Star Trek XII: de geruchten

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Trekscaper »

Dark*staR schreef:Nog nieuwe geruchten?
Nope
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Capt.Jay »

Net de trailer gezien voor Star Trek the game...
wat een brug zal slaan tussen de film 2009 en de opkomende film.

zit veel Gorn in....
misschien denk ik dan buiten de box maar wie weet zien we wel de dino's erin voor komen!
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Guess who? »

Er komen nu ook al dino's in ST? Ze komen iig eerst in DW 8-)
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Mr Hayes »

Hallo lieve kijkbuiskinderen ;) . 'Star Trek XII' komt er weer aan (mei 2013 toch?). Dus Mr Hayes wil weer even wat vaker posten ;-). Maar vanuit Barcelona, waar ik nu woon & werk.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Miriam »

Mr Hayes schreef:Hallo lieve kijkbuiskinderen ;) . 'Star Trek XII' komt er weer aan (mei 2013 toch?). Dus Mr Hayes wil weer even wat vaker posten ;-). Maar vanuit Barcelona, waar ik nu woon & werk.
Gezellig!
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

wat doe je eigenlijk in barcelona qua werk... doe eens een blogje schrijven ;) :)
Gebruikersavatar
Majoor Tom
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 258
Lid geworden op: 09 nov 2011, 14:04

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Majoor Tom »

Nog nieuwe geruchten?
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door el spoque »

STAR TREK: INTO DARKNESS Film Clip Debuts on Conan

http://www.newsarama.com/film/star-trek ... -clip.html

Bij mij werkt het niet, en dit zou het zijn :

Afbeelding
Wat doet Spock hier ?
"This is a scene where Spock…for reasons that you’ll have to see the film to understand, is in a volcano in this crazy suit.”
http://www.hollywoodreporter.com/heat-v ... ams-376627
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

lol
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Vis »

Wat fijn schreef:lol
Bedankt voor je bijdrage.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Trekscaper »

Video gezien waarin J.J. Abrams verteld dat hij van Paramount alleen de 3 frames clip mag laten zien. Onzin natuurlijk, hij speelt met de fans. We zien daadwerkelijk iets uit de film, alleen was dat niks nieuws, als je de uitgelekte foto's kent.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Miriam »

lol
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door el spoque »

It's a dance movie ! Spock doing the disco.

Afbeelding
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Miriam »

Hoort hij niet gewoon naar links te lopen?
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door el spoque »

Waarschijnlijk wel ;) maar in drie frames loop je niet ver.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Miriam »

Ach dit soort truukjes werkte in de jaren 80/90 heel goed, maar ik denk niet dat het nu nog werkt, we hebben tenslotte het internet en zelfs de meeste meuk LOST werd geleukd door iemand on,ine :*)
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door el spoque »

Ik ben wel content dat JJA de plot beschermt en het allemaal geheimzinnig houdt. Ook al zijn er dan al spoilers te lezen op het Internet (al dan niet echte spoilers). Deze drie frames (die in deze gif in een loop zitten) zie ik als een grapje. Om iets te tonen toen JJA te gast was bij Conan.

Maar het Internet zou het Internet niet zijn zonder enkele zagen (trunten, euh... zanikers, euh...), die vinden dat JJA geen respect heeft voor de fans, met al zijn geheimzinnigheid...

Maar ik heb het liever zo. Ik weet liefst zo weinig moglijk wanneer ik de film ga zien, dan dat er bijvoorbeeld een titel als "Star Trek III The Search for Spock" is (de titel = de hele film), en dat ze dan voor diezelfde film het money shot in de trailer steken (de Enterprise die neerstort).

Nu, ik ben natuurlijk ook wel benieuwd naar een teaser trailer ;) (en dan de echte trailer)...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Miriam »

Ik ben persoonlijk niet echt zo'n hele grote fan van JJ A, Lost was leuk, Fringe meer zo'n serie die je kijkt als het toevallig op is en de rest via een andere manier verkrijgt om te weten hoe een seizoen loopt. Alias was nou ook niet echt je van het en zijn films moeten het ook niet echt hebben van het verhaal zullen we maar zeggen :lachhuil:

Maar ja de nieuwe star trek lijkt mij wel leuk als die uitkomt maar ik vermoed dat we een spidermannetje gaan krijgen en over 10 jaar een reboot krijgen van de reboot (oh, reboot daar zou een film van moeten komen word hier geschreeuwd!, maar dat terzijde)
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Capt.Jay »


http://www.youtube.com/watch?v=T-bhSraDUbY
Trailer is dus uit, Hier de japanse versie met
Spoiler (weergeven)
op het eind een bekende scene
  Wie denken jullie dat Cumberbatch speeld?
En Alice Eve's char lijkt enorm veel op Carol Marcus als je het mij vraagd.... toekomstige vrouw van Jim Kirk.

Ik vond het echt een gave trailer met genoeg om je te trekken naar de bios ongeacht je een fan bent of niet. maar welke schepen zien wij in het water vallen en opstijgen? niet de Enterprise aan de warp nacelle's te zien.... speculatie!
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door DataLord »

Ik was vrij openminded over deze film maar tot nu toe vind ik het een dikke teleurstelling van een trailer. Zonder twijfel een leuke actiefilm. Niets wat ik zag deed me aan Star Trek denken.
Spoiler (weergeven)
De geruchten over Khan heb ik nooit willen geloven, maar na het zien van de japanse trailer met het einde van Wrath of Khan... vrees ik het ergste
  Ik hoorde eens een oordeel over JJ Abrams. Zo zou hij goed zijn in origin verhalen, maar voor sequels zou hij volgens sommigen niet creatief genoeg zijn.. Hier moet ik het helaas mee eens zijn.

