StarTrek: XII

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: StarTrek: XII

Bericht door EMH »

Die grote lichtgevende gasbol in de ruimte is over paar miljard jaar op en dan gaat tie groeien, weg aarde :*)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: StarTrek: XII

Bericht door Miriam »

EMH schreef:De wereld vergaat wel, alleen maken wij dat niet meer mee
Vrij grote kans dat wij het wel meemaken; derde wereld oorlog enzo :lachhuil:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Nemesis »

of.. andere zaken, er kan zoveel gebeuren dat je niet weet..
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: StarTrek: XII

Bericht door EMH »

Ligt er ook maar aan wat je verstaat onder het einde van de wereld. Sommige mensen vinden het stoppen van hun favoriete serie al het einde van de wereld.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Nemesis »

als jij dood gaat is het i.i.g. het einde van jouw wereld ;)
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: StarTrek: XII

Bericht door Capt.Jay »

Sorry maar zinds wanneer willen de fans dat Khan terug komt... ja er zijn een aantal die dat graag willen.. maar nou om te zeggen dat iedereen dat wilt is natuurlijk de grootste flop!


JJ Abrams denkt hardop over Star Trek 2
Geplaatst door Jan-Peter op 18-11-2009 15:20 - Bron: /Film

JJ Abrams denkt hardop over Star Trek 2Nu Star Trek op weg is naar DVD en Bluray, wordt er al weer druk gespeculeerd over het volgende deel. Sci Fi Wire bericht dat zowel J.J. Abrams als schrijver/producer Damon Lindelof hebben gezegd dat we de film op zijn vroegst in 2012 kunnen verwachten. Ze zijn namelijk nog niet begonnen met schrijven ens pelen enkel met wat ideeën. Abrams wil ook niet bevestigen of hij het vervolg zal gaan regisseren, aangezien het nergens op slaat om hier iets over te zeggen terwijl de film nog niet eens een script heeft.

Ook al wil zo'n beetje iedereen dat Khan de volgende vijand wordt, kunnen ze hier nog helemaal iets over zeggen. Het kan op dit moment nog alle kanten op.

Lindelof vertelt dat er waarschijnlijk weer gewerkt zal gaan worden met het tijdreis-aspect. Abrams werkte hier al mee in deel 1 en ook al in de tv-series Lost en Alias, dus het lijkt erop dat hij de smaak te pakken heeft.

Lindelof zegt het volgende:

One of the things we like to do as storytellers is drop you in the middle of something. And the question that you’re asking yourself is: Where am I in relation to the last time I left these guys? Could this be something that predated even, perhaps, some of the adventures that they had in the first movie? Does it happen five years later? Is it happening two seconds later? Who knows? So we’re not going to tell you.

ComingSoon komt nog met een interessant gerucht. Abrams' heeft al een acteur in gedachten voor Khan, mocht dit personage in de film terecht komen. Het gaat om Nestor Carbonell, beter bekend als Richard Alpert in Lost. De kans is natuurlijk groot dat er uiteindelijk voor een grotere naam gekozen wordt (als Khan überhaupt onderdeel uitmaakt van Star Trek 2).

Bron: Filmtotaal.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: StarTrek: XII

Bericht door Ace of Spades »

Afbeelding

Tuurlijk willen we die terug 8-)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: StarTrek: XII

Bericht door Trekscaper »

Geen Khan please... liever een origineel verhaal met nieuwe badguys ipv Khan. Khan was geweldig in StarTrek 2 en hoeft niet een remake gemaakt van te worden. Ik hoop liever op de oorlog tegen de Klingons.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Guess who? »

@ Capt. Jay

Het waren niet de fans die Kahn terug wilden. Er was een tijdje terug in een interview gezegd door Abrams dat er nog gespeeld werd met allerlei ideeën waaronder Kahn.
Gezien die nu niet meer door Abrams wordt genoemd, denk ik ook dat die officieel afvalt. Waar ik dus blij mee ben.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: StarTrek: XII

