Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door HelloCath »

Een liefdesverhaal is erg leuk bij een film of serie..
Mits het goed gedaan wordt. Dit was niks.. Leek wel op JJ op het laatste moment dacht van ow wacht! we hebben een love story nodig! Dus we drukken Spock en Uhura maar bij elkaar.
Maar vervolgens heeft dat hele piepkleine sidestory helemaal geen diepgang gekregen en had de film er prima zonder gekund.
Ik heb de nieuwe Star Trek film nog niet gezien maar ik hoop dat als ze deze love story doorzetten dat het dan tja.. gewoon meer is dat in de film van 2009. Gewoon iets meer diepgang.
Het leek met de film in 2009 meer iets wat bedoeld was om de oude fans te shockeren en meer niet.
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door HelloCath »

Inmiddels de nieuwe film gezien en wat vind ik nu van de hele Spock en Uhura verhaal..
Spoiler (weergeven)
Nouja het was leuk om te bedenken hoe die ruzie tussen Spock en Uhura zou gaan achter gesloten deuren.
Maar de diepgang ontbrak weer volkomen.
Jammer... Zoals ik al eerder zei.. Romance in een film kan heel leuk en mooi zijn.. Maar doe het dan goed.
Ik heb niets tegen het feit dat Spock en Uhura een koppel vormen maar ik wil dan wel echte romantiek en niet dit.
 
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door GPS »

HelloCath schreef:Inmiddels de nieuwe film gezien en wat vind ik nu van de hele Spock en Uhura verhaal..
Spoiler (weergeven)
Nouja het was leuk om te bedenken hoe die ruzie tussen Spock en Uhura zou gaan achter gesloten deuren.
Maar de diepgang ontbrak weer volkomen.
Jammer... Zoals ik al eerder zei.. Romance in een film kan heel leuk en mooi zijn.. Maar doe het dan goed.
Ik heb niets tegen het feit dat Spock en Uhura een koppel vormen maar ik wil dan wel echte romantiek en niet dit.
 
Spoiler (weergeven)
Maar Spock is zo romantisch als een stuk betonijzer.
 
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door HelloCath »

Spoiler (weergeven)
GPS schreef: Maar Spock is zo romantisch als een stuk betonijzer.
True true
 
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Nemesis »

HelloCath schreef:Inmiddels de nieuwe film gezien en wat vind ik nu van de hele Spock en Uhura verhaal..
Spoiler (weergeven)
Nouja het was leuk om te bedenken hoe die ruzie tussen Spock en Uhura zou gaan achter gesloten deuren.
Maar de diepgang ontbrak weer volkomen.
Jammer... Zoals ik al eerder zei.. Romance in een film kan heel leuk en mooi zijn.. Maar doe het dan goed.
Ik heb niets tegen het feit dat Spock en Uhura een koppel vormen maar ik wil dan wel echte romantiek en niet dit.
 
Spoiler (weergeven)
nou.. vond het toch redelijke diepgang hebben... het gaat i.i.g. verder dan al die losse flodders die je in de series ziet.. voor star trek (misschien muv. ds9) was een goede diepgang.
 
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Vis »

Zet spoilers over de nieuwe film s.v.p. even in spoiler-tags, tenzij je ze post in het spoiler-topic.

Ik heb om alles in bovenstaande posts wat spoiler-tags gezet; geen idee of alles spoilers zijn want ik wil er niks over weten dus niet alles doorgelezen.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Miriam »

Dit topic had zo in een krant kunnen staan bij de brievenafdeling in de jaren 60
Spoiler (weergeven)
Ik blijf er bij dat ik haar liever met Kirk zie dan met spock. Je hecht er nu namelijk niet echt veel waarde aan.
 
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door HelloCath »

Vis schreef:Zet spoilers over de nieuwe film s.v.p. even in spoiler-tags, tenzij je ze post in het spoiler-topic.

