Wat gaat 'Star Trek' (2009) opbrengen?

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Wereldwijd gaat 'Star Trek' (2009) in Dollars opbrengen........

100 miljoen Dollar of minder...........
8
17%
.....tussen de 100 en 150 miljoen Dollar
1
2%
.....tussen de 150 en 200 miljoen Dollar
8
17%
.....tussen de 200 en 250 miljoen Dollar
7
15%
.....tussen de 250 en 300 miljoen Dollar
2
4%
.....tussen de 300 en 350 miljoen Dollar
6
13%
.....tussen de 350 en 400 miljoen Dollar
3
7%
.....tussen de 400 en 450 miljoen Dollar
2
4%
.....tussen de 450 en 500 miljoen Dollar
1
2%
.....tussen de 500 en 550 miljoen Dollar
1
2%
.....tussen de 550 en 600 miljoen Dollar
1
2%
600 miljoen Dollar of meer..........
6
13%
 
Totaal aantal stemmen: 46

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Miriam »

Volgens mij waren dat geruchten en speculaties :roll:
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door SpaceWally »

Miriam schreef:Volgens mij waren dat geruchten en speculaties :roll:
Zie: http://www.variety.com/article/VR111800 ... id=13&cs=1
Paramount huurt schrijvers in voor vervolg!
Dat ziet er toch niet als geruchten en speculaties uit?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Miriam »

Wel interessant maar dit is nog steeds geen officieel bericht van Paramount zelf :{
Wel goed nieuws natuurlijk dat er een vervolg komt, dit komt ook niet echt als een hele grote verassing natuurlijk ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door captain crash »

SpaceWally schreef:
Miriam schreef:Volgens mij waren dat geruchten en speculaties :roll:
Zie: http://www.variety.com/article/VR111800 ... id=13&cs=1
Paramount huurt schrijvers in voor vervolg!
Dat ziet er toch niet als geruchten en speculaties uit?
Jawel want dat er schrijvers voor een film gezocht worden betekent nog niet dat deze film ook daadwerkelijk gemaakt gaat worden. Geloof dat nog geen 10 procent van de films waar ooit een idee voor uitgewerkt is daadwerkelijk in productie genomen wordt
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door SpaceWally »

Hmmm. Maar er staat toch dat Paramount die mensen heeft ingehuurd? Maakt het dat niet zwaarder dan dat scriptwriters uit eigen initiatief iets doen in de hoop dat ze aan werk komen?
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Mr Hayes »

Ach, noem het de 'bangigheid' en 'voorzichtigheid' van sommige fans :D. Ik snap ook niet echt wat het nut is om constant te wijzen op een officiële aankondiging. Willen ze belangrijke fehlschlagen al voor zijn? Een eventueel mislukken van de film zit nog steeds in het systeem van veel fans. Niet in mijn systeem. Die vervolgfilm komt er wel. En als die vervolgfilm er niet komt? Wie gaat er dan dood? Niemand :).
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door sonix666 »

Ja, ongelooflijk, he Mr Hayes. Eerst al die mensen die vantevoren al zo enorm negatief waren over hoe slecht Star Trek het wel niet ging doen. Nu blijkt uit de cijfers dat ie het zeker in Amerika meer dan fantastisch heeft gedaan, en vervolgens staan ze nog voorzichtig of negatief te doen of er een vervolg gaat komen. :P
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door CmdrCrichton »

As Paramount Pictures readies the May 8 release of its "Star Trek" franchise relaunch, the studio is moving forward with a sequel, and has hired Roberto Orci, Alex Kurtzman and Damon Lindelof to pen the screenplay.
J.J. Abrams, who directed and produced the latest chapter, is onboard to produce the follow-up alongside his Bad Robot partner Bryan Burk. No decision has been made yet on whether Abrams will return behind the camera for the sequel.

Orci, Kurtzman and Lindelof also are receiving producing credit on the sequel.

Story is still in the embryonic stage, but the trio are aiming to deliver their script to the Melrose studio by Christmas for what would likely be a summer 2011 release.

