www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Moet William Shatner een (cameo) in Star Trek XI krijgen?

Ja
12
28%
Nee
29
67%
Weet niet
2
5%
 
Totaal aantal stemmen: 43

Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Precies, maar dat is dus helemaal geen slecht iets ofzo. Het is gewoon een verandering in de maatschappij.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik zeg toch ook niet dat het slecht is ;) Ik vind het zelf wel mooi en voor ons als forum is het ook zeker niet slecht, wij zijn geen fanclub maar een digitale "gemeenschap" die als basis heeft dat de meesten van ons iets met Star Trek hebben.
Gebruikersavatar
Praxis1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 324
Lid geworden op: 26 apr 2004, 13:56
Locatie: Roosendaal

Bericht door Praxis1 »

captain crash schreef:Nou mensen doen die dingen niet minder snel...zie afgelopen vrijdag bij het uitkomen van een nieuw HP boek. In de Star Trek wereld worden het echter wel minder mensen terwijl er relatief meer mensen zijn die gewoon genieten van de series. Ik denk dus inderdaad dat de fanclubs, en digitale gemeenschappen, daar wat meer op moeten gaan inspelen. Maar die mensen die Star Trek leuk vinden vinden ook 100 andere dingen leuk...ofwel...misschien is het hoe dan ook niet meer goed om naar Star Trek als apart fangebeuren te kijken. Kijk nou naar onszelf bijvoorbeeld als forum...
Je kunt jezelf star trek pas serieus nemen als je jezelf serieus neemt..
En originelen blijven originelen... de rest zijn 'slappe' aftreksels..
Dus daarom heten originelen originelen.. dus tos is tos en dat moet je niet willen veranderen. Enterprise is al een aanslag op dit sentiment..
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Je avatar ook.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ineens zijn ze overal :biggrin:

Afbeelding
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ace of Spades schreef:Je avatar ook.
ik wilde ook al iets zeggen daarover jah...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

A founding figure should have had a cameo, insists Captain Kirk of the original series.

Speaking recently via video via ShatnerVision, William Shatner expressed his feelings at being left out of Star Trek XI. When asked if he had heard any recent news on the new Star Trek movie, he said, "Nobody has told me anything." He went on to say that "Leonard [Nimoy] told me in a telephone conversation yesterday that filming has begun. I didn't know that." He had met with J.J. Abrams and had this to say about the meetings, "I met with J.J. Abrams a couple of times. And I don't know why, because as it turns out they weren't writing the Captain Kirk character into the script. So I don't know why I met with him."

He reiterated the same theme while speaking with Extra during a Hollywood signing for his book, Star Trek Academy: Collision Course recently. "How could you not put one of the founding figures into a movie that was being resurrected? That doesn’t make good business sense to me!" He went on to say that he would have been good for the movie. "I've become even more popular than I was playing Captain Kirk. I'm good box office and I get publicity."

In spite of his lack of participation in the film, he had praise for Abrams. "But he's a wonderful filmmaker. He's going to make a good movie. Perhaps enliven the Star Trek franchise and we'll all be happy." Shatner ended with saying that he would "certainly go see the movie."
...

en hij heeft zelf niet door hoe belachelijk hij zich maakt?
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Shatner zou tegen je zeggen dat je dat allemaal verkeerd ziet. Hij wil natuurlijk niet in de film vanwege zijn ego, maar puur en alleen omdat het financieel gezien slim zou zijn. Snap dat dan! :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

is dit niet wat voor het "vraag het aan" log?
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Die vent moet niet zo zeuren. Hij heeft zijn verhaal gehad in Generations. Dat het zo'n bouteinde heeft is zijn eigen schuld. Had ie er maar niet voor moeten tekenen totdat er iets beters voor zijn karakter zou worden geschreven.

Nu is het Spock's turn. WOOOT!!!
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Waarom vind iedereen Kirk's dood in Generations zo slecht? Waarom vind iedereen eigenlijk Generations zo slecht? Ik vond het een prima film en kirk's dood was imo ook niet slecht gedaan.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Waarom vind iedereen First Contact zo goed? Zelfde vraag andere film
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Miriam schreef:Waarom vind iedereen First Contact zo goed? Zelfde vraag andere film
Uss defiant heeft het over een moment uit een film niet over de hele film.

En waarom iedereen FC zo goed vindt? Omdat dat ook de beste star trek film is natuurlijk :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

FC is topamusement maar de beste film, nee.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

En zeker niet de beste Star Trek film...First Contact laat wel zien waarom wat nu gedaan wordt nodig is. Het is ook daadwerkelijk de enige film van TNG die je zonder tranen in je ogen te krijgen van verdriet aan vrienden kan laten zien.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Rogueborg schreef:
Miriam schreef:Waarom vind iedereen First Contact zo goed? Zelfde vraag andere film
Uss defiant heeft het over een moment uit een film niet over de hele film.

En waarom iedereen FC zo goed vindt? Omdat dat ook de beste star trek film is natuurlijk :)
Goed onderbouwt argument ja ]:(
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

EMH schreef:FC is topamusement maar de beste film, nee.

