Star Trek XI: Wie gaat wie spelen?

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Een paar vergelijkende plaatjes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

als je ze zo naast elkaar zet vind ik ze best goed gekozen :)

op scotty (maar die kan en waarschijnlijk zal z'n haar nog verven) en vooral nero na dan :')
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

nee joh, nero lijkt perfect...daar doen ze gewoon zo'n plastic dr who laagje overheen...no problemo ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

OMFG, Sylar heeft Star Trek Geinfiltreerd :lachhuil: , buiten dat ze lijken redelijk op de oude acteurs, ze hadden het zeker slechter kunnen doen :)
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

Voor wat betreft 'looks' niet slecht.

Maat john Cho voor de roll van Sulu..... Ik weet niet maar American Pie komt steeds boven drijven :)

Maar het had VEEEEL slechter gekund. (Geen Damon, geen cruise)

Ben benieuwd ik dat dit wel een beetje een 'erop of eronder' wordt maar J J Abrahams is een kapabel man dus wie weet worden we wel aangenaam verast.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Mescalino schreef:Voor wat betreft 'looks' niet slecht.

Maar het had VEEEEL slechter gekund. (Geen Damon, geen cruise)

J J Abrahams is een kapabel man dus wie weet worden we wel aangenaam verast.
Kan ik me helemaal in terugvinden.
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

aardige keuze van acteurs voor de rollen :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Eerlijk gezegd heb ik geen van de gecaste acteurs ooit eerder in een rol gezien, dus ik zou niet weten of het aardige keuzes zijn. ;)
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

captain crash schreef:nee joh, nero lijkt perfect...daar doen ze gewoon zo'n plastic dr who laagje overheen...no problemo ;)
Zou het de echte Nero zijn? M.b.v. timetravel naar de 24e eeuw verplaatst??
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ik ken eigenlijk alleen die gast die Sylar speelt in Heroes, maar daar is hij de badguy nou moet hij een good-guy zijn benieuwd of hij dat ook kan, er zijn gewoon acteurs die ik niet echt geschikt voor Good-guy roles, neem bijvoorbeeld David Warner, die over gemiddeld beter is een bad-guy en protogonist neer te zetten dan een good-guy.

Of bijvoorbeeld Dwight Schultz die ik eens in een woensdagavond drama heb zien mee spelen daar kwam hij niet echt tot zijn recht.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Oei, ik merk net dat Trekscaper hetzelfde gepost heeft in het topic "De feiten"
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

We kunnen dus toevoegen aan het rijtje acteurs:

Afbeelding Afbeelding

Jennifer Morrison & Chris Hemsworth

Hemsworth vertolkt de rol van de vader van Kirk, de rol van Morrison is vooralsnog onbekend. Al wist een oplettend persoon ergens op te merken dat zij in de spy-pics de enige vrouw was die zonder opgestoken haar rond liep. Wellicht geen Starfleet dus.
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Zie ook

http://film.nieuws.nl/486206/Winona_Ryd ... _Trek-film
Winona Ryder bemachtigt rol in Star Trek-film
Uitgegeven op vrijdag 09 november 2007 om 15:01:04

(Novum) - Winona Ryder heeft een rol bemachtigd in de nieuwe Star Trek-film. De 36-jarige actrice gaat de 'Vulcan mother' spelen van de jonge Spock. Ook Eric Bana speelt in de film, meldt filmvakblad Variety. De Vulcans zijn een fictief buitenaards ras in Star Trek, afkomstig van de oorsprongsplaneet Vulcan.


De elfde Star Trek-film wordt geregisseerd door J.J. Abrams, eerder onder meer verantwoordelijk voor 'Mission impossible III', en richt zich op de eerste missie van de bemanning van ruimteschip Starship Enterprise. Bana speelt de rol van slechterik Nero, Simon Pegg speelt Scotty en Heroes-ster Zachary Quinto is het personage Spock.

De film komt rond kerst volgend jaar uit in de VS. De laatste Star Trek-film, 'Nemesis', stamt uit 2002.

