Teaser Trailer voor Star Trek: XI is online!

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Ik vind toch dat veel mensen voorbij gaan aan het feit dat een teaser niet alleen is wat er te zien is, maar ook de sfeer eromheen. Die is radicaal anders dan bij vorige star trek films/series.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

captain crash schreef:Draait Cloverfield in NL eigenlijk al?
Ik heb inmiddels op verschillende plekken al gelezen dat de teaser in Nederland NIET voor Cloverfield zit.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Section31 schreef:
captain crash schreef:Draait Cloverfield in NL eigenlijk al?
Ik heb inmiddels op verschillende plekken al gelezen dat de teaser in Nederland NIET voor Cloverfield zit.
das een tegenvaller...najah we gaan gewoon toch naar die film...

Maarja aan de andere kant, Star Trek XI komt hier ook zoveel later uit...denk dat Nederland niet echt een markt is waar men geld denkt te gaan verdienen met deze film.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Neu.. relatief gezien misschien niet nee. Maar teasers en trailers zitten hier ook altijd voor films gemonteerd, dus dat zou het probleem niet mogen zijn.

Maar misschien is het allemaal een beetje kort dag om die teaser wereldwijd te verspreiden, I dunnow... Waarschijnlijk zit de teaser dan hier voor Idiana Jones. :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

't ziet niet perse aanelkaar meer hoor tegenwoordig, reclamebeleid wordt per markt bepaald. Schijnbaar zien ze echt weinig heil voor deze film in Nederland...najah de mensen met verstand zullen 't wel weten. Ik heb geen idee hoe het reeel gaat, maar als ik vanaf de zijlijn toekijk dan zie ik idd dat scifi films het in Nederland de afgelopen jaren niet goed gedaan hebben. Zelfs films die wel goed liepen deden het in Nederland altijd relatief minder goed dan in het buitenland. Niet zo'n scifi minded volkje schijnbaar ;)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

captain crash schreef:'t ziet niet perse aanelkaar meer hoor tegenwoordig, reclamebeleid wordt per markt bepaald. Schijnbaar zien ze echt weinig heil voor deze film in Nederland...
Ik zou dat niet te snel zeggen. Ik heb in Nederland al vaker meegemaakt dat ik in de bios een teaser tegenkwam die echt al 5 maanden op internet stond en waar de officiële trailer ook al van beschikbaar was.
Misschien hebben ze maar een beperkt aantal filmbanden met de teasers en worden die later vanuit de VS verder verspreid?
In Australië zat de teaser namelijk ook niet voor Cloverfield.
Zelfs films die wel goed liepen deden het in Nederland altijd relatief minder goed dan in het buitenland. Niet zo'n scifi minded volkje schijnbaar ;)
Ja dat is inderdaad waar. Waarom is me een raadsel, je zou misschien zeggen dat Nederlanders er te nuchter voor zijn. Maar dat verklaart niet waarom de LOTR en HP films het hier wel goed doen.
Romantische komedies daarintegen...
Laatst gewijzigd door Section31 op 24 jan 2008, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Grote kans dat de teaser/trailer pas in augustus op september hier in de bios draait.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

najah en dan zeggen we maar weer "wij danken god voor de uitvinding van het internet"
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik vraag me trouwens af in hoeveel bioscopen de film uiteindelijk gaat draaien.
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

Dat zal ongetwijfeld liggen aan hoe goed de film het in Amerika doet.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

sonix666 schreef:Dat zal ongetwijfeld liggen aan hoe goed de film het in Amerika doet.
Nee hoor, dat zal er vanaf hangen hoeveel UIP in Nederland denkt te kunnen verdienen met zo'n film. Zijn films in Nederland die bewust in veel bioscopen uitgebrachtn worden ondanks het feit dat ze het in de VS echt niet goed doen. Zoals iemand al zei: Nederland is het land van de romantische comedies en aan de andere kant de duidelijk overhypte blockbusters. Is de vraag of ze op een kleine markt als Nederland Star Trek gaan hypen, ik denk het niet. Ik denk dit niet omdat als men dat wel zou willen de film ook wel een relase zou krijgen die minder dan twee weken afwijkt van de Amerikaanse release. Maargoed, het is dan ook niet de Nederlandse markt waar deze film het goed moet doen.
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

uss defiant schreef:Ik vind toch dat veel mensen voorbij gaan aan het feit dat een teaser niet alleen is wat er te zien is, maar ook de sfeer eromheen. Die is radicaal anders dan bij vorige star trek films/series.
Ik geloof dat dat ook een beetje de bedoeling is/was, radicaal anders.

Hoewel Voyager een groot succes was, financieel gezien, is dit niet een serie die zich leent om een film te maken.

Wat eventueel had gekund was een film over DS9 maar twijfel of dit wel zou werken...

Picard en consort was redelijk afgesloten en gezien Nemesis lijkt een vervolg heel onwaarschijnlijk.

Enterprise was een groot fiasco.