Met een beetje geluk laat de 9 minuten preview volgende week wat meer zien dat het tegendeel kan bewijzen.
Spoiler (weergeven)
Aan de andere kant zou het einde van de trailer een soort inside joke kunnen zijn naar wat vroeger deel 2 was.. Maar het is best een grootse scene waar je niet mee moet fucken! Simple as that.
 
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Raynor's Revenge »

En toch zou het wel van lef getuigen om zo'n iconische scene (die zelfs ik ken, zonder WOK gezien te hebben) in een nieuwe context te plaatsen :)
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door DataLord »

Raynor's Revenge schreef:En toch zou het wel van lef getuigen om zo'n iconische scene (die zelfs ik ken, zonder WOK gezien te hebben) in een nieuwe context te plaatsen :)
Dat kun je makkelijk zeggen als je sowieso al geen waarde hecht aan die film :*)
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Raynor's Revenge »

Ik hecht waarde aan de nieuwe films, en vernieuwing in het algemeen.

Het universum resetten om vervolgens dezelfde dingen te gaan doen lijkt me niet de bedoeling :S
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Nemesis »

nee, dan had je inderdaad niet hoeven te resetten..

ik zal er persoonlijk geen probleem mee hebben, maar "die hard" star trek fans, zullen het niet appriciëren als een TWOK wordt over gedaan..

zelfs het "misbruiken" van bestaande karakters lijkt ook al niet wenselijk... die groep krijg je gewoon moeilijk tevreden, die hebben liever de oude trek..

Het is vergelijkbaar met James Bond, wat toch ook een behoorlijke reset heeft.., het wordt misschien maar eens tijd dat die star trek fans gaan wennen aan dat dingen technisch niet kloppen, niet mogelijk zijn

gebrabbel wat is versleten aan het feit dat enterprise groter was dan het origineel, en de faser anders werkten, en dat de binnenkant niet overeenkwam met de buitenkant... oh men.. get a life :) toch? zo goed werd dat gebeuren nou ook weer niet behouden in de oude trek, dus verlang het maar zeker niet van de nieuwe :)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door GPS »

Wennen aan andere dingen is best. zolang die dingen goed zijn, moet dat lukken.
Maar om met dezelfde dingen te komen in een ander jasje, is een gemiste kans en een armoede bod.
Let op! Ik zeg niet dat de nieuwe film dat doet. Ik hoop iets nieuws en veel verblijf in de ruimte.

Eerlijk gezegd mogen ze van mij best naar de kern van ruimte reizen gaan en laten zien hoe moeilijk het reizen eigenlijk is. I.p.v. met een druk op de knop op hun bestemming te zijn.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Vis »

Dat laatste zal vast niet gebeuren, zeker niet in de Kirk-tijd. In ENT ging het kort over de werking van de engines etc. Maar het hele idee van Star Trek is dat dat gewoon allemaal werkt en die computers geavanceerd genoeg zijn, zodat ze zich op andere dingen kunnen focussen.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door GPS »

Vis schreef:Dat laatste zal vast niet gebeuren, zeker niet in de Kirk-tijd. In ENT ging het kort over de werking van de engines etc. Maar het hele idee van Star Trek is dat dat gewoon allemaal werkt en die computers geavanceerd genoeg zijn, zodat ze zich op andere dingen kunnen focussen.
Ja, dat weet ik. Maar ik vind het wel jammer.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door X-File »

Kahn komt terug.

Op een gekaapte Enterprise NX.

STID is een partiële TWOK remake.

Fuck logic.
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door Capt.Jay »

Ik zet het nog even onder geruchten.

Na vele geruchten is dan eindelijk de kogel door de kerk: Star Trek Into Darkness -regisseur J.J. Abrams zal Star Wars Episode VII voor Walt Disney Pictures/Lucasfilm gaan regisseren. Dit meldt de website The Wrap, die tevens meldt dat Ben Affleck zijn grootste concurrent zou zijn geweest.

Het nieuws komt enigszins als een verrassing, aangezien Abrams in november liet weten geen trek te hebben in het project:

"Look, Star Wars is one of my favorite movies of all time. I frankly feel that – I almost feel that, in a weird way, the opportunity for whomever it is to direct that movie, it comes with the burden of being that kind of iconic movie and series. I was never a big Star Trek fan growing up, so for me, working on Star Trek didn’t have any of that, you know, almost fatal sacrilege, and so, I am looking forward more then anyone to the next iterations of Star Wars, but I believe I will be going as a paying moviegoer!"

Mede door het aandringen van Kathleen Kennedy van Lucasfilm is Abrams dan waarschijnlijk toch overstag gegaan. Een officiële reactie is nog niet gegeven, maar aangezien The Wrap een redelijk betrouwbare partij is kunnen we er vanuit gaan dat de bevestiging snel zal volgen. Star Wars: Episode VII moet in 2015 op het witte doek verschijnen.

Bron: Filmtotaal.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Re: Star Trek XII: de geruchten

Bericht door DataLord »

Hmm en ik maar denken dat het een onwaarschijnlijk gerucht was :')
Een regisseur voor zowel Star Trek als Star Wars. Gaat dat wel goed samen =]
Lijkt me inderdaad een flinke last op je schouders ;p Veel fans keuren het al af voordat eraan gewerkt is.
Hij zal er wel een aardig centje aan verdienen ;)
Plaats reactie