Zaterdag kunnen mensen met 'opvallende uiterlijke kenmerken' zich in Californië melden voor een open casting voor een rol van figurant. Vooral mensen met lange nekken, kleine hoofden, uitpuilende ogen en extreem grote oren zijn welkom. Wie mee wil doen en een rol als 'Vulcan' krijgt toebedeeld, moet wel beloven de wenkbrauwen af te scheren.

Ryder was de afgelopen jaren niet veel te zien op het witte doek. Ze meed de publiciteit nadat ze op heterdaad was betrapt tijdens een winkeldiefstal. Inmiddels is ze weer volop aan het werk. Zo zal ze spelen in 'The informers', naar een boek van Brett Easton Ellis en 'The last world'. Ryder werd bekend door rollen in films als 'Dracula' en 'Edward Scissorhands', en als liefje van Johnny Depp.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

was deze al bekend;
Feds.nl schreef:Bruce Greenwood wordt Pike
Over wie de rol van Christpher Pike zal spelen waren de meeste roddels te vinden op het web. Maar nu is er eindelijk duidelijkheid over wie deze rol zal vervullen.

Bruce Greenwood was voor de fans een volledig onverwachte keuzen. Namen zoals of Ray Liotta, Tom Cruise en Josh Lucas dwaalden over het web, echter de naam Bruce Greenwood was nog nooit eerder gevallen.
Greenwood is een succesvolle acteur die een Gemini award en een Golden Satellite Award op zijn c.v. heeft staan. Naast de gewonnen awards mag hij ook pronken met 6 nominaties voor o.a.�Outstanding Performance by a Cast in a Motion Picture�en Best Performance by an Actor in a Leading Role.

Ook films als I Robot, Deja Vu, Thirteen days en de nog uit te komen National Treasure: Book of Secrets mag hij op zijn c.v. plaatsen.
Afbeelding
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ja, en wat een evil foto. :*)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

ver-schrik-ke-lijk he, ik heb gewoon een eerste link bij zijn naam toegevoegd, :lachhuil:
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

Ik vraag me af hoe groot de rol van Lucia Rijker is....
Ik hoop niet groot aangezien zij GEEN actrice is (3 flut rolletjes maken nog geen actrice) en alleen maar heel erg goed en hard kan schoppen en meppen.

Eerlijkheids halve moet ik wel toegeven dat ze de looks heeft voor een Romulan...
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Ik gok dat ze telkens in beeld is als ze op het romulan bridge zitten, heeft ze 3 regels tekst en mag ze even vechten.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Iemand met haar reputatie wordt gecast om te vechten, dus dat zal ze ook wel gaan doen. Misschien wel tegen Kirk...of juist tegen die andere Starfleet held van een kapitein.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Nou ik denk niet kirk. Aangezien ze romulans is, is er ook de kans dat ze een rolletje heeft in het begin van de film (de romulans van de toekomst zeg maar) en niet in de tijd van kirk..

tis afwachten. Vechten zal ze wel doen denk ik :)

Zijn romulans trouwens ook sterker dan mensen, zoals vulcans? en zijn vulcans en romulans even sterk?
Gebruikersavatar
onok
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 129
Lid geworden op: 12 dec 2002, 18:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door onok »

Concrete info is daar zover ik weet niet over bekend, hoewel het voor de hand ligt dat ze omgeveer even sterk zijn, aangezien de rassen familie van elkaar zijn...
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

captain crash schreef:Iemand met haar reputatie wordt gecast om te vechten, dus dat zal ze ook wel gaan doen. Misschien wel tegen Kirk...of juist tegen die andere Starfleet held van een kapitein.
Dat denk ik ook. Alhoewel ik romulans nauwelijks of nooit heb zien vechten met bloten handen en als ze dat deden was dat meer "streetfighting" dan dat ze echt een vechtstijl zoals karate heb zien gebruiken in tegenstelling tot Vulcans. Maar gezien hun fysieke kracht is het niet onlogisch. Het grootste verschil tussen vulkans en romulans is emotie ik denk ook dat fysieke kracht nagenoeg gelijk zal zijn.
Plaats reactie