"There's obviously a lot of hubris involved in signing on to write a sequel of a movie that hasn't even come out yet," said Lindelof, co-creator with Abrams of ABC's "Lost" who produced the upcoming "Trek" but did not contribute to Orci and Kurtzman's screenplay. "But we're so excited about the first one that we wanted to proceed."

As for potential storylines, Kurtzman stressed that the writing team will wait to take a cue from fan reaction about which direction to go.

"Obviously we discussed ideas, but we are waiting to see how audiences respond next month," he said. "With a franchise rebirth, the first movie has to be about origin. But with a second, you have the opportunity to explore incredibly exciting things. We'll be ambitious about what we'll do."

Though Orci and Kurtzman have worked together as a writing team for more than 12 years, the duo has worked with Lindelof on only one screenplay: DreamWorks' "Cowboys and Aliens," which they are currently writing together.

Paramount has high hopes for the "Star Trek" relaunch, and is pulling out all the stops on the marketing front. Studio began a full-scale campaign six months before the film's May bow.
http://www.variety.com/article/VR111800 ... =1236&cs=1
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door captain crash »

Mr Hayes schreef:Ach, noem het de 'bangigheid' en 'voorzichtigheid' van sommige fans :D. Ik snap ook niet echt wat het nut is om constant te wijzen op een officiële aankondiging. Willen ze belangrijke fehlschlagen al voor zijn? Een eventueel mislukken van de film zit nog steeds in het systeem van veel fans. Niet in mijn systeem. Die vervolgfilm komt er wel. En als die vervolgfilm er niet komt? Wie gaat er dan dood? Niemand :).
grinnik, voor mij heeft het wel nut om het te weten gezien wat dingen die dan hier veranderd moeten worden (doen we echt pas als het officieel is). voor de rest denk ik als fan zijnde ook wel dat die film er komt hoor ;)
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Trutgras »

Misschien zijn we voorzichtig omdat Wolverine beter geopend heeft dan Star Trek, en dat is ook geen film die de geschiedenis in gaat als een gedenkwaardige klassieker of zelfs maar het gesprek van de dag.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Section31 »

Trutgras schreef:Misschien zijn we voorzichtig omdat Wolverine beter geopend heeft dan Star Trek, en dat is ook geen film die de geschiedenis in gaat als een gedenkwaardige klassieker of zelfs maar het gesprek van de dag.
Wolverine opende welliswaar met hogere cijfers, maar maakte niet volledig de verwachting waar.
Twee maanden geleden voorspelden boxoffice predictions nog een $50milj opening voor Trek en +/-$100milj voor Wolverine, als dé grote klapper van mei 2009.

Trek haalde 75milj op en bij Wolverine bleef de teller hangen op 85milj.
Dat in combinatie met de recensies en beoordelingen van beide films op IMDB geeft wel een aardig beeld denk ik.

Ik denk dat je Star Trek het beste kan vergelijken met Batman Begins, die haalde ook 'maar' $205milj in eigen land op. Lovende kritieken, sterke DVD sales en een positieve buzz hebben gezorgd voor het succes van TDK.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Trutgras »

^Goede vergelijking.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door uss defiant »

Section31 schreef:
Trutgras schreef:Misschien zijn we voorzichtig omdat Wolverine beter geopend heeft dan Star Trek, en dat is ook geen film die de geschiedenis in gaat als een gedenkwaardige klassieker of zelfs maar het gesprek van de dag.
Wolverine opende welliswaar met hogere cijfers, maar maakte niet volledig de verwachting waar.
Twee maanden geleden voorspelden boxoffice predictions nog een $50milj opening voor Trek en +/-$100milj voor Wolverine, als dé grote klapper van mei 2009.

Trek haalde 75milj op en bij Wolverine bleef de teller hangen op 85milj.
Dat in combinatie met de recensies en beoordelingen van beide films op IMDB geeft wel een aardig beeld denk ik.