Ik heb om alles in bovenstaande posts wat spoiler-tags gezet; geen idee of alles spoilers zijn want ik wil er niks over weten dus niet alles doorgelezen.
Nou nee kan nou niet zeggen dat het echt spoilers waren maargoed ;)

@Miriam, Kirk's taak is nou eenmaal om neergeslagen te worden en met elke vrouw die hij kan krijgen het bed in te duiken.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Blind Guardian »

Ik had minstens een kus verwacht tussen Spock en Kirk :lachhuil:
Gebruikersavatar
Majoor Tom
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 258
Lid geworden op: 09 nov 2011, 14:04

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Majoor Tom »

Mijn reactie was: :amazy:
Reden van deze reactie: Wat ziet een mensvrouw in zo'n emotieloze Vulcan? En waarom wordt daar in de film niets over uitgelegd? Het is een stuk logischer :) als ze het met Kirk doet.
Kortom: Wat is de logica ervan?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Blind Guardian »

Spock is niet een 'Vulcan' , Spock is nog steeds een 'Half Vulcan' dus wel met menselijke emoties ja die hij probeert te onderdrukken maar hij is geen emotieloze Vulcan en dan nog , dat Spock voortgekomen is uit een relatie tussen een Mens en een Vulcan moet iets zeggen.
Gebruikersavatar
Majoor Tom
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 258
Lid geworden op: 09 nov 2011, 14:04

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Majoor Tom »

Blind Guardian schreef:Spock is niet een 'Vulcan' , Spock is nog steeds een 'Half Vulcan' dus wel met menselijke emoties ja die hij probeert te onderdrukken maar hij is geen emotieloze Vulcan en dan nog , dat Spock voortgekomen is uit een relatie tussen een Mens en een Vulcan moet iets zeggen.
Ja, dat is waar. Maar toch, welke vrouw ziet wat in een man die zijn emoties probeert te onderdrukken? Volgens mij op planeet Aarde geen enkele vrouw.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Guess who? »

Majoor Tom schreef:
Blind Guardian schreef:Spock is niet een 'Vulcan' , Spock is nog steeds een 'Half Vulcan' dus wel met menselijke emoties ja die hij probeert te onderdrukken maar hij is geen emotieloze Vulcan en dan nog , dat Spock voortgekomen is uit een relatie tussen een Mens en een Vulcan moet iets zeggen.
Ja, dat is waar. Maar toch, welke vrouw ziet wat in een man die zijn emoties probeert te onderdrukken? Volgens mij op planeet Aarde geen enkele vrouw.
Er zijn genoeg mannen die hun emoties onderdrukken omdat emoties niet macho zijn bijvoorbeeld. Anyway, ik vond het in de film zelf raar overkomen. Het kwam uit de lucht vallen en op geen enkel moment is dieper ingegaan op hun relatie. In film 2 wat gekissebis en een wat meer emotionele uitbarsting van Spock, maar niet echt diepgang.
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door HelloCath »

Guess who? schreef:
Er zijn genoeg mannen die hun emoties onderdrukken omdat emoties niet macho zijn bijvoorbeeld. .
Wat vrouwen van die reden vinden: |:(
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Vis »

HelloCath schreef:
Guess who? schreef:
Er zijn genoeg vrouwen die hun emoties onderdrukken omdat ????????????
Wat mannen van die reden vinden: |:(
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door HelloCath »

Och en ik maar denken dat er juist geklaagd wordt dat vrouwen te emotioneel zijn.
Dit past beter.
Vrouwen zeggen nou nooit wat ze echt bedoelen.
(voorbeeld: Vind je mij dik in deze jurk.
Terwijl ze eigenlijk zeggen: Zeg even dat ik mooi ben)
En wat mannen daarvan vinden |:(
Maar oi we dwalen af.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door GPS »

HelloCath schreef:
Guess who? schreef:
Er zijn genoeg mannen die hun emoties onderdrukken omdat emoties niet macho zijn bijvoorbeeld. .
Wat vrouwen van die reden vinden: |:(
Daar krijg je hoofdpijn van hoor.
Maar je kunt het een belachelijke reden vinden of niet. Feit is wel dat er zo geredeneerd wordt door een deel van de mannen.
Beta
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 285
Lid geworden op: 21 aug 2013, 17:25

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Beta »

Spoiler (weergeven)
"Okeeeeeeee..... Als er zwarte babies met puntoren komen, kom ik je halen, J.J. Abrams.
 
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wat is jou reactie toen spock uhura kuste

Bericht door Miriam »

GPS schreef:
HelloCath schreef:
Guess who? schreef:
Er zijn genoeg mannen die hun emoties onderdrukken omdat emoties niet macho zijn bijvoorbeeld. .
Wat vrouwen van die reden vinden: |:(
Daar krijg je hoofdpijn van hoor.
Maar je kunt het een belachelijke reden vinden of niet. Feit is wel dat er zo geredeneerd wordt door een deel van de mannen.
Ik vind dat niet echt een punt hoor. Hou niet van die emotionele types, die constant maar willen weten hoe het gaat en meer melodramatisch gedoe. Daarom ben ik blij dat die van mij daar mooi balans in heeft :*)
Plaats reactie