Foutje op DVD seizoen 7, disk 1, aflevering 3?

Picard, Data, Riker... "The sky is the limit".

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ff
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:02

Foutje op DVD seizoen 7, disk 1, aflevering 3?

Bericht door ff »

Ik ontdekte afgelopen week een foutje in aflevering 3 van seizoen 7 uit de seizoenen DVD-set (zilveren dozen).

Het geluid liep niet synchroom met de mondbewegingen.
Hebben jullie dit ook of heb ik een misdruk?
Gebruikersavatar
Kytach
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 280
Lid geworden op: 31 jan 2005, 22:48
Locatie: Ergens op de aardbol

Bericht door Kytach »

Nou ik moet zeggen dat ik uit mijn seizoenen collectie niets verkeerds heb opgemerkt, maar ik kan gerust nog eens die aflevering bekijken (alsof ik daar iets op tegen heb ;) ) en het je laten weten.
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Bericht door MiVo »

Is dit de hele aflevering ? Of een bepaalde gedeelte ?

Misschien handig om aan te geven wanneer in de episode dat is, ik ga em zelf wel effe kijken vandaag.
Gebruikersavatar
ff
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:02

Bericht door ff »

MiVo schreef:Is dit de hele aflevering ? Of een bepaalde gedeelte ?

Misschien handig om aan te geven wanneer in de episode dat is, ik ga em zelf wel effe kijken vandaag.
Het viel mij op in ongeveer het laatste kwartier. Uit mijn hoofd waren alleen Geordi en Data daar in gesprek met elkaar.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Ik had dat bij sommige DVD's (niet allen Star Trek) ook. Als ik de speler uitschakelde en op nieuw inschakelde was het probleem weer verdwenen.
Miss een combinatie van een goedkope speler en technisch niet zulke geweldige DVD's?
Gebruikersavatar
_Xbox_Master_
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jun 2004, 13:34
Locatie: Aalten
Contacteer:

Bericht door _Xbox_Master_ »

Soms helpt het om de DVD even op pause te zetten en daarna weer laten spelen. Bij originele DVD's heb ik er nooit last van maar bij Divx wel veel.
Gebruikersavatar
ff
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:02

Bericht door ff »

GPS schreef:Ik had dat bij sommige DVD's (niet allen Star Trek) ook. Als ik de speler uitschakelde en op nieuw inschakelde was het probleem weer verdwenen.
Miss een combinatie van een goedkope speler en technisch niet zulke geweldige DVD's?
Ik weet niet :)

De ST DVD's zouden toch van hoogwaardige kwaliteit moeten zijn :)

En de DVD-speler is ook niet echt een slechte. Oke het is wel eentje uit 2001, maar toch :0

Maar ik zal de aflevering binnenkort weer eens bekijken. Nog 5 cd's te gaan en dan is seizoen 7 afgelopen. Dan kan ik weer ff opnieuw beginnen :D
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Of de kwaliteit van de ST DVD's boven het gemiddelde uitkomt weet ik niet, heb er zelf niet zo'n hoge dunk van. En of je DVD speler "verouderd" durf ik al helemaal niet te zeggen. Maar als deze storing/fout om dezelfde reden als bij mij optreedt, moet je er makkelijk achter kunnen komen. Die ep beginnen met kijken bij die scene en als de fout dan nog voorkomt even af spelen op een andere speler.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik heb het met charmed bij 1 ep gehad, maar toen haalde ik gewoon de dvd eruit en weer erin en toen was het probleem weg
Plaats reactie