Star Trek XII : De Feiten

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Trekscaper »

Nemesis schreef:je kan doorzoomen naar de nederlandse pagina, daar staat 6 juni 2013... maar op het overzicht van de release dates staat 16 mei...

ik ben bang...
Het is gewoon 16 mei ;)

https://apps.paramountpictures.com/movi ... dates.html
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Blind Guardian »

Ga je maar naar Egypte op vakantie daar draait het al op de vijftiende ;)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Trekscaper »

TrekMovie has confirmed this is true and that a teaser trailer of about a minute or so in length will debut online on December 6th, and will be available to download worldwide. This teaser is intended to be an online exclusive so it is not expected to be shown in theaters
A couple of weeks ago TrekMovie reported that a theatrical trailer will be showing on December 14th, with non-IMAX showings of The Hobbit: An Unexpected Journey. While still not being officially confirmed by Paramount, TrekMovie has again been told by trusted sources that this theatrical trailer is still planned for that weekend. This trailer is said to be longer (over two minutes) and will have footage beyond the first nine minutes of the film, which is being shown at IMAX Hobbit screenings. According to a source, there is overlap in what footage is shown in the two trailers (December 6th online teaser and longer December 14th trailer in theaters), but each also has unique footage as well. TrekMovie has also been told that the longer trailer will be available online but not until after the first weekend in theaters.
http://trekmovie.com/2012/12/04/exclusi ... -dec-14th/

Kan niet wachten tot donderdag en ik ben dan ook nog eens jarig :*)
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Snob »

HOLY SHIT! Hij is er al: http://trailers.apple.com/trailers/para ... odarkness/

Kijk ook even naar de Japanse trailer: die heeft een paar extra seconden die wel een TWOK einde suggereren.....
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Nemesis »

The Snob schreef:HOLY SHIT! Hij is er al: http://trailers.apple.com/trailers/para ... odarkness/

Kijk ook even naar de Japanse trailer: die heeft een paar extra seconden die wel een TWOK einde suggereren.....

Wel opvallend dat de bad guy een starfleet pakkie aan heeft :), in de laatste scene van de trailer..

opvallend is wel dat ik geen ruimte gezien heb...
Gebruikersavatar
Majoor Tom
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 258
Lid geworden op: 09 nov 2011, 14:04

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Majoor Tom »

Het lijkt meer een Star Trek into James Bond film. To boldy go where no Star Trek has gone before.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Vis »

Ik zal maar weer de pessimist uithangen: ziet eruit als een standaard actiefilm-format zoals tegenwoordig de standaard is. Enige verschil is dat er een starship in voorkomt zo af en toe...
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:Ik zal maar weer de pessimist uithangen: ziet eruit als een standaard actiefilm-format zoals tegenwoordig de standaard is. Enige verschil is dat er een starship in voorkomt zo af en toe...
Weer iemand die pessimisme niet van realisme kan onderscheiden ;)
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Snob »

Vis schreef:Ik zal maar weer de pessimist uithangen: ziet eruit als een standaard actiefilm-format zoals tegenwoordig de standaard is. Enige verschil is dat er een starship in voorkomt zo af en toe...
Ik zal wel weer de optimist uithangen: ziet eruit als een MEGA coole (anti?)Trek film... Kijk er enorm naar uit!
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Vis »

The Snob schreef:
Vis schreef:Ik zal maar weer de pessimist uithangen: ziet eruit als een standaard actiefilm-format zoals tegenwoordig de standaard is. Enige verschil is dat er een starship in voorkomt zo af en toe...
Ik zal wel weer de optimist uithangen: ziet eruit als een MEGA coole (anti?)Trek film... Kijk er enorm naar uit!
Die anti is een goede inderdaad :) . Het ziet er ongetwijfeld uit als een coole actie-film, alleen wat minder Trek-y. Nu hebben we verder niets te klagen, want het blijft een Trek-film. En wie weet spreekt dit veel meer mensen aan, en volgt er nog veel meer.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
The Snob schreef:
Vis schreef:Ik zal maar weer de pessimist uithangen: ziet eruit als een standaard actiefilm-format zoals tegenwoordig de standaard is. Enige verschil is dat er een starship in voorkomt zo af en toe...
Ik zal wel weer de optimist uithangen: ziet eruit als een MEGA coole (anti?)Trek film... Kijk er enorm naar uit!
want het blijft een Trek-film.
Een film voor Voyager (en koent)?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:
Vis schreef:
The Snob schreef:
Vis schreef:Ik zal maar weer de pessimist uithangen: ziet eruit als een standaard actiefilm-format zoals tegenwoordig de standaard is. Enige verschil is dat er een starship in voorkomt zo af en toe...
Ik zal wel weer de optimist uithangen: ziet eruit als een MEGA coole (anti?)Trek film... Kijk er enorm naar uit!
want het blijft een Trek-film.
Een film voor Voyager (en koent)?
Ik wist dat dat zou komen toen ik het typte :')
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
The Silencer schreef:
Vis schreef:
The Snob schreef:
Vis schreef:Ik zal maar weer de pessimist uithangen: ziet eruit als een standaard actiefilm-format zoals tegenwoordig de standaard is. Enige verschil is dat er een starship in voorkomt zo af en toe...
Ik zal wel weer de optimist uithangen: ziet eruit als een MEGA coole (anti?)Trek film... Kijk er enorm naar uit!
want het blijft een Trek-film.
Een film voor Voyager (en koent)?
Ik wist dat dat zou komen toen ik het typte :')
You are welcome, good sir.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Mr Hayes »