Ik denk dat je Star Trek het beste kan vergelijken met Batman Begins, die haalde ook 'maar' $205milj in eigen land op. Lovende kritieken, sterke DVD sales en een positieve buzz hebben gezorgd voor het succes van TDK.
+ dat Star Trek na het weekend elke dag meer opbracht dan Wolverine op die dag een week eerder en zelfs een keer meer dan Angels en Demons, die toen pas 3 dagen in de bios was.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Section31 »

Angels & Demons is moeilijk te vergelijken omdat die het met name internationaal goed doet, Amerikaanse markt niet zozeer.
En Star Trek heeft het, traditioneel gezien, internationaal weer veel moeilijker.
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door SpaceWally »

Star Trek staat nu op de 2e plaats in de Top 10, zowel in Nederland als in de VS. Ben benieuwd of Star Trek weer op 1 kan komen, als de nieuwigheid van Angels en Demons wegebt. Want laten we eerlijk zijn: Star Trek is een betere film.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door EMH »

Tegen die tijd hebben we Terminator Salvation.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Section31 »

Inderdaad, deze week gaan Terminator en Night at The Museum in premiere. Die gaan voor de 1e en 2e plaats in de boxoffice.
Overigens heeft Star Trek afgelopen woensdag meer geld opgehaald in de VS dan Angels & Demons.

Daar staat tegenover dat Angels & Demons het in Europa echt heel veel beter doet dan Star Trek. Angels & Demons heeft in Nederland ruim $1,7milj opgehaald en dat binnen 1 week tijd, Star Trek heeft in Nederland twee weken nodig gehad om $0,8milj op te halen.
Dus Star Trek staat op dit moment wel tweede in de boxoffice in Nederland, maar het verschil met A&D is gigantisch.
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door SpaceWally »

OK, dan zal Star Trek niet meer op 1 komen. Dan is het toch mooi dat we kunnen genieten van het feit dat er een week is geweest dat Star Trek op 1 stond.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door captain crash »

SpaceWally schreef:OK, dan zal Star Trek niet meer op 1 komen. Dan is het toch mooi dat we kunnen genieten van het feit dat er een week is geweest dat Star Trek op 1 stond.
Uiteindelijk maakt de plaats in de charts niet heel veel uit. Het is een feit dat Star Trek in Nederland erg achterblijft, zeker als je het vergelijkt met de rest van de wereld. Toont wel mooi aan dat de productiemaatschappij gelijk had om hier niet heel veel geld aan reclame uit te gaan geven. Wat wij er verder ook van mogen vinden, Nederland is geen SF land.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door HorckDude »

We zijn ook een stelletje Calvinisten met z'n allen... ;)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door GPS »

HorckDude schreef:We zijn ook een stelletje Calvinisten met z'n allen... ;)
Ik dacht dat je katholiek was? ;)
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door SpaceWally »

captain crash schreef:
SpaceWally schreef:OK, dan zal Star Trek niet meer op 1 komen. Dan is het toch mooi dat we kunnen genieten van het feit dat er een week is geweest dat Star Trek op 1 stond.
Uiteindelijk maakt de plaats in de charts niet heel veel uit. Het is een feit dat Star Trek in Nederland erg achterblijft, zeker als je het vergelijkt met de rest van de wereld. Toont wel mooi aan dat de productiemaatschappij gelijk had om hier niet heel veel geld aan reclame uit te gaan geven. Wat wij er verder ook van mogen vinden, Nederland is geen SF land.
Of we blijven achter OMDAT er zo weinig geld is uitgegeven aan reclame.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Mr Hayes »

HorckDude schreef:We zijn ook een stelletje Calvinisten met z'n allen... ;)

Ja, walgelijk. Ik denk ook dat deze Calvinistische mentaliteit mij zo langzamerhand de strot uit doet komen. Ik krijg al nachtmerries van een grote Balkenende-lintworm die ik uitspuug. Ik wijt het een en ander ook aan 'het dommer worden van nederland'. Wolverine is in de VS bij lange na niet een succes, terwijl dat 'onding' hier nummer 1 is en op teveel schermen draait (104) t.o.v. Star Trek (76).