Dus ze hadden geen andere keus dan het een en ander radicaal anders aan te pakken. Zijn diverse voorbeelden waarbij het wel goed werkte dus....
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Hoe kom je erbij dat Voyager financieel gezien een succes was? UPN als geheel is uiteindelijk een mislukking geworden en Voyager heeft in de buitenlandse verkopen lang niet opgebracht wat TNG gedaan heeft en zelfs niet wat ds9 gedaan heeft. Daarbij heeft Paramount aan ds9 in Amerika ook geld verdiend, terwijl op UPN en Voyager (later Ent) aldoor geld is toegeled. Als geheel hebben TNG en ds9 het dus beter gedaan. Dat dit in Nederland niet het geval was ligt aan de markt hier en zegt niets over de markten als geheel. Voyager had het trouwens veel beter kunnen doen als het niet zo verbonden was geweest aan UPN, maar hetzelfde geldt voor Ent. Als UPN was blijven bestaan waren er vast ook wel meer seizoenen Ent geweest ongeacht de kwaliteit enz.
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

Als ik de extra's bekijk van voyager dan kreeg ik de indruk dat het een succes was.

"Won 6 Primetime Emmys" Volgens IMDB nog 18 andere awards en 53 nominaties. Dit doet toch denken dat de serie een success was...

Ik heb heel wat betere series zien afgekapt worden zoals Firefly en Treshold om er maar een paar te noemen.

Maar ik zal dan wel de verkeerde indruk hebben gehad...
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

de combinatie "Threshold" en "betere serie" past niet.
Niet alles wat Veronica zegt is waar hoor :*)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Mescalino schreef:"Won 6 Primetime Emmys" Volgens IMDB nog 18 andere awards en 53 nominaties. Dit doet toch denken dat de serie een success was...
Ik zie het verband niet zo tussen Emmy's winnen en financieel succes hebben. Overigens ook niet tussen Emmy's winnen en überhaupt een goede serie zijn, want je kunt zeer goed prijzen winnen voor de beste special-effects, beste belichting, beste make-up, beste design (voor zover ik het me herinner waren dat de categoriën waarin Voyager won), maar geen van die categoriën heeft ook maar iets met verhaalvertelling te doen.

Edit:
Even opgezocht. Voyager won in de categoriën: special effects, muziek, hairstyling, make-up, main title theme music. Nominaties waren in dezelfde richting. Geen één nominatie voor acteerwerk, schrijfwerk, regie of beste serie.
EMH schreef:Niet alles wat Veronica zegt is waar hoor :*)
En jij kan het weten, want jij schrijft die promopraatjes. ;)
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Wat Horck zegt, er zijn slechts een aantal Emmy categorieën die er écht toe doen. Outstanding Comedy Series, Outstanding Drama Series en Lead Actor in a Drama Series bijvoorbeeld.

De andere Emmy's voor 'sound editing', 'special effects', 'Stunt Coordination' en 'Make-up' zijn niet van belang.

The Next Generation is volgens mij de enige Star Trek serie die ooit genomineerd is voor een serieuze categorie: 'Best Dramatic Series' in 1994.
Laatst gewijzigd door Section31 op 23 feb 2008, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

EMH schreef:Niet alles wat Veronica zegt is waar hoor :*)
Ik bazeer dat ook echt niet op wat veronica zegt.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

dus jij vindt Threshold een goede serie, vrijwel net zo goed als Firefly? :o
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Misschien on-topic mensen, dit is bovenal topic over de teaser trailer ;)

Moet toch laten zien dat ik een goede mod ben :*)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Je eerste modpost :cheerblauw:


Ben eigenlijk benieuwd wanneer we de grote trailer mogen verwachten :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Trekscaper schreef:Misschien on-topic mensen, dit is bovenal topic over de teaser trailer ;)

Moet toch laten zien dat ik een goede mod ben :*)
zit je nu een admin te corrigeren ;) gevaarlijk hoor :)

Groot gelijk heb je hoor. Er wordt gezegd dat de sfeer zoveel anders is, het enige wat je ziet zijn harde werkers. Ik heb wel het gevoel, als je dit ziet dat het relatief down to earth is, alsof er niet veel toekomst muziek in zit. Als je kijkt naar enterprise, dat dichterbij deze tijd zat, was het toch allemaal modern. Hier zie je echt mensen vies worden, iets wat je in star trek toch niet gauw zag :P
Gebruikersavatar
onok
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 129
Lid geworden op: 12 dec 2002, 18:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door onok »

Ik vond de teaser iig wel mooi, hij "teased" goed :)
Ben benieuwd naar de trailer.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

ik ook! En hopen dat die wel fantsoenlijk in een NL bios te zien is ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

De teaser is ook al aangepast voor summer 2009 (dus dat wordt na 21 juli :) )
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Zomer is een breed begrip, he. ;) Mei wordt ook al vaak tot de zomer gerekend bij trailers enzo.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

ja.. sukkels.. das twee maand te vroeg.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Om dan maar even mierenneukerig te zijn: het is toch 21 juNi?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

jah, en de lente in Washington duurt precies een week...Spring Break...

ok...het is laat ;)
Plaats reactie