Wijze woorden van Leonard Nimoy....

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Wijze woorden van Leonard Nimoy....

Bericht door Mr Hayes »

Afgelopen zondag 12 augustus vond de officiële Star Trek Conventie in Las Vegas plaats. Daarbij aanwezig was ook Leonard Nimoy. Samen met William Shatner ging hij uitgebreid in op de komende, 11e, Star Trek film. Leonard Nimoy had enkele wijze woorden voor zijn publiek. Ik ik ben het voor de volle 100% met 'm eens:
"Well, y'know, the Vulcan IDIC philosophy is Infinite Diversity in Infinite Combinations, and we're getting it, I'll tell ya, we're getting diversity. I've copied off just a few of the milder ones — really, some of them I just can't read out loud in public..." He dramatically recited several of the blogs he printed out, some infused with anger and cynicism, such as one suggesting that bringing Nimoy and Shatner into the movie shows a lack of originality "just to satisfy a bunch of old Trekkies!" Another offbeat one suggested that the movie will reveal Spock's first name to be "Timmy."

"So many experts, so many opinions," Nimoy commented. "Thousands of Star Trek fans, millions of Star Trek fans, millions of opinions. I wanna tell you something. When I finished making 'Star Trek III,' about a week before it opened I got a call from the administration at the studio, Paramount, and they said, 'We'd like you make another one — make 'Star Trek IV.' And I said, 'I'm really interested in doing that, however—'

"I tell you that for a reason. I tell you that for a very serious reason, and the reason I tell you that is because they turned me loose and they let me have my vision and they let me make a movie. And I say that they have hired a very talented director and very talented writers, and you have to turn them loose and let them make their movie. Okay? I have faith in these people. I understand that everybody wants to be a director and everybody wants to have an opinion — everybody is saying 'If they don't do it this way, I'm not gonna see it! If they don't that way, I'm only gonna see it once!' But I do believe you have to give these talented people a chance to make the movie, okay? And let's rejoice in the fact that they are good, talented people and there's a Star Trek movie coming and I think they're going to invigorate the franchise. I really do, I believe that." And the applause for his observations was enthusiastic.
I can't agree more with Leonard Nimoy. Ophouden met azijnpissen. Geef de film een oprechte kans. Laat het nieuwe productieteam z'n ding doen. Want in wezen zijn alle fans maar al te graag het regisseurtje of scriptschrijver van de film. Maar wil je echt wat veranderen, dan moet je in het hol van de leeuw zitten: in Hollywood. Dus nogmaals: geef het nieuwe productieteam een kans.

Zo, moest ik ff kwijt :).
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

ach alle star trek fans zeiken altijd, dat zal heus niet veranderen...

Ik ben al snel tevreden.. zelfs met Nemesis.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

goh, iemand die logisch redeneert EN er applaus voor krijgt. zie je niet vaak ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

...er waren star trek fans...

...ik ben bij dat soort evenementen geweest...

...als ie een scheet had gelaten hadden ze nog in hun handen geklapt...

maar ik ben het er wel mee eens, zoals her en der te lezen valt in dit forum.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Mooi gesproken, blijft een gave gast :)
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

Ik ben het met Nimoy eens en ik kijk er naar uit om naar de film te gaan kijken :)
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Ik wacht gewoon af en zie wel waar ze mee naar buiten komen. Slechter dan Nemesis zal het hopelijk toch niet worden.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Nah zoals ik zo her en der al gezegd heb: ik zie deze film zitten en hoop op een groots opgezette film.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Allemaal heel leuk, maar oh oh oh, wat is het toch gek dat mensen bang zijn na MI:3 van Abrams ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

alles wat hij zelf had gedaan aan die film was niet slecht.

alles dat moest worden veranderd van paramount en TC was een ramp.

Ik geloof de roddels dus ook niet dat hij nog een keer zou willen samenwerken met TC. Paramount zou dat wel willen denk ik.

Waar ik dus bang voor ben is dat Paramount ook op deze film teveel invloed gaat uitoefene.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Mwaah, ik weet het niet. Persoonlijk denk ik dat Star Trek XI vooral afgezet moet worden tegen de nieuwe Indiana Jones film. Ik denk dat Paramount deze film topprioriteit zal geven.

Nu al is er een uitgebreide microsite van de nieuwe Indiana Jones film: http://www.indianajones.com/site/index.html. Ik denk dat Paramount in eerste instantie op deze film veel invloed zal uitoefenen. Star Trek komt daarna.........en heb ook het gevoel dat het productieteam van Star Trek XI, vergeleken met andere Star Trek films, redelijk vrij gelaten gaat worden. Té strakke teugels hebben de Trek films al genoeg schade berokkend. Dat weet Paramount ook wel.

Wel staat voor mij vast dat 2008 een vet cool filmjaar gaat worden:dance::
- James Bond 22
- Star Trek XI
- Indiana Jones IV
Yeah babyyyyyy :Y)
Plaats reactie