StarTrek XI gepland voor 2008 onder J.J Abrams

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gesloten
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

De naam Star Trek zal altijd verbonden blijven aan deze films. Het is alleen de vraag of je zo ontzettend op de naam moet promoten als met de laatste films het geval was. Ik denk het niet, but we shall see. Als alles waar is wat hierboven staat over mensen die eventueel de rollen gaan spelen is dat tenminste al een stap de goede richting uit :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Paramount Officially Announces Trek XI For Christmas 2008

Paramount Pictures today officially announced the return of Star Trek on Christmas Day 2008.

"If there’s something I’m dying to see, it’s the brilliance and optimism of Roddenberry’s world brought back to the big screen," J.J. Abrams was quoted in a Paramount press release, which in its title again confirmed Abrams will be directing the new Trek film. Abrams continued: "[Alex Kurtzman] and Roberto Orci] wrote an amazing script that embraces and respects Trek canon, but charts its own course. Our goal is to make a picture for everyone — life-long fans and the uninitiated. Needless to say, I am honored and excited to be part of this next chapter of Star Trek."

Kurtzman and Orci, who previously worked on Abrams' Mission: Impossible III, were the only writers mentioned in the press release. They will also serve as executive producers along with Bryan Burk, while Abrams and Lost co-creator Damon Lindelof will produce the film. Shooting is currently scheduled to begin in the Fall.

"We could not be more thrilled to be back in business with J.J. Abrams," Paramount CEO and Chairman Brad Grey said. "The revival of the Star Trek franchise is an important part of Paramount’s turnaround."

Earlier today, casting rumors for the new film surfaced (story), but Paramount's press release contained no information on the film's cast.
bron: Trektoday
Laten we hopen dat het een wereldwijde release is en niet dat wij 3 maanden later aan de beurt zijn zoals bij Nemesis.
Nu nog de presentatie van de cast!
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Section31 schreef: Laten we hopen dat het een wereldwijde release is en niet dat wij 3 maanden later aan de beurt zijn zoals bij Nemesis.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Denk niet dat ik die spanning kan ophouden om 3 maanden te wachten. Dan ben je al dood gespoilerd op Amerikaanse forums of door mensen die het downloaden. Of een reisje naar Amerika boeken in de kerstvakantie :*)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Als er enige waarheid in de geruchten over de cast zit (grote namen) en in de grootte van het budget ($100 miljoen+) dan kan een wereldwijde release eigenlijk niet achterblijven.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Het wordt toch hoe dan ook steeds zeldzamer dat grote flms niet wereldwijd uitgebracht worden op ongeveer hetzelfde moment. Ik denk dat de roddel over het budget wel klopt, over de grote namen...we just have to wait...maar kans is er toch echt wel :)
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Dit begint er wel steeds beter uit te zien. :)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

CmdrCrichton schreef:Dit begint er wel steeds beter uit te zien. :)
:yes:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

:yesslow:
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Stelletje spammerts. ;)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

mjah allemaal leuke acteurs :)
das iig nog iets goeds
maar daar kunnen ze niet mee doorgaan lijkt mij, mocht de film een succes blijken en er een nieuwe serie wil komen
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

niet te ver doordenken he T_C, die nieuwe serie gaat er echt nooit komen na de flop van enterprise. Ze zouden kunnen beginnen met het ontslaan van B&B maarja daar denkt niemand aan bij paramount :*)
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

B&B zijn al weg bij Star Trek.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik doel ook meer op de acteurs en als het een goede film word

dan zou daar een serie op kunnen volgen, het liefst heb ik dan een serie die op de film voortborduurd, maar dat zal in dit geval wel niet gebeuren want ik zie geen serie voor me met matt damon en die andere 2, dan zijn ze hun budget al kwijt aan acteurs.
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

uss defiant schreef:B&B zijn al weg bij Star Trek.
owh das mooi 8-)
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Ik heb er ook nog steeds alle vertrouwen in! Vooral als de casting is zoals in de pagina hiervoor verwacht wordt.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Tactical_Cube schreef:ik doel ook meer op de acteurs en als het een goede film word

dan zou daar een serie op kunnen volgen, het liefst heb ik dan een serie die op de film voortborduurd, maar dat zal in dit geval wel niet gebeuren want ik zie geen serie voor me met matt damon en die andere 2, dan zijn ze hun budget al kwijt aan acteurs.
de film zegt niks over eventuele serie.
En als er dan eventueel plannen gaan komen voor een serie heb ik t liefst een die weer ergens anders over gaat.