Bericht door Vis »

Nero heeft zichzelf 10x gecloned, en komt dus weer terug :yes: .
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Blind Guardian »

Nah de volgende vijand heet Caligula :Y)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: StarTrek: XII

Bericht door EMH »

Satanklaas :Y)
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: StarTrek: XII

Bericht door Capt.Jay »

De gatekeeper in een nieuw jasje!
Gebruikersavatar
Sint Nicolaas
Goedheiligman
Goedheiligman
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 nov 2002, 21:58
Locatie: Spanje

Re: StarTrek: XII

Bericht door Sint Nicolaas »

Gozer the Gozerian! :*D
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: StarTrek: XII

Bericht door Miriam »

De return of the whale probe 8-)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: StarTrek: XII

Bericht door Trekscaper »

On-topic mensen :)
Now the the cycle is complete and Star Trek is on home video, it is appears it is time for the next cycle start up in earnest. In the last day their have been rumors running around the interweb that the Star Trek are not only focusing on Khan in the Star Trek sequel, but they are already settling on a specific actor, Nestor Carbonell. However, TrekMovie’s sources say it just isn’t so
http://trekmovie.com/2009/11/18/rumor-c ... ek-sequel/
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: StarTrek: XII

Bericht door SpaceWally »

Capt.Jay schreef:Sci Fi Wire bericht dat zowel J.J. Abrams als schrijver/producer Damon Lindelof hebben gezegd dat we de film op zijn vroegst in 2012 kunnen verwachten.
Laten we hopen dat de film in 2012 uitkomt VOORDAT de wereld in dat jaar ten onder gaat..
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: StarTrek: XII

Bericht door SpaceWally »

Capt.Jay schreef:Lindelof vertelt dat er waarschijnlijk weer gewerkt zal gaan worden met het tijdreis-aspect. Abrams werkte hier al mee in deel 1 en ook al in de tv-series Lost en Alias, dus het lijkt erop dat hij de smaak te pakken heeft.
Vreselijk. Ik dacht dat hij beloofd had geen tijdreizen meer te maken. Dat dat in zijn eerste Star Trek noodzakelijk was om de 'oude' tijdlijn te doorbreken maar dat het daarna niet meer nodig zou zijn.

I hate time travel. It's not logical, Jim.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: StarTrek: XII

Bericht door GPS »

:stupid:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Blind Guardian »

GPS schreef::stupid:
Ik had hem wel van een iets hoger niveau verwacht dan dat duo wiens namen overkomen als een vervloeking bij mij.

:stupid:
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: StarTrek: XII

Bericht door CmdrCrichton »

Ik zou me er niet zo druk om maken, er is vrijwel niets bekend over de sequel. Ze beginnen namelijk pas in april met het schrijven van het script. En Abrams en co houden er van zoveel mogelijk tot het laatste moment geheim te houden en zetten je graag op het verkeerde been. Ik zou me nog niet zo'n zorgen maken. :)
Adding to today’s sequel chatter, the writers of Star Trek 2 have revealed a few juicy tidbits about what to expect from their script.

Writers Alex Kurtzman and Roberto Orci got their fanboy on with TrekMovie and discussed what they’re been working on for the sequel.

First of all, they want to make it clear that they have no interest in re-visiting or remaking any of the previous Trek films.

As for where the sequel picks up, that’s still up in the air.