Het is wel een beetje makkelijk om te concluderen dat Nederland geen sci-fi-land is. Tuurlijk, er is zeker wat van waar. Maar als je niet investeert in reclame en marketing, dan krijg je zulke fehlschlagen. Het volk, de massa, wordt hier in Nederland soms eng groot van omvang. Zo voel ik dat...
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Guess who? »

Ja het heeft 2 kanten natuurlijk.

1. Er vanuit gaan dat Nederland geen SF land is, en dus niks investeren in reclame.
2. Niks investeren in reclame en er zo voor zorgen dat Nederland niet echt een SF land wordt.

:P
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Miriam »

HorckDude schreef:We zijn ook een stelletje Calvinisten met z'n allen... ;)
:nothanks:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Nemesis »

Mr Hayes schreef:
HorckDude schreef:We zijn ook een stelletje Calvinisten met z'n allen... ;)

Ja, walgelijk. Ik denk ook dat deze Calvinistische mentaliteit mij zo langzamerhand de strot uit doet komen. Ik krijg al nachtmerries van een grote Balkenende-lintworm die ik uitspuug. Ik wijt het een en ander ook aan 'het dommer worden van nederland'. Wolverine is in de VS bij lange na niet een succes, terwijl dat 'onding' hier nummer 1 is en op teveel schermen draait (104) t.o.v. Star Trek (76).

Het is wel een beetje makkelijk om te concluderen dat Nederland geen sci-fi-land is. Tuurlijk, er is zeker wat van waar. Maar als je niet investeert in reclame en marketing, dan krijg je zulke fehlschlagen. Het volk, de massa, wordt hier in Nederland soms eng groot van omvang. Zo voel ik dat...

dat ligt niet aan het calvinisme.. calvinisten zal je niet in de bios vinden. Het is gewoon heel makkelijk uit te leggen. Een stad als Zwolle met ruim 115.000 inwoners, en maar 1 echte bios met maar 4 zalen en een congrescentrum, dat zijn 4 grootste zalen als bios gebruikt zijn de enige twee locaties waar je naar de film kan. En dan heb ik nog maar heel weinig in een volle zaal (lees: meer dan de helft gevuld) gezeten. Nederland is geen biosland. Naar de bios doe je in het weekend, maar ons calvinistisch en luthers kutvolk wat er rondloopt, zit zondag alleen maar in de kerk en vanaf zaterdag 17:00 mag er niks meer. en maandag gaan de mannen braaf aan het werk en gaan de vrouwen thuisblijven om voor de 8 koters te zorgen. dat gaat zo door tot vrijdag. Om op zaterdag met zijn allen spelletjes te doen en zondag braaf uit te rusten door om 6 uur op te staan, je reet en die van je vrouw en 8 kinderen naar de kerk verslepen. thuiskomen.. familie uitnodigen.. eten, weer naar de kerk, dan weer eten.. liedjes zingen rond de piano.. en dan naar bed, wan er moet weer gewerkt worden..
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Nemesis »

gefrustreerd.. nee hoe kom je er bij.. en dit heeft niks met balkenende te maken. Want die vent is nog behoorlijk progressief vergeleken met het volk dat ik net beschrijf!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door Miriam »

Nemesis schreef:
Mr Hayes schreef:
HorckDude schreef:We zijn ook een stelletje Calvinisten met z'n allen... ;)

Ja, walgelijk. Ik denk ook dat deze Calvinistische mentaliteit mij zo langzamerhand de strot uit doet komen. Ik krijg al nachtmerries van een grote Balkenende-lintworm die ik uitspuug. Ik wijt het een en ander ook aan 'het dommer worden van nederland'. Wolverine is in de VS bij lange na niet een succes, terwijl dat 'onding' hier nummer 1 is en op teveel schermen draait (104) t.o.v. Star Trek (76).

