten