Nieuwe officiele poster

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Nieuwe officiele poster

Bericht door Trekscaper »

Geen fake maar echt

Afbeelding

Bron: http://www.filmschoolrejects.com/news/o ... leased.php

Ziet er lekker retro uit.

En in ander Trek XI nieuws: momenteel is in Amerika de comic con bezig en wordt er van J.J Abrams verwacht dat hij de Trek XI cast bekend zal maken. Maar ik ga nu eerst naar bed toe en morgenochtend kijk ik wie de nieuwe castleden zijn. Zal ik goed dromen nu? :*)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

weer zo'n nietszeggende poster
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Nemesis schreef:weer zo'n nietszeggende poster
Je kan er wel eruithalen dat de film simpel "Star Trek" wordt.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

De poster is inderdaad simpel.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Het is officieel. Zachary Quinto gaat Spock spelen. :)
Leonard Nimoy doet schijnbaar ook weer mee, maar samen met de officiële poster is dat dan ook het enige wat Abrams heeft aangekondigd...

Bron

Afbeelding

Zachary Quinto

(zie ook het "feiten"topic)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

hmm.. ziet er tot nu toe wel als een goede keuze uit.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

...als ie z'n rol in Heroes maar niet opgeeft...
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

captain crash schreef:...als ie z'n rol in Heroes maar niet opgeeft...
Nee, het werkschema wordt voor zijn rol in StarTrek XI aangepast, zei Tim Kring, de bedenker van Heroes.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Ik vind het wel een stoere retro poster.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

HorckDude schreef:Ik vind het wel een stoere retro poster.
Eensch mee is :)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Hij doet me niet zo veel eigenlijk...
Iets te simpel?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Section31 schreef:Hij doet me niet zo veel eigenlijk...
Iets te simpel?
geheel mee eens. Leuk allemaal, we weten nu wel dat het over the original Star Trek gaat, maar wat kan ik hier nu mee.. helemaal niks. Netzoals die vorige poster.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nemesis schreef:geheel mee eens. Leuk allemaal, we weten nu wel dat het over the original Star Trek gaat,
Jij wel maar de mensen die niet Star Trek forums bezoeken, de meerderheid, niet. En deze teaser poster geeft mooi aan dat om de originele Star Trek zal gaan.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

3rd RemataKlan schreef:
Nemesis schreef:geheel mee eens. Leuk allemaal, we weten nu wel dat het over the original Star Trek gaat,
Jij wel maar de mensen die niet Star Trek forums bezoeken, de meerderheid, niet. En deze teaser poster geeft mooi aan dat om de originele Star Trek zal gaan.
hear, hear, mensen mét verstand op het forum...waarom denkt iedereen hier toch altijd dat wij de doelgroep voor dit soort dingen zijn? Dat zijn we niet, wij komen toch wel...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Dat had eman ook nog wel kunnen maken zeg :lachhuil:
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Nemesis schreef:maar wat kan ik hier nu mee..
Uitprinten en ophangen?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

HorckDude schreef:
Nemesis schreef:maar wat kan ik hier nu mee..
Uitprinten en in je auto ophangen?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Blind Guardian schreef:
HorckDude schreef:
Nemesis schreef:maar wat kan ik hier nu mee..
Uitprinten en boven je bed ophangen?
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

captain crash schreef:hear, hear, mensen mét verstand op het forum...waarom denkt iedereen hier toch altijd dat wij de doelgroep voor dit soort dingen zijn? Dat zijn we niet, wij komen toch wel...
Waarom denken sommige mensen toch heel de tijd van niet?

Feit is dat de films van Star Trek helemaal niet het grote geld opbrengen. Dat is de hele franchise erom heen. En wie kopen dat? Inderdaad, niet het grote bioscooppubliek, maar de fans. Deze film is ongetwijfeld bedoeld om die franchise een boost te geven, dus zijn wij wel degelijk de doelgroep voor die film.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Als je wilt dat de film minstens 100 miljoen dollar opbrengt in de VS alleen zullen er meer dan alleen fans moeten komen.
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

En als je wilt dat je franchise meer oplevert zul je je wel moeten richten op de fans.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

sonix666 schreef:En als je wilt dat je franchise meer oplevert zul je je ook wel moeten richten op de fans.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