“Should we pick them up immediately the next day or should it be later?” Orci said. “We are still discussing that.”
Bron: http://www.totalfilm.com/news/writers-r ... aggregate)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: StarTrek: XII

Bericht door GPS »

Zorgen maak ik me niet. Althans niet daar over. :lol:
Maar van mij hoeft dat tijdreis gedoe dus niet. Da's alles.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: StarTrek: XII

Bericht door Trekscaper »

SpaceWally schreef:
Capt.Jay schreef:Sci Fi Wire bericht dat zowel J.J. Abrams als schrijver/producer Damon Lindelof hebben gezegd dat we de film op zijn vroegst in 2012 kunnen verwachten.
Laten we hopen dat de film in 2012 uitkomt VOORDAT de wereld in dat jaar ten onder gaat..
29-06-2012 is de premiere in Amerika. Waarschijnlijk is dat ook de wereldwijde premiere, net zoals dit bij de eerste J.J. Abrams Star Trek film was.
Gebruikersavatar
A3aan
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 289
Lid geworden op: 20 aug 2003, 17:15
Locatie: Tolbert , te Grun

Re: StarTrek: XII

Bericht door A3aan »

Star Trek 2 met Klingons en Khan?
Geplaatst door Jan-Peter op 16-09-2010 07:59 - Bron: /Film

Star Trek 2 met Klingons en Khan?Co-scenaristen Alex Kurtzman en Roberto Orci en regisseur J.J. Abrams dachten onlangs hardop na over de geplande sequel op de Star Trek reboot van vorig jaar. Trek Movie heeft enkele hoogtepunten van het interview dat SFX Magazine had met het drietal. Zo sprak Orci over de mogelijke aanwezigheid van Klingons in de sequel:

Introducing a new villain in the sequel is tempting because we now have this incredible new sandbox to play in. On the other hand, some fans really want to see Klingons and it’s hard not to listen to that. The trick is not to do something that’s been seen before just because you think it will be a short cut to likeability.

Kurtzman valt zijn professionele wederhelft vervolgens bij en gaat dieper in op die nieuwe vijand:

Starting at a premise of what you want to see and then working a story around it is not how we do it. You have to start with what is the right story. And that if you can say “That’s a story that Khan fits into”, that’s how you get to that. Not deciding on a menu list of items and then seeing if you can’t string them all together.

Kurtzman en Orci willen dezelfde balans bereiken als in de eerste film, die volgens hen donkere elementen bevat maar tegelijkertijd warm aanvoelt. Ook humor speelt nu weer een belangrijke rol, aldus Orci:

Humor is part of the franchise and I think it’s critical, certainly to the Bones-Spock relationship. It’s definitely a big part of the Bones-Kirk relationship. So, I don’t see any world where humor doesn’t play a part.

Ook Abrams deed nog even zijn zegje met betrekking tot het vervolg, die overigens pas in 2012 uit zal komen:

The universe that Roddenberry created was so vast. And so it’s hard to say there’s one particular thing that stands out as what the sequel must be. Which is on the one hand, a great opportunity. On the other hand it’s the greatest challenge – where do you go? What do you focus on? But I’m incredibly excited about the prospects.

Filmtotaal
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Mr Hayes »

De eerste viral marketing promo van de nieuwe Star Trek film ;)?

Afbeelding

Tis geen officiële afbeelding, maar TREKMOVIE maakt er wel volop melding van: http://trekmovie.com/2010/11/05/promo-i ... ek-sequel/
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Nemesis »

hoort die "troep" niet in de geruchten bak?
wordt altijd zo moe van dat gespeculeer en geroddel.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Mr Hayes »

Oke, mieter maar weer weg dan. Ik was gewoon ff enthousiast.... :{ .

Weet je waar ik moe van wordt? Van dagje hard werken.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Blind Guardian »

Mr Hayes schreef:Oke, mieter maar weer weg dan. Ik was gewoon ff enthousiast.... :{ .

Weet je waar ik moe van wordt? Van dagje hard werken.
ach wat zielig nou :aai:
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: StarTrek: XII

Bericht door Mr Hayes »

Och.......whatever :D.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: StarTrek: XII

Bericht door Trekscaper »

Ik weet het nog niet zo of dit een echte poster is. Ik bedoel, er staat alleen "StarTrek" en "summer 2012". Waarom geen "StarTrek II" of "Star Trek 2" of een andere titel? Het schip ziet daarentegen wel echt uit.
Plaats reactie