Het is wel een beetje makkelijk om te concluderen dat Nederland geen sci-fi-land is. Tuurlijk, er is zeker wat van waar. Maar als je niet investeert in reclame en marketing, dan krijg je zulke fehlschlagen. Het volk, de massa, wordt hier in Nederland soms eng groot van omvang. Zo voel ik dat...

dat ligt niet aan het calvinisme.. calvinisten zal je niet in de bios vinden. Het is gewoon heel makkelijk uit te leggen. Een stad als Zwolle met ruim 115.000 inwoners, en maar 1 echte bios met maar 4 zalen en een congrescentrum, dat zijn 4 grootste zalen als bios gebruikt zijn de enige twee locaties waar je naar de film kan. En dan heb ik nog maar heel weinig in een volle zaal (lees: meer dan de helft gevuld) gezeten. Nederland is geen biosland. Naar de bios doe je in het weekend, maar ons calvinistisch en luthers kutvolk wat er rondloopt, zit zondag alleen maar in de kerk en vanaf zaterdag 17:00 mag er niks meer. en maandag gaan de mannen braaf aan het werk en gaan de vrouwen thuisblijven om voor de 8 koters te zorgen. dat gaat zo door tot vrijdag. Om op zaterdag met zijn allen spelletjes te doen en zondag braaf uit te rusten door om 6 uur op te staan, je reet en die van je vrouw en 8 kinderen naar de kerk verslepen. thuiskomen.. familie uitnodigen.. eten, weer naar de kerk, dan weer eten.. liedjes zingen rond de piano.. en dan naar bed, wan er moet weer gewerkt worden..
Dus wat ik hier uit kan opmaken is dat het in Zwolle 24 mei 1959 is ?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door captain crash »

SpaceWally schreef:
captain crash schreef:
SpaceWally schreef:OK, dan zal Star Trek niet meer op 1 komen. Dan is het toch mooi dat we kunnen genieten van het feit dat er een week is geweest dat Star Trek op 1 stond.
Uiteindelijk maakt de plaats in de charts niet heel veel uit. Het is een feit dat Star Trek in Nederland erg achterblijft, zeker als je het vergelijkt met de rest van de wereld. Toont wel mooi aan dat de productiemaatschappij gelijk had om hier niet heel veel geld aan reclame uit te gaan geven. Wat wij er verder ook van mogen vinden, Nederland is geen SF land.
Of we blijven achter OMDAT er zo weinig geld is uitgegeven aan reclame.
Nee, want zelfs films als Star Wars doen het hier in verhouding slechter dan in andere landen. In Nederland is duidelijk gekozen voor het prmoten van andere films omdat de verwachting daar van was dat deze hoe dan ook al meer zouden opbrengen...en ook reclamegeld kan je nu eenmaal maar een keer uitgeven (en er is minder van in een tijd van recessie).

Wat betreft of het feit dat nederland een calvinistisch land zou zijn er iets mee van doen heeft...durf ik te betwijfelen, zou het eerder durven te verklaren door een collectieve slechte smaak (we zijn immers het land waar de bus en big brother vandaan gekomen zijn...).
Gebruikersavatar
locuta
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 dec 2004, 16:01
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat gaat Star Trek XI opbrengen?

Bericht door locuta »

Er komt sowieso een vervolgfilm. Ik heb vorige week een interview ergens gezien met Chris Pine en Zachary Quinto, waarin ze zeiden dat ze een contract hebben getekend voor nog ten minste 1 vervolgfilm. Kan me alleen niet meer herinneren waar ik dat nou zag... dacht bij SNL ofzo.

Op boxofficemojo.com (via imdb) kun je precies zien wat de score so far is van Star Trek: = Worldwide: $244,250,237
Gaat lekker dus. :)

Leuk trouwens dat hier mensen zitten met West Wing avatars. Als ik behalve ST:DS9 ergens een film van zou willen zien, is het dat wel (met Bartlet, niet met Santos). :)
Plaats reactie