Mr Hayes schreef:
Trekscaper schreef:
Here is the official synopsis for Star Trek Into Darkness...

In Summer 2013, pioneering director J.J. Abrams will deliver an explosive action thriller that takes Star Trek Into Darkness.

When the crew of the Enterprise is called back home, they find an unstoppable force of terror from within their own organization has detonated the fleet and everything it stands for, leaving our world in a state of crisis.

With a personal score to settle, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one man weapon of mass destruction.

As our heroes are propelled into an epic chess game of life and death, love will be challenged, friendships will be torn apart, and sacrifices must be made for the only family Kirk has left: his crew.
http://trekmovie.com/2012/11/26/breakin ... -revealed/
Ik denk eerder Gary Mitchell hoor. Hele interessante premise om heel eerlijk te zijn. Vooral het stukje 'Leaves the world in crisis' maakt me erg nieuwsgierig. Geeft meteen ook een andere kijk op de titel van de film. Dit wordt een meer donkere, DS9-achtige film dan de eerste 'Star Trek' uit 2009. En, heel mooi, ik denk dat de film zich gaat spiegelen aan de actualiteiten van nu.

Jep, de synopsis maakt mij reuze-nieuwsgierig.

Na het zien van de officiële teaser trailer......ben ik erg enthousiast geworden. En inderdaad, qua sfeer wordt deze Trek-film inderdaad wat grimmiger, donkerder. Inderdaad...beetje DS9-sfeertje.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Vis »

Moet zeggen dat ik Chris Pine na het herkijken van de eerste film een aantal keren toch wel erg geschikt vind voor deze rol. Hij kan de boel mooi komisch houden zonder dat het vervelend wordt, en dat zal in deze film de boel ook mooi in balans houden.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Mr Hayes »

Vis schreef:Moet zeggen dat ik Chris Pine na het herkijken van de eerste film een aantal keren toch wel erg geschikt vind voor deze rol. Hij kan de boel mooi komisch houden zonder dat het vervelend wordt, en dat zal in deze film de boel ook mooi in balans houden.

Het is ook nog maar een trailer. trekmovie.com doet al een hele diepe analyse beeld voor beeld van de eerste trailer :P. Die planeet met die rode begroeiïng ziet er erg interessant uit overigens. En die Section31-achtige toestanden op Aarde, San Fransisco....maakt me erg nieuwsgierig.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Trekscaper »

Ik vind het ook een zeer interessante en gave trailer. En volgende week komt de volledige trailer, waarschijnlijk zullen we dan wel space zien ;)
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door WeyounsLastClone »

Ik vind't ook een erg geslaagde teaser! En ik hoop eerlijk gezegd niet dat het richting DS9 gaat. DS9 was erg leuk voor serialized tv, maar geen film-materiaal.

In ieder geval de actie lijkt goed te zitten, en mooie visuals. Nu hopen dat er toch ook een scheut humor bij in komt.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Guess who? »

Ziet er heel vet uit 8-) Kan niet wachten :9~
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Mr Hayes »

WeyounsLastClone schreef:Ik vind't ook een erg geslaagde teaser! En ik hoop eerlijk gezegd niet dat het richting DS9 gaat. DS9 was erg leuk voor serialized tv, maar geen film-materiaal.

In ieder geval de actie lijkt goed te zitten, en mooie visuals. Nu hopen dat er toch ook een scheut humor bij in komt.
Waarom is 'DS9-sfeer' geen filmmateriaal? Als ik heel goed kijk, dan zijn de blockbusters van de laatste paar jaren juist donkerder, wat realistischer...en zijn ze gespiegeld aan de post 9/11 wereld waarin we nu leven. Je zag het in 'The Dark Knight', 'The Dark Knight Rises' en zelfs 'James Bond Skyfall'. Zelfs 'Star Wars' zat er vol mee. Dus waarom 'Star Trek Into Darkness' niet? Dat IS juistem wat Star Trek ooit zo groot maakte...
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door WeyounsLastClone »

Mr Hayes schreef:
WeyounsLastClone schreef:Ik vind't ook een erg geslaagde teaser! En ik hoop eerlijk gezegd niet dat het richting DS9 gaat. DS9 was erg leuk voor serialized tv, maar geen film-materiaal.

