Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door Mr Hayes »

Trutgras schreef:maar waarom zou je 'm niet mogen negeren als je 'm slecht vond? Het is toch je eigen hoofd, je eigen tijd en je eigen DVD?
Ik verbied toch niks :) ? Iedereen moet zelf bepalen wat ie wil doen wat dat betreft. Maar ik mag dan toch wel zeggen dat ik het ietsie kinderachtig vind? Het getuigt van een soort diepliggende wrok jegens de Trek-franchise tot aan Star Trek: Enterprise. Ik heb die wrok niet. Ik woon/werk niet in die business. Trouwens, als filmliefhebber zijn er enkele zeer slechte Bond films en die kijk ik niet vaak, maar als Bond-liefhebber heb ik wél alle DVD's en probeer zelfs dan nog de zeldzame leuke en positieve scenes uit een draak van een Bond film te achterhalen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door captain crash »

...ik kijk niet naar zaken die slecht zijn, Nemesis en Enterprise zijn slecht en daar heb ik, ondanks het feit dat ik dat wist, mijn tijd al een keer aan verdaan...dus echt niet nog een keer (bij Enterprise enkele eps uitgezonderd, maar dat zijn daadwerkelijk uitzonderingen die ik niet waardeer omdat het Star Trek is maar omdat het goede SF verhalen zijn). Ik vind het juist kinderachtig dat je alles goed zou moeten vinden omdat het toevallig Star Trek is en ik daar toevallig fan van ben...ik vind toch ook niet alle formule 1 races goed? Of alle albums van Bon Jovi...?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door Blind Guardian »

ooh ik ga deze even verplaatsen naar een andere topic, aangezien deze niks hier mee te maken heeft
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door Mr Hayes »

captain crash schreef:...ik kijk niet naar zaken die slecht zijn, Nemesis en Enterprise zijn slecht en daar heb ik, ondanks het feit dat ik dat wist, mijn tijd al een keer aan verdaan...dus echt niet nog een keer (bij Enterprise enkele eps uitgezonderd, maar dat zijn daadwerkelijk uitzonderingen die ik niet waardeer omdat het Star Trek is maar omdat het goede SF verhalen zijn). Ik vind het juist kinderachtig dat je alles goed zou moeten vinden omdat het toevallig Star Trek is en ik daar toevallig fan van ben...ik vind toch ook niet alle formule 1 races goed? Of alle albums van Bon Jovi...?

Ach, daar heb je ook wel weer gelijk in. Maar de discussie dwaalt een beetje af denk ik. Feit is dat ik sowieso deze comic books ga aanschaffen ;).
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door captain crash »

Jij niet alleen....ik wacht er denk ik wel mee tot na de film...
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door Mr Hayes »

Nee, ik koop ze denk ik meteen al...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door captain crash »

Ik niet, ervaring leert dat wachten flinke besparing oplevert en het is bij mij echt voor de heb (en niet omdat ik er zo ontzettend benieuwd naar ben ;) )
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door WeyounsLastClone »

captain crash schreef:Ik niet, ervaring leert dat wachten flinke besparing oplevert en het is bij mij echt voor de heb (en niet omdat ik er zo ontzettend benieuwd naar ben ;) )
Comics worden toch nooit echt afgeprijsd? Of je moet wel heel lang willen wachten.

Ik denk dat ik wacht tot ze in een TPB (trade paperback) komen, heb je ze in ieder geval bij elkaar. Zijn er nog mensen die de comic Star Trek: Year Four gelezen hebben?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door captain crash »

Jep die heb ik gelezen en vooral Star Trek comics worden ontzettend afgepreisd...vaak ongeveer 6 maanden nadat ze uitgekomen zijn. Dit komt omdat de verwachtingen altijd erg hoog zijn en het aantal daadwerkelijk verkochte boeken tegenvalt. Is geen enkele reden om aan te nemen dat het in dit geval anders gaat zijn. Star Trek en comics is gewoon een ongelukkige combinatie.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door uss defiant »

Ik heb inmiddels deel 1 en 2 "verkregen" en gelezen. Verhaal is wel aardig opzich, alles gaat een beetje erg snel wel, ze hadden het wel mogen uitsmeren over iets meer pagina's imo.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek: Countdown (Comic Prequel)

Bericht door Miriam »

Ik denk weet wel zeker dat ik die comics niet ga aanschaffen
Plaats reactie