Star Trek XII : De Feiten

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Star Trek XII : De Feiten

Bericht door USS Enterprise »

Ik heb me niet aan de Narrada gestoord.
En over het realistisch overkomen van die film, Vond het ook niet realistisch dat Kirk van een geschorste ensign naar kapitein van een van de nieuwste schip van de vloot ging.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Star Trek XII : De Feiten

Bericht door HorckDude »

Hm, al de trailers geven me een dubbel gevoel: het ziet er enerzijds allemaal zeer cool uit maar anderszijds lijkt het gewoon meer van hetzelfde. Een groot space spektakel is op zich leuk, maar het verhaal uit 2009 liet veel te wensen over. Het lijkt alsof ze de effects weten te overtreffen, maar wat we tot dusver weten qua verhaal is nog niet echt impressive. Sowieso begin ik JJ Abrams films een beetje saai te vinden omdat ie altijd dezelfde trucjes uithaalt, dus ik hoop dat deze film wel wat meer content heeft onder de dikke laag special effects en grappige oneliners. Ik kan het natuurlijk mis hebben (ik hoop het), maar het enige zinvolle wat ik tot nu toe uit de trailers heb geleerd is dat het er cool uit ziet.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XII : De Feiten

Bericht door Trekscaper »

De speelduur van Into Darkness is 2 uur en 11 minuten.

http://www.bbfc.co.uk/releases/star-tre ... ess-2013-1

Mooie speelduur!
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XII : De Feiten

Bericht door Vis »

HorckDude schreef:Hm, al de trailers geven me een dubbel gevoel: het ziet er enerzijds allemaal zeer cool uit maar anderszijds lijkt het gewoon meer van hetzelfde. Een groot space spektakel is op zich leuk, maar het verhaal uit 2009 liet veel te wensen over. Het lijkt alsof ze de effects weten te overtreffen, maar wat we tot dusver weten qua verhaal is nog niet echt impressive. Sowieso begin ik JJ Abrams films een beetje saai te vinden omdat ie altijd dezelfde trucjes uithaalt, dus ik hoop dat deze film wel wat meer content heeft onder de dikke laag special effects en grappige oneliners. Ik kan het natuurlijk mis hebben (ik hoop het), maar het enige zinvolle wat ik tot nu toe uit de trailers heb geleerd is dat het er cool uit ziet.
Inderdaad.

Deze trailers + eerste film + elke actiefilm van de laatste jaren + kennis van wat JJ Abrams doet = volkomen voorspelbaar.
Plaats reactie