Gary Sinise speelt overigens als in een CSI serie, maar Matt Damon zie ik niet snel een serie doen, niet alleen vanwege het budget maar ook vanwege de contractuele verplichtingen voor lange tijd die er aan kleven.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Ach ze kunnen het altijd zoals Stargate deed doen, gewoon een andere acteur ervoor zoeken. :)
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

ik heb altijd al een serie gewild over het einde van de federatie..... de laatste 7 jaar ofzow..... dat ze worden afgeslacht door een of ander nieuw ras.....

en anders gewoon lekker

STAR TREK: RELATIVITY

met als slotepisode die ene waarbij captain braxton gearresteerd word voor zijn toekomstige crimes (net als in voy) :)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

De federation afgeslacht? Alle mensen dood? Echt... Als dat de verhaallijnen worden, waarom zijn er dan nog schrijvers in dienst.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Die moeten de details enzo in orde krijgen. :+
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

ha... ha.... haaaaa......

sjah eigelijk lijkt me het einde van de federatie wel precies iets voor BnB..... nou is t eigelijk tog wel peg dat ze wech zijn :lachhuil:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

ze hadden het bijna voor elkaar hoor. :+
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

EMH schreef:ze hadden het bijna voor elkaar hoor. :+
lol :Y)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

startrekfan001 schreef:ha... ha.... haaaaa......

sjah eigelijk lijkt me het einde van de federatie wel precies iets voor BnB..... nou is t eigelijk tog wel peg dat ze wech zijn :lachhuil:
waarom weg met CH? dat was toch teveel moeite? Waarom doe je het dan foutief?

Pech
Weg

bah
grr..
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Je bent niet de enige die dat irritant vind hoor :)
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

captain crash schreef:
Master Vanhu Botie schreef:En waarom zou STXI zich niet in de toekomst, jaren na VOY afspelen ? Ze hebben dat met TNG na TOS toch ook succesvol gedaan. Kwestie van gewoon met 'n propere lei te starten.
Omdat veel fans en vooral mensen die Trek van een wat grotere afstand een idee hebben over hoe dat eruit moet zien. Dat komt omdat er zoveel Trek in die periode gemaakt is. Er bestaat dus een bepaald verwachtingspatroon over hoe het eruit moet zien en wat voor verhaal er verteld kan worden. Of je moet alweer in de giga veel verdere toekomst gaan zitten. Maar dan zit je dus weer met het feit dat je een groot publiek wil aanspreken en dat lukt vermoedelijk niet met zo'n veel. Of, vanuit commercieel oogpunt gezien, de kans is gorter dat je dit wel kan met een film over Kirk en Spock. Ik kan de afweging dus goed begrijpen, ik kan er goed mee leven en ik kijk er ondertussen erg naar uit.
Toen TNG na TOS op de buis kwam zag het er ook heel anders uit......het was ff wennen maar na enkele ep's was het gewoon een goeie SF serie voor die tijd en sloeg ook aan bij mensen die nooit naar de originele serie gekeken en dus ook helemaal geen verwachtingspatroon hadden.
Waarom zou dat nu niet mogelijk zijn?
Vanuit commercieel oogpunt zou het beter zijn met Kirk en Spock?
Ik betwijfel het sterk.......Kirk en Spock?....ahja van StarTrek die ken ik wel en die hoef ik niet zonodig te zien..... lijkt me een meer mogelijke reactie van veel mensen.
Alles weer eens herschrijven en veel fans van het eerste uur ergeren en daarbij dan ook nog eens geen nieuwe fans aantrekken, het lijkt me een perfecte cocktail voor het verder kelderen van de franchise.
Dat JJ een fan is lijkt tof maar ik hoef geen fanboyfilm te zien ik wens vernieuwing net zoals dat met TNG het geval was.
Weer teruggrijpen naar Kirk en Spock is gewoon een gebrek aan lef om de franchise weer op de rails te krijgen en geeft ook geen verdere toekomst in mijn ogen naar een serie toe.
dus voor mij..... :nothanks:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

tsk :nothanks: geen nieuwe rassen dank u en ook geen tijdreis film... En anders ga ik toch lekker de voyage home kijken ...

Liefst zie ik een mini serie die zich afspeeld na Deep Space Nine... en ook geen ego centrische half kloon romulans die een staatsgreep plegen dank u :r
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

En wat met "Star Trek - Knight's Haven" ?
The Belgian Voyage Club vzw schreef:Star Trek: Knight’s Haven takes Star Trek to a place that we have only ever been given glimpses of in Paramount Pictures produced Trek; cargo ship life.

Taking place in 2412, Knight’s Haven follows the journey of a failing Starfleet officer called Sebastian Knight. Having avoided contact with his family for years, Sebastian’s world is turned upside down when his fathers death means he inherits the family cargo ship, Haven. That is not all that Sebastian inherits from Lennie Knight though, and very quickly he realises that he is never going to have the control on his life that he has always sought.