:stupid:
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

captain crash schreef:En zeker niet de beste Star Trek film...First Contact laat wel zien waarom wat nu gedaan wordt nodig is. Het is ook daadwerkelijk de enige film van TNG die je zonder tranen in je ogen te krijgen van verdriet aan vrienden kan laten zien.
Hoe bedoel je dat "zonder tranen"? :)
Gebruikersavatar
Gul_Evek
Ensign
Ensign
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 dec 2005, 16:24
Locatie: Badlands

Bericht door Gul_Evek »

FC is 'nieuwe' trek he. Dus dat kan je niet vergelijken met de oude trek.
Gebruikersavatar
Jappas
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 jun 2004, 19:54
Locatie: Wageningen

Bericht door Jappas »

jarnozwanink schreef: Als je echt wil lachen, kijk dan vooral hier hoe Frank Caliendo hem nadoet: http://youtube.com/watch?v=RSLvGH1mw2Q
:lachhuil: :lachhuil: :rofl:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door captain crash »

Over the past months, there has been much discussion as to whether William Shatner would be in 'Star Trek XI' or wouldn't be (or should be or shouldn't be,) but it turns out that Shatner's demands made it impossible for it to happen.

As reported by AMCTV.com, in the course of being interviewed about his newest series Fringe, J.J. Abrams discussed Shatner's anger at not having a role in next year's Star Trek XI. "It was very tricky," said Abrams. "We actually had written a scene with him in it that was a flashback kind of thing, but the truth is, it didn't quite feel right."

Complicating matters was Shatner himself, who sought a bigger role than was offered. "The bigger thing was that he was very vocal that he didn't want to do a cameo," explained Abrams. "We tried desperately to put him in the movie, but he was making it very clear that he wanted the movie to focus on him significantly, which, frankly, he deserves."

In addition, there were concerns over canon and the desire to make the storytelling consistent. "The truth is, the story that we were telling required a certain adherence to the Trek canon and consistency of storytelling," said Abrams. "It's funny, a lot of the people who were proclaiming that he must be in this movie were the same people saying it must adhere to canon. Well, his character died on screen. Maybe a smarter group of filmmakers could have figured out how to resolve that."
:rofl:

Persoonlijk vind ik het niet zo heel erg dat ie niet in de film zit.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Section31 »

The Shat is tegenwoordig Denny Crane 8-)
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Master Vanhu Botie »

't Wordt inderdaad moeilijk om 'm na z'n dood er weer in te krijgen. Voor mij hoeft ie er ook niet in.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door X-File »

Laten we vooral realistisch blijven, Shatner wederom in een Trek film kan gewoon niet. Dan heb ik het nog geeneens over de canon-redenen die worden aangedragen (dood=dood), maar Shatner heeft wat mij betreft zijn beste tijd wel gehad. Hij speelt al sinds de Star Trek films dezelfde rol; de bezopen macho. Mr. Shatner moet maar eens beseffen dat hij niet bepaald 'gods' gift to acting' is, en dat hij zijn beste tijd -zeker wat Trek betreft- wel gehad heeft. Hoe durft hij meer screen-time te vragen in de nieuwe film, de man leeft in de waan dat Star Trek synoniem zou zijn aan William Shatner.
Wellicht voelt hij het naderen van zijn 'carrière' en dat hij daarom meer screen time eist, zijn laatste kans in de spotlights.

Net zoals Shatner jaren terug van mening was dat de Trek fans een leven zouden moeten krijgen, dan wil ik die bal nu graag terugkaatsen: Mr. Shatner: get a life.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Guess who? »

Het enige wat ik me voor kan stellen bij een eventuele cameo is het volgende:

Nieuwe Kirk komt na een lange dag terug in zn hut en wil een fles sterke drank pakken. Dan kijkt hij in de spiegel en ziet hij de kop van de Vette Shat.

Nieuwe Kirk beseft zich ineens dat hij er zo uit zal zien als ie die fles sterke drank in 1 keer op gaat zuipen en met de woorden: "Zo wil ik nooit worden." Gooit hij de fles weg.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Master Vanhu Botie »

^ :rofl:
Gebruikersavatar
Flashback
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 124
Lid geworden op: 24 jul 2008, 13:56
Locatie: Westerlo, België
Contacteer:

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Flashback »

Guess who? schreef:Het enige wat ik me voor kan stellen bij een eventuele cameo is het volgende:

Nieuwe Kirk komt na een lange dag terug in zn hut en wil een fles sterke drank pakken. Dan kijkt hij in de spiegel en ziet hij de kop van de Vette Shat.

Nieuwe Kirk beseft zich ineens dat hij er zo uit zal zien als ie die fles sterke drank in 1 keer op gaat zuipen en met de woorden: "Zo wil ik nooit worden." Gooit hij de fles weg.

"Vette Shat" :rofl:

Maar, inderdaad, Shatner heeft z'n beste tijd gehad, een aantal tientallen jaren geleden en moet nu het feit onder ogen zien dat er nieuwe jongelui z'n rol overnemen.
Nimoy, daarentegen, daar ben ik wél blij om dat 'ie in XI komt...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Miriam »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Paulstartrek »

jabba the hut :')
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: www.wewantkirk.com - Actie om Shatner toch in XI te krijgen!

Bericht door Guess who? »

picturetje is een rood kruisje ;(
Plaats reactie