In ieder geval de actie lijkt goed te zitten, en mooie visuals. Nu hopen dat er toch ook een scheut humor bij in komt.
Waarom is 'DS9-sfeer' geen filmmateriaal? Als ik heel goed kijk, dan zijn de blockbusters van de laatste paar jaren juist donkerder, wat realistischer...en zijn ze gespiegeld aan de post 9/11 wereld waarin we nu leven. Je zag het in 'The Dark Knight', 'The Dark Knight Rises' en zelfs 'James Bond Skyfall'. Zelfs 'Star Wars' zat er vol mee. Dus waarom 'Star Trek Into Darkness' niet? Dat IS juistem wat Star Trek ooit zo groot maakte...
Ik vind persoonlijk bvb 'The Dark Knight' en 'Skyfall' op een andere manier 'donker' dan DS9. Voor mij was DS9 leuk vooral vanwege de overkoepelende verhalen en de interessante bijrolacteurs. In een film wil ik juist 1 goed hoofdverhaal en goede/leuke hoofdacteurs.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door GPS »

Tja, een actiefilm lijkt het me wel. Waarschijnlijk zelfs een goede actiefilm. Maar ik mis het Startrek-gebeuren er in. Nu zijn het maar een paar seconden met hoogst waarschijnlijk de meest sensationele plaatjes, maar of het wat wordt? Dat weet ik nog niet.
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Snob »

GPS schreef:Tja, een actiefilm lijkt het me wel. Waarschijnlijk zelfs een goede actiefilm. Maar ik mis het Startrek-gebeuren er in. Nu zijn het maar een paar seconden met hoogst waarschijnlijk de meest sensationele plaatjes, maar of het wat wordt? Dat weet ik nog niet.
Ach, de kenmerkende ST filosofie kennen we wel uit de series; vertaal je dat naar een film dan krijg je zoiets als Insurrection... Persoonlijk zie ik een lekkere vette coole modernistische actie-Trek wel zitten... Heb helemaal zin in STID..! (En denk dat in de uiteindelijke film veel meer ST ideologie te vinden zal zijn dan we nu denken.....)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Vis »

The Snob schreef:Heb helemaal zin in STID..!
Sexually Transmitted Intergalactic Disease.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door MajinSource »

Fish Police schreef:
Snobbermans schreef:Heb helemaal zin in STID..!
Sexually Transmitted Intergalactic Disease.
:rofl:
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Snob »

Afbeelding

Grappig dat in april (!) 2012 deze set foto's uitlekten. Inmiddels (adhv de teaser) is iets duidelijker wat de setting is binnen de film.
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door The Snob »

De 9 minuten preview is vertoond, en wat ik lees zijn enkel superlatieven... Coming soon zegt:

"Abrams made the point in his introduction that fans have already assumed from the title and the first trailer that the sequel will be overly dark and he's hoping that this footage is going to counter that reaction. What's genuinely great about what happens onscreen is that we're seeing a fun "Star Trek" adventure that gives every single crew member a quick starring moment."

De film zal dus waarschijnlijk niet 'dark for the sake of being dark' worden..! (Mijn hoop dat dit een gewoonweg geweldige film gaat worden is still very much alive!!!)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Vis »

New Image From Star Trek Into Darkness

Afbeelding

Paramount Pictures has released a new image from the upcoming sequel Star Trek Into Darkness. In the pic, you'll find Zachary Quinto as Spock, Chris Pine as Captain Kirk, and Benedict Cumberbatch as....John Harrison? That's what Paramount claims his name is in the caption for the photo, but it is likely a decoy name. Time will tell.

Opening in 3D, 2D and IMAX 3D theaters on May 17, the film stars John Cho, Bruce Greenwood, Simon Pegg, Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Karl Urban, Anton Yelchin, Benedict Cumberbatch, Alice Eve and Peter Weller.

In Star Trek Into Darkness, when the crew of the Enterprise is called back home, they find an unstoppable force of terror from within their own organization has detonated the fleet and everything it stands for, leaving our world in a state of crisis.

With a personal score to settle, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one man weapon of mass destruction.

As our heroes are propelled into an epic chess game of life and death, love will be challenged, friendships will be torn apart, and sacrifices must be made for the only family Kirk has left: his crew.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door Trekscaper »

Ik geloof niet dat het John Harrison is. Ik dacht dat het een canon karakter zou zijn???
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XI: De feiten

Bericht door X-File »

Leuke twist zou zijn als het gaat om de broer van Kirk, die wraak wilt nemen op Starfleet voor de dood van zijn vader en zijn crappy jeugd.
Plaats reactie