Waiting for him on Haven are damaged relationships he has spent years avoiding. His mother, Amelia, was always caught in the crossfire when Sebastian and Lennie fought…is there any chance for Sebastian to finally build a bond with his only living parent? Robyn Barrow was Sebastian’s only ally as they both grew up, but standing in their way back then, and still now, is her father; Alun Barrow was Lennie’s closest friend, and Sebastian’s greatest enemy.

As Sebastian hesitates to go back to a life he hated as a child, the Orion Syndicate resurface, and become an opponent that Sebastian will never be able to rid himself of. They are after crucial information that Knight has, but which Knight?

Knight’s Haven is the story of a man trying to finally take control of his life. To do so he is going to have to face challenges from the Orion Syndicate, Gorn, Romulan Star Empire, completely new and dangerous races, and a mystery that could affect the future of the entire universe.

But the bigger challenge is onboard Haven…can Sebastian overcome unrest, distrust, and disloyalty from members of his crew who continuously attempt to undermine him?

With Knight's Haven, Star Trek will continue to do what it has always done, but in new and exciting ways. Prepare to explore the unknown...

http://www.knightshaven.virtualstartrek.com/
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

sonpas schreef:
captain crash schreef:
Master Vanhu Botie schreef:En waarom zou STXI zich niet in de toekomst, jaren na VOY afspelen ? Ze hebben dat met TNG na TOS toch ook succesvol gedaan. Kwestie van gewoon met 'n propere lei te starten.
Omdat veel fans en vooral mensen die Trek van een wat grotere afstand een idee hebben over hoe dat eruit moet zien. Dat komt omdat er zoveel Trek in die periode gemaakt is. Er bestaat dus een bepaald verwachtingspatroon over hoe het eruit moet zien en wat voor verhaal er verteld kan worden. Of je moet alweer in de giga veel verdere toekomst gaan zitten. Maar dan zit je dus weer met het feit dat je een groot publiek wil aanspreken en dat lukt vermoedelijk niet met zo'n veel. Of, vanuit commercieel oogpunt gezien, de kans is gorter dat je dit wel kan met een film over Kirk en Spock. Ik kan de afweging dus goed begrijpen, ik kan er goed mee leven en ik kijk er ondertussen erg naar uit.
Toen TNG na TOS op de buis kwam zag het er ook heel anders uit......het was ff wennen maar na enkele ep's was het gewoon een goeie SF serie voor die tijd en sloeg ook aan bij mensen die nooit naar de originele serie gekeken en dus ook helemaal geen verwachtingspatroon hadden.
Waarom zou dat nu niet mogelijk zijn?
Vanuit commercieel oogpunt zou het beter zijn met Kirk en Spock?
Ik betwijfel het sterk.......Kirk en Spock?....ahja van StarTrek die ken ik wel en die hoef ik niet zonodig te zien..... lijkt me een meer mogelijke reactie van veel mensen.
Alles weer eens herschrijven en veel fans van het eerste uur ergeren en daarbij dan ook nog eens geen nieuwe fans aantrekken, het lijkt me een perfecte cocktail voor het verder kelderen van de franchise.
Dat JJ een fan is lijkt tof maar ik hoef geen fanboyfilm te zien ik wens vernieuwing net zoals dat met TNG het geval was.
Weer teruggrijpen naar Kirk en Spock is gewoon een gebrek aan lef om de franchise weer op de rails te krijgen en geeft ook geen verdere toekomst in mijn ogen naar een serie toe.
dus voor mij..... :nothanks:
Nou dan gaan we collectief niet en hebben we daarna helemaal geen Trek meer...ik bedoel...je had die mensen die nadat duidelijk was geworden dat ent echt alleen nog maar bagger produceerde riepen dat we koste wat kost Trek moesten steunen. Toen vond ik dat onzin omdat iets dat stuk gemaakt is nu eenmaal niet meer heel wordt. Maar iets dat er nog niet eens is, waar we nog niets van gezien hebben, bij voorbaat de grond in boren is eigenlijk een tactiek die ik alleen 34d hier tot op heden toeschreef...

Maargoed, jullie zoeken het maar uit, ik blijf er optimistisch over totdat het tegendeel bewezen is (en ik zal zeker de laatste zijn om te ontkennen dat dit best eens het geval zou kunnen zijn).
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Head over to the brand new official site for STAR TREK at

http://www.paramount.com/startrek/ where you can check out the brand new logo from the new announcement trailer and register for updates (if you have not already). Be sure to check back on the official site early next week to see the announcement trailer, now showing in theaters nationwide in front of CLOVERFIELD.

You can also see the very first image from STAR TREK over on AOL/Moviefone at:


http://movies.aol.com/movie-photo/star- ... ast-photos
If you are on Facebook, be sure to become a fan on our Star Trek page at:


http://www.facebook.com/pages/Star-Trek/7774903715

STAR TREK
In Theaters December 25, 2008


http://www.paramount.com/startrek/

-----------------------
Gesloten