^ inderdaad. Niemand ontkent dat de fans belangrijk zijn, maar om zo'n film rendabel te maken zijn alleen de fans simpelweg niet genoeg. En aangezien de fans zoals gezegd voor het grootste deel toch wel komen, hoeven die dus niet de doelgroep te zijn die de filmmakers in hun achterhoofd houden. Het is echt niet meer dan een simpel rekensommetje :)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Fijne poster. Lekker duidelijk en to the point. En je krijgt er als fan een beetje het oude gevoel bij :) .
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

Nogmaals, het gaat in het geval van Star Trek om het geheel, dus de franchise. Niet alleen om de film. Dus er zijn meer belangen dan alleen dat de film goed scoort. Dat probeer ik te zeggen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

captain crash schreef:
3rd RemataKlan schreef:
Nemesis schreef:geheel mee eens. Leuk allemaal, we weten nu wel dat het over the original Star Trek gaat,
Jij wel maar de mensen die niet Star Trek forums bezoeken, de meerderheid, niet. En deze teaser poster geeft mooi aan dat om de originele Star Trek zal gaan.
hear, hear, mensen mét verstand op het forum...waarom denkt iedereen hier toch altijd dat wij de doelgroep voor dit soort dingen zijn? Dat zijn we niet, wij komen toch wel...
Mensen die niet Star Trek forums bezoeken of er minder mee doen, zijn dus niet de mensen die veel star trek kijken waarschijnlijk of er veel mee doen. Die zien aan de letters echt niet dat het om de originele star trek gaat. Mijn broer is zo iemand, die leent mijn dvd's zit er verder niet om te kijken, maar die heeft ook geen fuck om die poster. Komop zeg, alleen een beetje fan weet dat er verschil in lettertype zit.

Dit is echt een poster bedacht door een Nerd, want die letten op zulke details en vergeten de grote kijker. Wat dat betreft was die eerste poster veel duidelijker.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

sonix666 schreef:
captain crash schreef:hear, hear, mensen mét verstand op het forum...waarom denkt iedereen hier toch altijd dat wij de doelgroep voor dit soort dingen zijn? Dat zijn we niet, wij komen toch wel...
Waarom denken sommige mensen toch heel de tijd van niet?

Feit is dat de films van Star Trek helemaal niet het grote geld opbrengen. Dat is de hele franchise erom heen. En wie kopen dat? Inderdaad, niet het grote bioscooppubliek, maar de fans. Deze film is ongetwijfeld bedoeld om die franchise een boost te geven, dus zijn wij wel degelijk de doelgroep voor die film.
Daar maak je een grote fout in je berekeningen. De fans komen toch al en kopen de franchise. Maar de doelgroep is de persoon die het nog niet heeft gezien want als ze het grote publiek krijgen zullen er ongetwijfeld fans bijkomen die andere series/films gaan kopen waardoor ze een verse lading klanten krijgen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

sonix666 schreef:En als je wilt dat je franchise meer oplevert zul je je wel moeten richten op de fans.
Maar de fans komen toch wel en de fans kopen toch wel meuk. Ze willen dus het liefst zoveel mogelijk nieuwe fans. Primair zijn dit type reclamecampagnes dus niet voor ons. Wij weten toch al dat er een film is, wij weten toch al dat die film over TOS gaat...

...voor ons komen straks allemaal leuke specials en acteurs die op cons van alles gaan vertellen, de eerste trailers enz...maar niet dit type postercampagne.

Oh en vermoedelijk ook een kaartspel...bijvoorbaat al niet gespaard door * en cc ;)
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Nemesis schreef:weer zo'n nietszeggende poster
Deze poster...............is een teaser. En voor een teaser poster proef ik een major 'overhaul'. Een radicale verandering vergeleken met alle vorige films. Alleen de vorm van de letters zijn retro, maar de kleuren zwart en wit met wat rood zijn weer lekker modern. Zeker niet typisch Star Trek.....
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

3rd RemataKlan schreef:
Nemesis schreef:geheel mee eens. Leuk allemaal, we weten nu wel dat het over the original Star Trek gaat,
Jij wel maar de mensen die niet Star Trek forums bezoeken, de meerderheid, niet. En deze teaser poster geeft mooi aan dat om de originele Star Trek zal gaan.
Ik ben het niet vaak eens met lulhannes 3rd, maar deze keer wél....voor de volle 200% ;). Uitstekende teaser poster. Alleen het lettertype is voor ons fans bekend, maar de kleuren zwart en wit met in het rood de datum, maken de teaser poster simpel en oerduidelijk. Vooral voor degenen die geen fans zijn....
Plaats reactie